Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Newsletter

Newsletter
Chcesz otrzymywać informacje na temat Biuletynu? Zapisz się!

Nawigacja

Treść strony

Rozdział 9
Zasady podpisywania pism

§ 36. 1. Do podpisu Starosty zastrzeżone są:
1) decyzje z zakresu administracji publicznej, do wydawania których nie upoważnił pracowników urzędu,
2) pisma w sprawach należących do jego właściwości,
3) odpowiedzi na wystąpienia Najwyższej Izby Kontroli i prokuratury,
4) decyzje w sprawach osobowych pracowników Starostwa,
5) pisma w sprawach każdorazowo zastrzeżonych przez Starostę do jego podpisu,
6) korespondencja kierowana do:
a) Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Marszałków Sejmu i Senatu oraz posłów i senatorów,
b) Prezesa i Wiceprezesów Rady Ministrów,
c) ministrów oraz kierowników urzędów centralnych,
d) wojewodów,
e) organów samorządów województw,
f) organów innych powiatów oraz gmin.
2. W czasie nieobecności Starosty, dokumenty określone w ust. 1 podpisuje Wicestarosta.

§ 37. 1. Naczelnicy wydziałów:
1) aprobują wstępnie pisma w sprawach zastrzeżonych dla Starosty, Członków Zarządu, Sekretarza i Skarbnika,
2) podpisują pisma w sprawach nie zastrzeżonych dla osób wymienionych w pkt 1, a należących do zakresu działania wydziałów,
3) podpisują pisma dot. urlopów pracowników wydziału.
2. Naczelnicy wydziałów i ich zastępcy podpisują na podstawie upoważnienia Starosty decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej.
3. Naczelnicy wydziałów określają rodzaje pism, do podpisywania których upoważnieni są zastępcy i inni pracownicy wydziałów.

§ 38. 1. Pracownicy podpisują decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, do załatwiania których zostali upoważnieni przez Starostę.
2. Pracownicy podpisują pisma, do których zostali upoważnieni przez naczelnika wydziału.
3. Pracownicy opracowujący pisma, parafują je swoim podpisem umieszczonym pod tekstem z lewej strony.

  • data wytworzenia: 2015-02-04
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2015-02-04 11:21
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2017-03-22 11:01

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 3695
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2017-03-22 11:01

Baner

Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Dane kontatkowe

Starostwo Powiatowe w Toruniu

ul. Towarowa 4-6

87-100 Toruń

tel. +48 56 662 88 88
fax +48 56 662 88 89

e-mail: starostwo@powiattorunski.pl

Godziny przyjęć

poniedziałek: 7.30 - 15.30
wtorek: 7.30 - 16.30
środa: 7.30 - 15.30
czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30

Konta bankowe

Opłaty za czynności geodezyjne
38 9550 0003 2024 0201 1255 0007

Opłaty komunikacyjne, najem, czynsze itp.
76 9550 0003 2024 0201 1255 0002

Opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów
92 9550 0003 2024 0201 1255 0005

Wadium
22 9550 0003 2024 0201 1255 0004

Opłaty skarbowe
37 1160 2202 0000 0000 8344 0799

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 7769745
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-03-23 14:46

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl