Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 42
DAG.241.16.2016.KZ
Ogłoszenie o zamówieniu nr 42
Dom Pomocy Społecznej w Pigży
ul. Szkolna 8, 87-152 Łubianka
zaprasza
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia
„Dostawy mięsa, wędlin, drobiu i przetworów drobiowych
na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży”
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem (rodzaj - dostawa):
Dostawy mięsa, wędlin, drobiu i przetworów drobiowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży.
Miejsce i termin realizacji zamówienia:
- Dom Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8, 87-152 Łubianka.
- Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w okresie 12 miesięcy.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, wędlin, drobiu i przetworów drobiowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży. Szacunkowe zapotrzebowanie na dostawy w okresie 12 miesięcy obejmuje „Formularz asortymentowo – cenowy” – załącznik nr 2 do ogłoszenia. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 3 do ogłoszenia – wzór umowy.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
- dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wdrożony system kontroli jakości HACCP (Certyfikat systemu HACCP lub zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej, że Wykonawca podlega stałemu jej nadzorowi z wpisem o posiadaniu wdrożonego systemu HACCP), a w przypadku Wykonawców nie będących producentami (art. 63 ust. 2 pkt. 10 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2015r. poz. 594 z późn. zm.), a wprowadzających towar do obrotu oświadczenie o posiadaniu dokumentu potwierdzającego wdrożenie systemu HACCP przez producentów, których towary wprowadzają do obrotu;
- aktualną decyzję właściwej miejscowo Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu w zakresie produktów objętych przedmiotem zamówienia (dla zakładów nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej), o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.).,
lub
aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu w zakresie produktów objętych przedmiotem zamówienia o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U. z 2014r. poz 1577 z późn. zm.).
W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą o której mowa w art. 63 ust. 2 pkt. 10 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 594 z poźn. zm.), Wykonawca musi wykazać potwierdzenie zgłoszenia właściwemu organowi Państwowej Inspekcji Sanitarnej, podjęcia działalności podlegającej urzędowej kontroli żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, tj.:
a) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produktów objętych przedmiotem zamówienia,
lub
b) potwierdzenie złożenia wniosku o wpis do rejestru zakładów,
albo
c) potwierdzenie złożenia wniosku o zatwierdzenie zakładu i o wpis do rejestru zakładów.
Dostarczony przez Wykonawcę asortyment musi odpowiadać wymaganiom jakościowym, zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, w terminach przydatności do spożycia, bez zanieczyszczeń, fizycznych uszkodzeń, obcych zapachów, posmaków, oślizgłości, nalotów pleśni, zazielenień, zabrudzeń, w oznakowanych opakowaniach.
Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: nazwę produktu, termin przydatności do spożycia, nazwę dostawcy - producenta, adres, warunki przechowywania, oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z obowiązującym prawem.
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub należycie umocowanego jego przedstawiciela w sposób umożliwiający identyfikację jego podpisu (czytelnie lub wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej).
Gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy. Pełnomocnictwo ma być dołączone do oferty i jest jej integralną częścią. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Osoby do kontaktu:
Marzanna Ott tel. (56) 674 08 00 /01
Termin na zgłoszenie:
27 czerwca 2016 r. do godz. 10:00.
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego, pokój 96.
Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.
Załączniki:
1. formularz oferty
2. formularz asortymentowo – cenowy
3. wzór umowy
drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 42)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ottdata wytworzenia: 2016-06-17
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2016-06-17 13:37
- Ogłoszenie o zamówieniu nr 42 (PDF)(dodano: 2016-06-17 13:36)
- Załącznik nr 1 do ogłoszenia (DOC)(dodano: 2016-06-17 13:36)
- Załącznik nr 2 do ogłoszenia (DOC)(dodano: 2016-06-17 13:36)
- Załącznik nr 3 do ogłoszenia (DOC)(dodano: 2016-06-17 13:36)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ottdata wytworzenia: 2016-06-17
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2016-06-17 13:37