Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 11
Toruń, dn. 14.02.2017r.
PZD 11.252.2.05.2017
Ogłoszenie o zamówieniu nr 11
Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń
zaprasza
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia pn.:
"Utrzymanie drogi rowerowej wybudowanej w ramach inwestycji:
Poprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych poprzez wybudowanie
dróg rowerowych – droga Toruń - Złotoria - Osiek”
Informacja o zamówieniu (rodzaj zamówienia):
Zamówienie obejmuje utrzymanie drogi rowerowej wybudowanej w ramach inwestycji: „Poprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych poprzez wybudowanie dróg rowerowych – droga Toruń - Złotoria – Osiek” w kategorii zadaniowej - Roboty budowlane/Usługi.
Zakres wykonania zamówienia (krótki opis przedmiotu zamówienia):
Zadanie nr: | Zakres robót: |
1 | Koszenie poboczy oraz usuwanie chwastów wraz z ich uprzątnięciem |
2 | Karczowanie krzaków/gałęzi wraz z ich uprzątnięciem |
3 | Sprzątanie z drogi rowerowej oraz pkt. odpoczynkowych śmieci, liści, kamieni, itp. |
4 | Odśnieżanie i usuwanie oblodzenia (piaskiem lub solą) |
Wymagania stawiane wykonawcom (warunki udziału w postępowaniu):
- Prowadzenie działalności gospodarczej zgodniej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz posiadanie doświadczenia w tym zakresie, jak również odpowiedniego sprzętu do wykonywania zamówienia, dostosowanego do konstrukcji drogi rowerowej;
- Maksymalny czas reakcji na sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń nie może przekraczać 12 godzin od momentu zgłoszenia zamawiającego
- Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji wszystkich czterech zadań
Kryteria oceny ofert:
Ocenie podlega cena łączna netto;
Ocenie podlega czas podjęcia prac interwencyjnych (w zakresie utrzymania zimowego, uprzątnięcia gałęzi, kamieni).
Oferta winna być złożona zgodnie ze wzorem, na formularzu Zamawiającego załączonym do niniejszego ogłoszenia i warunkami określonymi w w/w dokumencie.
Miejsce i termin realizacji:
Termin pożądany wykonania zamówienia: 31.01.2018r.
Osoby do kontaktu:
Sebastian Kannenberg tel. (056) 66-44-775 (w sprawach proceduralnych)
Dariusz Wypych tel. (056) 66-44-777 (w sprawach warunków technicznych wykonania zamówienia)
Termin na zgłoszenie:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej znakiem postępowania oraz nazwą i adresem wykonawcy do dn. 17.02.2017r. do godz. 15:00 w Powiatowym Zarządzie Dróg w Toruniu, ul. Polna 113. (pok. nr 3)
Warunki wykluczenia:
Zamówienie udzielane przez beneficjenta nie może być udzielone podmiotowi powiązanemu z nim osobowo lub kapitałowo.
Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.
drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 11)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenbergdata wytworzenia: 2017-02-14
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2017-02-14 14:51
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2017-02-14 14:58
- Ogłoszenie o zamówieniu nr 11 (PDF)(dodano: 2017-02-14 14:51)
- Formularz oferty (DOCX)(dodano: 2017-02-14 14:51)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenbergdata wytworzenia: 2017-02-14
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2017-02-14 14:51