Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Newsletter

Newsletter
Chcesz otrzymywać informacje na temat Biuletynu? Zapisz się!

Nawigacja

Treść strony

1. Rejestr skarg i wniosków

2. Rejestr Zarządzeń Dyrektora

3. Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw

4. Rejestr zawartych umów

5. Rejestr zamówień o wartości szacunkowej wyrażonej w złotych równowartości kwoty powyżej 5 000 euro a nie mniejszej niż 30 000 euro

6. Rejestr delegacji

7. Książka kontroli

8. Ewidencja wyjść prywatnych w godzinach służbowych

9. Rejestr szkoleń bhp

10. Rejestr badań lekarskich pracowników

11. Rejestr umów i porozumień o współpracy wolontariat

12. Rejestr upoważnień do administrowania bip

13. Rejestr upoważnień do przetwarzania danych osobowych

14. Rejestr skarg

15. Ewidencja zaangażowania

16. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie zaopatrzenia w wyroby medyczne wydawane na zlecenie dzieci/osoby dorosłe

17. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny dzieci/osoby dorosłe

18. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej

19. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie likwidacji barier architektonicznych dzieci/osoby dorosłe

20. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie likwidacji barier w komunikowaniu się dzieci/osoby dorosłe

21. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie likwidacji barier technicznych dzieci/osoby dorosłe

22. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie uczestnictwa osób niepełnosprawnych oraz ich opiekunów w turnusach rehabilitacyjnych osoby dorosłe/ osoby w wieku do 16 roku życia oraz osoby niepełnosprawnej wieku 16-24 lat uczące się i niepracujące

23. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie Sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych

24. Rejestr zaświadczeń

25. Alfabetyczny rejestr wniosków w sprawie DPS

26. Rejestr decyzji o umieszczeniu w DPS w roku kalendarzowym

27. Rejestr odpłatności w DPS w roku kalendarzowym

28. Wykaz mieszkańców przebywających w DPS-ach funkcjonujących w powiecie toruńskim przyjętych wg „starych zasad” (przed 01.01.2004 roku)

29. Lista uczestników ŚDS w Chełmży

30. Odpłatność uczestników ŚDS w Chełmży

31. Lista uczestników ŚDS w Osieku n/Wisłą

32. Odpłatność uczestników w Osieku n/Wisłą

33. Rejestr danych o osobach pełniących funkcję rodziny zastępczej niezawodowej, zawodowej oraz prowadzących rodzinne domy dziecka

  • opublikował: Ryszard Bukowski
    data publikacji: 2015-08-18 14:08
  • zmodyfikował: Karolina Gorczyńska
    ostatnia modyfikacja: 2015-08-18 14:09

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1185
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2015-08-18 14:09

Baner

Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Dane kontatkowe

Starostwo Powiatowe w Toruniu

ul. Towarowa 4-6

87-100 Toruń

tel. +48 56 662 88 88
fax +48 56 662 88 89

e-mail: starostwo@powiattorunski.pl

Godziny przyjęć

poniedziałek: 7.30 - 15.30
wtorek: 7.30 - 16.30
środa: 7.30 - 15.30
czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30

Konta bankowe

Opłaty za czynności geodezyjne
38 9550 0003 2024 0201 1255 0007

Opłaty komunikacyjne, najem, czynsze itp.
76 9550 0003 2024 0201 1255 0002

Opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów
92 9550 0003 2024 0201 1255 0005

Wadium
22 9550 0003 2024 0201 1255 0004

Opłaty skarbowe
37 1160 2202 0000 0000 8344 0799

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 8471551
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-10-17 14:08

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl