Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Rozdział 10
Tryb przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków
§ 39. 1. Starosta, Wicestarosta, Członkowie Zarządu, Sekretarz i Skarbnik przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków we wtorki.
2. W przypadku, gdy we wtorek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Starosta, Wicestarosta, Członkowie Zarządu, Sekretarz i Skarbnik przyjmują obywateli w następnym dniu roboczym.
3. Pozostali pracownicy przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy Starostwa.
4. Informację o terminach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków umieszcza się w widocznym miejscu w siedzibie Starostwa.
§ 40. 1. Pracownik przyjmujący obywateli w ramach skarg i wniosków sporządza protokół przyjęcia zawierający:
1) datę przyjęcia,
2) imię, nazwisko i adres składającego,
3) zwięzłe określenie sprawy,
4) imię i nazwisko przyjmującego,
5) podpis składającego.
2. Skargi i wnioski przyjęte do protokołu ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków.
§ 41. 1. Skargi i wnioski obywateli podlegają rejestracji w centralnym rejestrze, który prowadzi Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, który koordynuje ich przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie.
2. Zarejestrowaną skargę lub wniosek przekazuje się do załatwienia komórce organizacyjnej właściwej ze względu na przedmiot sprawy.
§ 42. 1. Skargi i wnioski składane lub adresowane do Zarządu, Starosty lub Rady rozpatruje Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich.
2. Pozostałe skargi i wnioski rozpatrują naczelnicy wydziałów w ramach swej właściwości rzeczowej.
3. Naczelnicy wydziałów lub inne osoby wyznaczone do zbadania skargi lub wniosku są odpowiedzialne za:
1) wszechstronne wyjaśnienia i terminowe załatwianie skarg i wniosków,
2) niezwłoczne przekazywanie Wydziałowi Organizacyjnemu i Spraw Obywatelskich wyjaśnień oraz dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia skarg i wniosków przez ten wydział.
4. Odpowiedzi na skargi i wnioski podpisują Starosta, Wicestarosta, Członkowie Zarządu lub Sekretarz.
Metryka
- [treść archiwalna]
- data wytworzenia: 2015-02-04
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2015-02-04 11:24
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2017-03-22 11:04
Rejestr zmian
- zmieniono 2017-03-22 11:04 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści.