Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Referent ds. ewidencji gruntów i budynków

OGŁOSZENIE NR 7/2016

STAROSTA TORUŃSKI

ogłasza nabór

NA JEDNO WOLNE STANOWISKO
w Wydziale Geodezji i Gospodarki nieruchomościami
Referent ds. ewidencji gruntów i budynków


Starostwo Powiatowe w Toruniu informuje, iż w miesiącu wrześniu 2016 roku zatrudnienie osób niepełnosprawnych wynosiło powyżej 6%.

Wymiar etatu – 1,0

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe geodezyjne lub średnie geodezyjne z wyższym o innej specjalności,
b) co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej (do stażu zaliczane będzie również przygotowanie zawodowe w ramach umowy zawartej z urzędem pracy) lub w wykonawstwie geodezyjnym,
c) jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
d) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
e) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
a) Obsługa komputera, znajomość programów: do obsługi poczty elektronicznej, elektronicznego zarządzania dokumentacją, pakietu MS OFFICE, TurboEWID, EZD SIDAS.
b) Znajomość przepisów w zakresie: KPA, geodezji i kartografii, samorządu terytorialnego.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) aktualizacja baz danych: ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości w systemie komputerowym dla gmin powiatu toruńskiego, w szczególności:
- bieżącym wprowadzaniem zmian z urzedu i na wniosek strony,
- sporządzaniem zawiadomień o dokonanych zmianach,
b) udzielanie informacji:
- o gruntach i budynkach zawartych w operacie ewidencyjnym,
- zawartych w rejestrze cen i wartości nieruchomości.
c) wydawaniem odpłatnie wyrysów, wypisów z operatu ewidencji gruntów i budynków oraz określania wysokości opłat za wykonane dokumenty.
d) wystawianie Dokumentów Obliczenia Opłaty za udzielone informacje oraz wypisy i wyrysy z operatu ewidencji gruntów i budynków,
e) prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z:
- aktualizacją, uzupełnianiem, weryfikacją oraz modernizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków,
- gleboznawczą klasyfikacją gruntów.

4. Warunki pracy na stanowisku:
a) Praca będzie wykonywana w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Referacie Geodezji, Ewidencji Gruntów i Budynków w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6,
b) praca o charakterze biurowym,
c) praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
d) kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne,
e) praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek w godz. 7:30-15:30, wtorek w godz. 7:30-16:30, piątek w godz. 7:30-14:30,
f) wymiar czasu – pełen etat.

5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kserokopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe doświadczenia zawodowe i posiadany staż pracy,
e) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referent ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia 30 listopada 2016 roku do godziny 12:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 1998 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 j.t.).

(~) Starosta Toruński
Mirosław Graczyk

drukuj (Referent ds. ewidencji gruntów i budynków)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2016-11-15
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-11-15 15:02
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2017-03-20 14:22

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2016-11-15
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-11-15 15:02

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko Referenta ds.ewidencji gruntów i budynków

LISTA KANDYDATÓW
spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko
REFERENT DS. EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami


Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  1. ROBERT GAJEWSKI, zam. w Chełmży
  2. AGATA WILK, zam. w Toruniu
  3. MARTA ŚRODA, zam. Zakrzewie
  4. WOJCIECH NAGÓRSKI, zam. w Toruniu

(~) Starosta Toruński
Mirosław Graczyk

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2016-12-06
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-12-07 14:08

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2016-12-06
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-12-07 14:08

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko Referenta ds. Ewidencji Gruntów i Budynków

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na wolne stanowisko
Referent ds. Ewidencji Gruntów i Budynków
w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani WILK AGATA zamieszkała w Toruniu.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Wilk Agata z testu uzyskała 25,5 punkty na 40 pkt możliwe, a z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 55 punktów łącznie uzyskując 80,5 punktów. Wykazała się znajomością przepisów z zakresu ustawy o geodezji i kartografii, Kpa.

(~) Starosta Toruński
Mirosław Graczyk

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2016-12-13
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-12-15 10:37

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2016-12-13
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-12-15 10:37

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 355913
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-25 13:20:13

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji