Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

INSPEKTOR w Wydziale Finansowym

STAROSTA TORUŃSKI

ogłasza nabór

NA WOLNE STANOWISKO
INSPEKTORA W WYDZIALE FINANSOWYM
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

w pełnym wymiarze czasu pracy

1. Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe inne + ukończone studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub zakresu pokrewnego.
2) Udokumentowany co najmniej 5 letni staż pracy (umowa o pracę lub umowa zlecenia na warunkach porównanych do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy) w jednostkach sfery finansów publicznych.
3) Zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
4) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5) Jest obywatelem Polski, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.

2. Wymagania dodatkowe:
a) Obsługa komputera, obsługa programów finansowo - księgowych.
b) Znajomość ustaw o samorządzie powiatowym, o rachunkowości, o odpowiedzialności na naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o finansach publicznych.
c) Obsługa poczty elektronicznej.
d) Obsługa programu Besti@.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) dekretacja dokumentacji finansowo - księgowej,
2) ewidencja finansowo-księgowa dokumentów,
3) kontrola terminowości regulowania zobowiązań,
4) ewidencja i analiza zaangażowania wydatków budżetowych,
5) sprawozdawczość finansowa i budżetowa,
6) kontrola wewnętrzna, kontrola problemowa jednostek organizacyjnych.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca będzie wykonywana w Starostwie Powiatowym przy ul. Towarowej 4/6 w Toruniu.
Praca o charakterze biurowym.
Praca przy monitorze ekranowym.
Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Godziny pracy : 7:30 – 15 :30, we wtorki do 16:30, w piątki do 14:30.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2017 roku wynosił powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.),
e) kwestionariusz osobowy,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem:

Dotyczy naboru na stanowisko INSPEKTOR w W.Finansowym

w terminie do dnia 4 lipca 2017 GODZ. 12:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).

drukuj (INSPEKTOR w Wydziale Finansowym)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2017-06-19
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-06-19 13:47
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2017-10-10 09:27

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2017-06-19
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-06-19 13:47

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko INSPEKTOR w Wydziale Finansowym

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

na wolne stanowisko

INSPEKTOR
w Wydziale Finansowym

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  1. JAKUBIK BEATA, zam. w Rozgartach
  2. BIERNACKA AGNIESZKA, zam. w Toruniu

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2017-07-05
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-07-05 13:54

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko Inspektor w Wydziale Finansowym

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko
INSPEKTOR w Wydziale Finansowym

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani BEATA JAKUBIK zamieszkała w Rozgartach.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani BEATA JAKUBIK z testu uzyskała 71 punktów na 73 możliwe, a z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 59 punktów łącznie uzyskując 130 punktów. Wykazała się znajomością przepisów z zakresu – ustawa o finansach publicznych, o rachunkowości oraz ustawa o samorządzie powiatowym.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2017-07-07
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-07-07 09:59

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2017-07-07
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-07-07 09:59

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 355752
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-22 10:50:06

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji