Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Ogłoszenie Nr  1/10
Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji
Geodezyjnej i Kartograficznej w Toruniu
z dnia  12 kwietnia 2010 roku   
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
„ Referent w PODGiK"

 

1.  Wymagania niezbędne (obligatoryjne):

 

a)       wykształcenie średnie geodezyjne lub wyższe administracyjne,
b)       co najmniej 4–letni staż pracy w administracji związanej z geodezją i kartografią,
c)       niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
 
2. Wymagania dodatkowe ( fakultatywne):
a)       znajomość obsługi programów geodezyjnych do prowadzenia baz danych w systemach informatycznych,
b)       doświadczenie zawodowe w strukturach samorządu terytorialnego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
c)       preferowana znajomość programu  TurboEWID 2000
d)       znajomość przepisów z zakresu geodezji i kartografii,
e)       umiejętność pracy w zespole
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
a)       udostępnianie i aktualizacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
b)       przygotowywanie materiałów geodezyjnych dla jednostek wykonawstwa geodezyjnego,
c)       gromadzenie i przechowywanie materiałów geodezyjnych i kartograficznych,
d)       wnoszenie na mapę numeryczną wyników pomiarów geodezyjnych,
e)       bieżąca aktualizacja dokumentów ilustrujących zasób,
f)        wykonywanie kopii map i wydruków z mapy numerycznej na wniosek osób fizycznych,
g)       obsługa interesantów i udzielanie informacji z zakresu materiałów będących w zasobie Ośrodka,
 
4. Wymagane dokumenty:
a)       życiorys (CV)
b)       list motywacyjny
c)       dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów).
d)       kwestionariusz osobowy
e)       inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie).

 

     Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętych kopertach w siedzibie  PODGiK – Sekretariat pok. Nr 6 (parter), lub pocztą na adres : Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6 ( w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego na adres geodezja@powiattorunski.pl z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „ Referent w  PODG i K w Toruniu” – w terminie do dnia   27.04.2010r. do godz. 15.00
 
     Aplikacje, które wpłyną do PODGiK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  
 (www.bip.powiattorunski.pl>PODGiK>oferty pracy ).

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzurą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą  z dnia 21listopada 2008r o pracownikach samorządowych ( Dz.U. Nr 223, poz.1458).

 

   

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: E. Krawczyk
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2010-04-12 14:38
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2010-04-12 14:42

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 19763
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2010-04-30 11:54:02

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji