Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 37

DAG.241.13.2016.KZ

Ogłoszenie o zamówieniu nr 37

Dom Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8,
87-152 Łubianka

zaprasza

do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia
„Dostawa pieluchomajtek, wkładek higienicznych
dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży”

 

Informacja o zamówieniu ze wskazaniem (rodzaj - dostawa):
Dostawa pieluchomajtek, wkładek higienicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży.

Miejsce i termin realizacji zamówienia:
Dom Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8, 87-152 Łubianka.
Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie (miesiąc czerwiec 2016, lipiec 2016, sierpień 2016, wrzesień 2016) w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluchomajtek, wkładek higienicznych – w comiesięcznych dostawach do siedziby Zamawiającego. Szacunkowe zapotrzebowanie na zamawiany towar zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia „ Formularz asortymentowo–cenowy”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego towaru (zwiększenia lub zmniejszenia), w zależności od ilości zleceń. Na sprzedawany asortyment Wykonawca będzie stosował ceny wyszczególnione w załączniku nr 2 do ogłoszenia tj. formularzu asortymentowo-cenowym. Dostawy będą realizowane na podstawie każdorazowego zamówienia złożonego przez Zamawiającego, raz w miesiącu przez okres 4 miesięcy, transportem Wykonawcy na jego koszt. Zamawiający zastrzega że zamawiany asortyment: pieluchomajtki, i wkładki chłonne mają być pakowane w opakowaniach po 30 sztuk (na 1 zlecenie mieszkańca 30szt. pieluchomajtek „dziennych” i 30szt. pieluchomajtek „nocnych”). Na opakowaniach wymagana jest informacja dot. dokładnego opisu produktu umożliwiająca identyfikację towaru zgodną z opisem w „Formularzu asortymentowo – cenowym” oraz data ważności produktu. Produkt powinien posiadać graficzne oznaczenie chłonności umożliwiające odróżnienie pieluchomajtek „dziennych” od „nocnych".
Zamawiający zaznacza że, każda modyfikacja „ Formularza asortymentowo – cenowego” przez Wykonawcę, powodująca niezgodność treści z formularzem Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest wystawić imienne faktury na produkty zamawiane na zlecenia lekarskie. Zapłata należności za poszczególne dostawy dla Wykonawcy nastąpi w terminie 7 dni od dnia otrzymania faktur, przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. W przypadku zmiany przepisów regulujących realizację zleceń na refundowane środki pomocnicze, Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie zmian zgodnie z przepisami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu zaopatrzenia w wyroby medyczne, będące przedmiotami oraz środkami pomocniczymi z zachowaniem ceny brutto za jedną sztukę produktu.

Osoby do kontaktu:
Marzanna Ott tel. (56) 674 08 00 /01

Termin na zgłoszenie:
24.05.2016 r. do godz. 8:00.

Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego, pokój 96.

Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy informację o wyborze oferty. Zamówienie zostanie wysłane po uzyskaniu zlecenia lekarskiego.


Załączniki:
1. formularz oferty
2. formularz asortymentowo - cenowy

drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 37)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ott
    data wytworzenia: 2016-05-17
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-05-17 12:41

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ott
    data wytworzenia: 2016-05-17
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-05-17 12:41

Pytania i odpowiedzi do ogłoszenia o zamówieniu nr 37

Pigża, 18.05.2016 r.

DAG.241.13.2016.KZ

dot: Ogłoszenia w BIP Starostwa Powiatowego w Toruniu Nr 37

Pytania i odpowiedzi do ogłoszenia na wykonanie pn. „Dostawa pieluchomajtek, wkładek higienicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży”.
W związku z zapytaniami dotyczącymi zamówienia pn. „Dostawa pieluchomajtek, wkładek higienicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży”, Zamawiający wyjaśnia:

Pytanie:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie pieluchomajtek konfekcjonowanych w opakowaniach po 20 szt. z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości?

Odpowiedź:
Zamawiający wymaga aby asortyment był taki, jak ogłoszeniu o zamówieniu i formularzu asortymentowo-cenowym.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ott
    data wytworzenia: 2016-05-18
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-05-18 14:16
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2016-05-20 14:20

Pytania i odpowiedzi do ogłoszenia o zamówieniu nr 37 (20 maja 2016 roku)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ott
    data wytworzenia: 2016-05-20
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-05-20 14:20

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 882703
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-02-02 12:40:40

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji