Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 72

Toruń, dn.21.09.2016r.

PZD 11.252.2.14.2016

Ogłoszenie o zamówieniu nr 72

Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń

zaprasza

do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia pn.:
"Zakup i dostawa piasku do obsługi
zimowego utrzymania chodników i dróg powiatowych w sezonie 2016/2017”


Informacja o zamówieniu (rodzaj zamówienia):

  • Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa piasku w szacunkowej ilości 1800 ton – dostawa

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa piasku w szacunkowej ilości 1800 ton na place składowe Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu (tj. w promieniu maksymalnie 30 km od Torunia) w terminach i ilościach ustalonych każdorazowo z Dyrektorem PZD w Toruniu.

  • plac w m. Rogowo: 500 Mg;
  • plac w m. Chełmża: 300 Mg
  • plac w m. Grzegorz: 200 Mg
  • plac w m. Pigża: 600 Mg
  • plac w m. Głogowo: 200 Mg

Materiał będący przedmiotem zamówienia powinien spełniać wymagania PN-B-11113/1996- kruszywa mineralne oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. /Dz. U. z 2005 r. , Nr 230, poz. 1960/ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Uziarnienie piasku nie powinno przekraczać 2,00 mm. Piasek bez zanieczyszczeń organicznych (humus, trawa, korzenie), bez zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w wymagań, jednak Wykonawca który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Oferta winna być złożona zgodnie ze wzorem, na formularzu Zamawiającego załączonym do niniejszego ogłoszenia i warunkami określonymi w w/w dokumencie.

Miejsce i termin realizacji:

  • Termin pożądany wykonania zamówienia: od 30.09.2016r. do 15.10.2016r. – Toruń

Osoby do kontaktu:

  • Sebastian Kannenberg tel. (056) 66-44-775 (w sprawach proceduralnych)
  • Henryk Dygasiewicz tel. (056) 66-44-775 (w sprawach warunków technicznych wykonania zamówienia)

Termin na zgłoszenie:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej znakiem postępowania oraz nazwą i adresem wykonawcy do dn. 28.09.2016r. do godz. 15:00 w Powiatowym Zarządzie Dróg w Toruniu, ul. Polna 113. (pok. nr 3)

Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.

W załączeniu:
- formularz oferty:

drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 72)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2016-09-21
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-09-22 11:04

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2016-09-21
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-09-22 11:04

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 882714
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-02-02 12:40:40

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji