Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 111
DAG.241.30.2016.KZ
Ogłoszenie o zamówieniu nr 111
Dom Pomocy Społecznej w Pigży
ul. Szkolna 8,
87-152 Łubianka
zaprasza
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia na:
„Usługi pralnicze polegające na praniu bielizny pościelowej,
ręczników i różnych, świadczone na rzecz
Domu Pomocy Społecznej w Pigży”
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem (rodzaj - dostawa, usługa, robota budowlana):
- Usługi pralnicze polegające na praniu bielizny pościelowej, ręczników i różnych, świadczone na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Pigży.
Miejsce i termin realizacji zamówienia:
- Dom Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8, 87-152 Łubianka.
- Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w okresie od 24 stycznia 2017 r do 31 grudnia 2017r.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze polegające na praniu bielizny pościelowej, ręczników i różnych, świadczone na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Pigży. Formularz asortymentowo - cenowy obejmuje szacunkowe zapotrzebowanie asortymentowe na usługę pralniczą w okresie od 24 stycznia 2017 r do 31 grudnia 2017 r. Na ten okres przewidywane jest zawarcie umowy, której ogólne warunki zawiera załącznik nr 3 do ogłoszenia. Wykonawca będzie stosował ceny wyszczególnione w załączniku nr 2 do ogłoszenia, tj. formularzu asortymentowo – cenowym. Zaznaczamy że: Odbiór bielizny pościelowej, ręczników i różnych z DPS oraz przywóz do DPS, odbywać się będzie 3 razy w tygodniu. Posegregowana asortymentowo bielizna pościelowa, ręczniki i różne, przygotowana będzie do odbioru w workach foliowych lub płóciennych. Termin wykonania jednorazowej usługi określa się na czas nie dłuższy niż 3 dni robocze (licząc od dnia odbioru prania). Bielizna pościelowa, ręczniki i różne posegregowana i zapakowana w jednorazowe worki foliowe, do DPS przewożona będzie w workach płóciennych. Odbiór prania dokonywany będzie przez pracownika DPS w obecności pracownika Wykonawcy za udokumentowanym potwierdzeniem. Odbiór i przyjęcie bielizny pościelowej, ręczników i różnych potwierdzane będzie na odpowiednim druku. Szczegółowy harmonogram odbioru i zwrotu bielizny pościelowej, ręczników i różnych zostanie ustalony z Wykonawcą w trakcie zawarcia umowy.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spełnianiu wymagań dotyczących zachowania bariery higienicznej.
Osoby do kontaktu:
- Marzanna Ott tel. (56) 674 08 00 /01
Termin na zgłoszenie:
- 23.12.2016 r. do godz. 11:00
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego, pokój 96.
Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.
Załączniki:
1. formularz oferty
2. formularz asortymentowo – cenowy
3. ogólne warunki umowy
drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 111)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ottdata wytworzenia: 2016-12-15
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2016-12-16 08:42
- Ogłoszenie o zamówieniu nr 111 (PDF)(dodano: 2016-12-16 08:40)
- Załącznik nr 1 do ogłoszenia (DOC)(dodano: 2016-12-16 08:40)
- Załącznik nr 2 do ogłoszenia (DOC)(dodano: 2016-12-16 08:40)
- Załącznik nr 3 do ogłoszenia (DOC)(dodano: 2016-12-16 08:40)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ottdata wytworzenia: 2016-12-15
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2016-12-16 08:42