Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 111

DAG.241.30.2016.KZ

Ogłoszenie o zamówieniu nr 111

Dom Pomocy Społecznej w Pigży
ul. Szkolna 8,
87-152 Łubianka

zaprasza

do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia na:
„Usługi pralnicze polegające na praniu bielizny pościelowej,
ręczników i różnych, świadczone na rzecz
Domu Pomocy Społecznej w Pigży”


Informacja o zamówieniu ze wskazaniem (rodzaj - dostawa, usługa, robota budowlana):

  • Usługi pralnicze polegające na praniu bielizny pościelowej, ręczników i różnych, świadczone na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Pigży.

Miejsce i termin realizacji zamówienia:

  • Dom Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8, 87-152 Łubianka.
  • Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w okresie od 24 stycznia 2017 r do 31 grudnia 2017r.

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze polegające na praniu bielizny pościelowej, ręczników i różnych, świadczone na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Pigży. Formularz asortymentowo - cenowy obejmuje szacunkowe zapotrzebowanie asortymentowe na usługę pralniczą w okresie od 24 stycznia 2017 r do 31 grudnia 2017 r. Na ten okres przewidywane jest zawarcie umowy, której ogólne warunki zawiera załącznik nr 3 do ogłoszenia. Wykonawca będzie stosował ceny wyszczególnione w załączniku nr 2 do ogłoszenia, tj. formularzu asortymentowo – cenowym. Zaznaczamy że: Odbiór bielizny pościelowej, ręczników i różnych z DPS oraz przywóz do DPS, odbywać się będzie 3 razy w tygodniu. Posegregowana asortymentowo bielizna pościelowa, ręczniki i różne, przygotowana będzie do odbioru w workach foliowych lub płóciennych. Termin wykonania jednorazowej usługi określa się na czas nie dłuższy niż 3 dni robocze (licząc od dnia odbioru prania). Bielizna pościelowa, ręczniki i różne posegregowana i zapakowana w jednorazowe worki foliowe, do DPS przewożona będzie w workach płóciennych. Odbiór prania dokonywany będzie przez pracownika DPS w obecności pracownika Wykonawcy za udokumentowanym potwierdzeniem. Odbiór i przyjęcie bielizny pościelowej, ręczników i różnych potwierdzane będzie na odpowiednim druku. Szczegółowy harmonogram odbioru i zwrotu bielizny pościelowej, ręczników i różnych zostanie ustalony z Wykonawcą w trakcie zawarcia umowy.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spełnianiu wymagań dotyczących zachowania bariery higienicznej.

Osoby do kontaktu:

  • Marzanna Ott tel. (56) 674 08 00 /01

Termin na zgłoszenie:

  • 23.12.2016 r. do godz. 11:00

Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego, pokój 96.

Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.

Załączniki:
1. formularz oferty
2. formularz asortymentowo – cenowy
3. ogólne warunki umowy

drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 111)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ott
    data wytworzenia: 2016-12-15
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-12-16 08:42

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ott
    data wytworzenia: 2016-12-15
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-12-16 08:42

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 882918
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-02-02 12:40:40

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji