Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 58

Toruń, dn. 06.07.2017r.

PZD 11.252.2.08.2017

Ogłoszenie o zamówieniu nr 58

Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń

zaprasza

do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia pn.:
"Wykonanie remontu w formie nakładki z masy mineralno - bitumicznej
na drodze powiatowej nr 2025C Mała Grzywna - Mirakowo
w km 4+670 do 5+370 na odc. 0,7 km”

Informacja o zamówieniu:

  • Rodzaj zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie remontu w formie nakładki z masy mineralno - bitumicznej na drodze powiatowej nr 2025C Mała Grzywna - Mirakowo w km 4+670 do 5+370 na odc. 0,7 km- roboty budowlane
  • Krótki opis przedmiotu zamówienia:
    Zakres wykonania chodnika dł. 700 mb x szer. 5,0 mb = 3 500 m2:
    - oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją;
    - ułożenie nawierzchni z masy mineralno bitumicznej o grubości 4 cm (100 kg/m2)
  • Warunki udziału w postępowaniu:
    Wymagania stawiane wykonawcom:
    a) Prowadzenie działalności gospodarczej zgodniej z przedmiotem niniejszego zamówienia;
    b) Dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za realizację przedmiotu zamówienia tj.
    - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Oferty będą oceniane wg. Kryterium: cena 100% (ryczałt)
    Liczba punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
    Liczba pkt. Badanej oferty = (C min./C bad) x 100%; przy czym 1% odpowiada 1 pkt., gdzie: C min –najniższa cena spośród złożonych ofert, C Bad – cena oferty badanej.

    Oferta winna być złożona zgodnie ze wzorem, na formularzu Zamawiającego załączonym do niniejszego ogłoszenia i warunkami określonymi w w/w dokumencie.
  • Miejsce i termin realizacji:
    Termin pożądany wykonania zamówienia: 15.08.2017r.
  • Osoby do kontaktu:
    Sebastian Kannenberg tel. (056) 66-44-775 (w sprawach proceduralnych)
    Henryk Dygasiewicz tel. (056) 66-44-775 (w sprawach warunków technicznych wykonania zamówienia)
  • Termin na zgłoszenie:
    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej znakiem postępowania oraz nazwą i adresem wykonawcy do dn. 14.07.2017r. do godz. 15:00 w Powiatowym Zarządzie Dróg w Toruniu, ul. Polna 113. (pok. nr 3)
  • Warunki wykluczenia:
    Zamówienie udzielane przez beneficjenta nie może być udzielone podmiotowy powiązanemu z nim osobowo lub kapitałowo.

Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.

drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 58)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2017-07-06
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-07-07 09:07

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2017-07-06
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-07-07 09:07

Informacja o unieważnieniu postępowania (dot. ogłoszenia nr 58)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2017-07-17
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-07-17 13:09

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 881891
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-02-02 12:40:40

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji