Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Koordynator finansowy

Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
87-100 Toruń, ul Polna 113

ogłasza nabór

na jedno wolne stanowisko
w Dziale Księgowym
KOORDYNATOR FINANSOWY

Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu informuje, iż w miesiącu lutym 2017 wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

Wymiar etatu – umowa zlecenie, szacowany zakres pracy 40 godzin miesięcznie w okresie od 15.03.2017 do 30.06.2020.

1. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
a) wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości i finansów,
b) co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie rachunkowości i finansów w jednostce samorządu terytorialnego, w tym przygotowywanie/aktualizacja planu finansowego jst,
c) co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie obsługi finansowej/nadzoru finansowego projektów współfinansowanych ze środków Funduszy Europejskich, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz wniosków aplikacyjnych,
d) wiedza z zakresu projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, w tym projektów realizowanych w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego,
e) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie popełnione przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
a) biegła znajomość obsługi komputera w tym pakiet Office (Excel, Word, Power Point), Generator Wniosków Płatniczych i Aplikacyjnych w ramach projektów współfinansowanych ze środków Funduszy Europejskich,
b) kreatywność, komunikatywność,
c) samodzielność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków służbowych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Nabór na stanowisko koordynatora finansowego dotyczy finansowej obsługi projektów pn. „Poprawa bezpieczeństwa i komfortu życia mieszkańców oraz wsparcie niskoemisyjnego transportu drogowego poprzez wybudowanie dróg dla rowerów –
- droga rowerowa Osiek nad Wisłą – Sąsieczno – Zimny Zdrój – Czernikowo – Mazowsze z odgałęzieniem do Obrowa”
- droga rowerowa Leszcz – Pigża – Brąchnowo – Biskupice – Warszewice – Kończewice”
- droga rowerowa Różankowo – Piwnice – Lulkowo, Kamionki Małe – Turzno”
- droga rowerowa Toruń – Przysiek – Rozgarty – Grósk z odgałęzieniem do Barbarki”
znajdujących się w Koncepcji rozwoju systemu transportu Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego, Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Budżetu Państwa oraz ze środków samorządowych.
Do czynności wykonywanych na stanowisku należeć będzie:
a) współudział w pracach planistycznych dla potrzeb realizowanych projektów,
b) sporządzanie i aktualizacja montaży finansowych realizowanych projektów,
c) współpraca przy przygotowywaniu i aktualizacji planu finansowego realizowanych projektów,
d) współpraca z koordynatorem merytorycznym w zakresie realizacji projektów,
e) sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej,
f) bieżąca kontrola i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektów we współpracy ze specjalistą do spraw obsługi finansowo-księgowej,
g) przygotowywanie niezbędnych umów z partnerami projektów.

4. Warunki pracy na stanowisku:
a) stanowisko pracy: o miejscu realizacji pracy będzie decydował Zleceniobiorca, praca będzie wykonywana przy ścisłej współpracy z pracownikami Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu (ul. Polna 113, 87-100 Toruń) oraz Starostwa Powiatowego w Toruniu (ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń), Zleceniodawca rezerwuje sobie prawo do wskazania miejsca i terminu do realizacji części zadań, część zadań będzie realizowana w oparciu o kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami, partnerami projektu, Instytucją Zarządzającą Regionalnego Programu Operacyjnego WK-P w godzinach pracy powyższych instytucji,
c) czas pracy: ustalany przez Zleceniobiorcę będzie musiał być ewidencjonowany. Ze względu na godziny pracy Zleceniodawcy oraz partnerów projektu, część zadań będzie musiała być realizowana w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00.do 15.00.

5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys(CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom),
d) kserokopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe doświadczenie zawodowe i posiadany staż pracy,
e) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w Powiatowym Zarządzie Dróg w sekretariacie - pokój nr 3 lub pocztą na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu ul. Polna 113, 87-100 Toruń z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko koordynatora finansowego” w terminie do dnia 03.03.2017 do godziny 9.00.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

7. Informacja o wyniku naboru:
a) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.powiattorunski.pl (http://www.bip.powiattorunski.pl/7013,oferty-pracy-w-jednostkach-organizacyjnych.html) oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu,
b) kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 1998 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 j.t.).

Toruń, dnia 24.02.2017r.

drukuj (Koordynator finansowy)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dariusz Wypych
    data wytworzenia: 2017-02-24
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-02-24 17:44
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2017-03-13 14:07

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dariusz Wypych
    data wytworzenia: 2017-02-27
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-02-27 15:14

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko koordynatora finansowego

LISTA KANDYDATÓW
spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko
koordynatora finansowego
w Dziale Księgowym w Powiatowym Zarządzie Dróg w Toruniu

Informujemy, że w wyniku naboru na ww. stanowisko pracy wpłynęła jedna oferta. Kandydat spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikował się do następnego etapu rekrutacji, jest to:

  1. EWA NOCNY, zam. w OSIEKU nad WISŁĄ

 (~) Dyrektor Powiatowego Zarządu
Drów w Toruniu
Henryk Dygasiewicz

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dariusz Wypych
    data wytworzenia: 2017-03-13
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-03-13 13:51

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dariusz Wypych
    data wytworzenia: 2017-03-13
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-03-13 13:51

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko koordynatora finansowego

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko
koordynatora finansowego
w Dziale Księgowym w Powiatowym Zarządzie Dróg w Toruniu

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Ewa Nocny zamieszkała w Osieku nad Wisłą.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Ewa Nocny podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dobra znajomością przepisów z zakresu wymaganego na tym stanowisku, a także odpowiednimi predyspozycjami osobowościowymi, które są przydatne w pracy na danym stanowisku.

(~) Dyrektor Powiatowego Zarządu
Drów w Toruniu
Henryk Dygasiewicz

Toruń, dnia 13.03.2017r.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dariusz Wypych
    data wytworzenia: 2017-03-13
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-03-13 14:04

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dariusz Wypych
    data wytworzenia: 2017-03-13
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-03-13 14:04

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 209921
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-12 09:29:24

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji