Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Administrator sieci

Dyrektor Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: administrator sieci
Oferta pracy nr 2/2017 z dnia 15 maja 2017 r.

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem:
    a) niezbędne:
    - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    - kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
    - nieposzlakowana opinia,
    - co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
    b) dodatkowe:
    - umiejętność pracy w zespole,
    - samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
  2. Wykształcenie:
    a) niezbędne: minimum średnie oraz posiadanie co najmniej dwóch kwalifikacji wyodrębnionych w zawodzie technik informatyk
    b) preferowane: technik informatyk.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    a) administrowanie siecią informatyczną,
    b) naprawa i konserwacja sprzętu biurowego,
    c) wykrywanie i usuwanie usterek związanych z funkcjonowaniem sieci,
    d) nadzór nad serwerami, routerami, terminalami, komputerami osobistymi i urządzeń wspomagających,
    e) dbanie o konfigurację urządzeń, interfejsów, archiwizację i sprawne funkcjonowanie baz danych,
    f) instalowanie nowych wersji oprogramowania,
    g) kontrola poprawności działania sieci poprzez reagowanie na wszelkie zakłócenia i nieprawidłowości,
    h) przestrzeganie zasad ochrony haseł,
    i) tworzenie systemu haseł dostępu do urządzeń,
    j) wskazywanie konieczności zainstalowania odpowiednich mechanizmów ochrony i wykrywania szpiegów,
    k) zapewnienie bezawaryjnej pracy sprzętu w sieci,
    l) zapewnienie ochrony haseł i dostęp do sieci.
  4. Warunki pracy na stanowisku:
    a) Stanowisko pracy usytuowane w budynku szkoły na niskim parterze. Jest winda.
    b) Czas pracy: pełny wymiar czasu pracy.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
  5. Wymagane dokumenty:
    a) curriculum vitae,
    b) list motywacyjny,
    c) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    d) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    e) dokumenty potwierdzające wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły, dyplomy),
    f) dokumenty potwierdzające przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
    g) inne dodatkowe dokumenty (np. kserokopie zaświadczeń o kursach, szkoleniach)
    h) kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (dotyczy osób niepełnosprawnych zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
    Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016, poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2016, poz. 902 ze zm.).
  6. Doręczenie aplikacji
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy doręczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz, z dopiskiem: „Oferta pracy nr 2/2017 – nabór na wolne stanowisko urzędnicze: administrator sieci” w terminie 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP Starostwa Powiatowego w Toruniu www.powiattorunski.pl oraz na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Aplikacje, które wpłyną po tym terminie, nie będą rozpatrywane.
    O zakwalifikowaniu do II etapu kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
    Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie oraz opublikowanie w BIP Starostwa Powiatowego w Toruniu www.powiattorunski.pl przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Dyrektor
/-/ Zbigniew Piotrowski

drukuj (Administrator sieci)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Pawlikowska
    data wytworzenia: 2017-05-16
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-05-16 08:31
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2017-06-26 12:22

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Pawlikowska
    data wytworzenia: 2017-05-16
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-05-16 08:31

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko ADMINISTRATOR SIECI

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Pawlikowska
    data wytworzenia: 2017-05-29
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-05-30 09:43

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko ADMINISTRATOR SIECI

Gronowo, dnia 31 maja 2017r.

INFORMACJA O WYNIKU NABORU KANDYDATÓW
na wolne stanowisko urzędnicze administrator sieci
w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie

Gronowo 128, 87-162 Lubicz

  1. W wyniku ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze administratora sieci ofertę pracy złożył 1 kandydat, w tym 1 kandydat spełniał wymagania formalne.
  2. Komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu postępowania na wolne stanowisko urzędnicze administratora sieci wybrała Pana Jakuba Beniamina Stasińskiego.
  3. Pan Jakub Beniamin Stasiński podczas rozmowy kwalifikacyjnej zaprezentował cechy wymagane do pracy na wolnym stanowisku. Posiada niezbędną wiedzę, a także doświadczenie pozwalające stwierdzić, iż powierzone obowiązki będzie wykonywać w sposób prawidłowy.

Dyrektor
/-/ Zbigniew Piotrowski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Pawlikowska
    data wytworzenia: 2017-05-31
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-05-31 12:34

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Pawlikowska
    data wytworzenia: 2017-05-31
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-05-31 12:34

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 209879
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-12 09:29:24

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji