Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

KARTA INFORMACYJNA SP-123

1. Udostępnienie danych z rejestru cen i wartości nieruchomości.

2. Nazwa wydziału:
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Referat Geodezji, Ewidencji Gruntów i Budynków
87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, (parter)
telefon, e-mail:
(56)662 88 91 r.brzustewicz@powiattorunski.pl
(56)662 88 92 j.krainska@powiattorunski.pl

3. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 17 maja 1989r - Prawo geodezyjne i kartograficzne(Dz.U.2017.2101 t.j.),
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 lipca 2014 r. w sprawie udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydawania licencji oraz wzoru Dokumentu Obliczenia Opłaty (Dz.U.2014.917 z późn. zm.)

 4. Wymagane dokumenty:

  • wniosek o udostępnienie rejestru cen i wartości nieruchomości;
  • uprawnienia zawodowe (w przypadku wniosku składanego drogą elektroniczną należy załączyć kopię), jeżeli udostępniane dane RCiWN wykorzystywane będą w celu wykonania wyceny nieruchomości.

5. Opłaty:

  • Według załącznika do ustawy z dnia 17 maja 1989r - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2017.2101 t.j.),
  • Opłatę należy uiścić gotówką w kasie Starostwa (87-100 Toruń ul. Towarowa 4-6 – parter), kartą płatniczą lub przelewem na konto: Kujawsko - Dobrzyński Bank Spółdzielczy, 38 9550 0003 2024 0201 1255 0007

UWAGA - wydanie wnioskowanych danych następuje po uiszczeniu opłaty (lub zaksięgowaniu na koncie Starostwa w przypadku przelewu).

6. Termin załatwienia sprawy:
- do 30 dni, w sprawach skomplikowanych do 60 dni.

7. Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Referat Geodezji, Ewidencji Gruntów i Budynków
87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, (parter)
telefon, e-mail:
(56)662 88 91 r.brzustewicz@powiattorunski.pl
(56)662 88 92 j.krainska@powiattorunski.pl

8. Tryb odwoławczy:

  • w przypadku sporu dotyczącego zakresu udostępnianych materiałów zasobu lub wysokości należnej opłaty Starosta wydaje decyzję administracyjną;
  • wniesienie odwołania od decyzji w sprawie ustalenia wysokości opłaty za udostępnienie danych z rejestru cen i wartości nieruchomości nie wstrzymuje udostępniania tych materiałów, pod warunkiem uiszczenia opłaty w wysokości ustalonej w zaskarżonej decyzji.

9. Dodatkowe informacje:

10. Formularze do pobrania:
Wniosek o udostępnienie rejestru cen i wartości nieruchomości - druk do pobrania poniżej.

drukuj ()

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jacek Drzystek
    data wytworzenia: 2014-09-03
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2014-09-12 11:17
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2018-01-23 14:28

Rejestr zmian

  • zmieniono 2014-09-12 11:20 przez Marzena Pietruszyńska: Aktywowano link do Kalkulatora opłat
  • zmieniono 2015-05-12 13:29 przez Marzena Pietruszyńska: Doprecyzowanie informacji dla klientów Urzędu. Aktualizacja wniosku.
  • zmieniono 2015-07-30 13:28 przez Administrator - Dorota Wróblewska: Aktualizacja podstawy prawnej.
  • zmieniono 2017-03-01 10:12 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja podstaw prawnych.
  • zmieniono 2018-01-23 14:25 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści Karty i wymiana Wniosku.
  • zmieniono 2018-01-23 14:28 przez Marzena Pietruszyńska: Formatowanie tekstu.

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 30715
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-03 13:04:20

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji