BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU
- STAROSTWO POWIATOWE »
- Jak załatwić sprawę w Urzędzie »
- Zezwolenie na przejazd pojazdu nienormatywnego »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109
Karta informacyjna SP-049
- Nazwa procedury:
Zezwolenie na przejazd pojazdu nienormatywnego
- Nazwa Wydziału:
Wydział Komunikacji i Transportu
- Podstawa prawna:
- Wymagane dokumenty:
Wniosek
- Opłaty:
Nie podlega opłacie skarbowej.
Opłata administracyjna za wydanie dokumentu:
- w kategorii I – 100 zł;
- w kategorii II:
- 200 zł – dla zezwolenia wydanego na okres miesiąca,
- 400 zł – dla zezwolenia wydanego na okres 6 miesięcy,
- 1200 zł – dla zezwolenia wydanego na okres 12 miesięcy,
- 2000 zł – dla zezwolenia wydanego na okres 24 miesięcy;
Opłata wnoszona w Kasie Starostwa lub na konto w KDBS: 76 9550 0003 2024 0201 1255 0002.
- Termin załatwienia sprawy:
Termin załatwienia sprawy do 3 dni roboczych od daty wpływu wniosku.
- Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Komunikacji i Transportu, tel. 56 662 89 11, fax. 56 662 89 12,
pokój nr 126, I piętro
- Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Starosty Toruńskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
- Dodatkowe informacje:
- Zezwolenie w kategorii I:
Pojazdy nienormatywne:
a) o długości, wysokości, naciskach osi oraz rzeczywistej masie całkowitej nie większych od dopuszczalnych,
b) o szerokości nieprzekraczającej 3,5 m;
- drogi publiczne, z wyjątkiem ekspresowych i autostrad
- Zezwolenie w kategorii II:
Pojazdy nienormatywne:
a) o naciskach osi i rzeczywistej masie całkowitej nie większych od dopuszczalnych,
b) o szerokości nieprzekraczającej 3,2 m,
c) o długości nieprzekraczającej:
– 15 m dla pojedynczego pojazdu,
– 23 m dla zespołu pojazdów;
d) o wysokości nieprzekraczającej 4,3 m;
- drogi publiczne
- Formularze do pobrania:
- Druki formularzy do pobrania poniżej.
Cyfrowy Urząd - wniosek do wypełnienia
autor lub odpowiedzialny za treść: Milena Kominek
data wytworzenia: 2013-06-03
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2013-06-11 11:52
zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
ostatnia modyfikacja: 2021-03-23 10:49
Rejestr zmian
- zmieniono 2013-06-11 11:53 przez Marzena Pietruszyńska
- zmieniono 2013-06-11 11:57 przez Marzena Pietruszyńska: 11.06.2013r. - formatowanie tekstu
- zmieniono 2014-01-27 09:01 przez Administrator - Dorota Wróblewska: Dodanie linku do Cyfrowy Urząd
- zmieniono 2014-01-27 09:03 przez Administrator - Dorota Wróblewska: Dodanie linku do Cyfrowy Urząd
- zmieniono 2014-02-10 09:14 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja podstawy prawnej w punkcie 3. karty informacyjnej.
- zmieniono 2014-05-28 13:40 przez Administrator - Dorota Wróblewska
- zmieniono 2017-02-15 14:03 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja podstawy prawnej.
- zmieniono 2017-07-05 13:00 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja podstawy prawnej.
- zmieniono 2018-09-10 09:52 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja karty informacyjnej SP-049.
- zmieniono 2021-03-23 10:49 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści karty informacyjnej.
autor lub odpowiedzialny za treść: Milena Madurajska
data wytworzenia: 2021-03-11
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2021-03-23 10:50
autor lub odpowiedzialny za treść: Milena Madurajska
data wytworzenia: 2021-03-11
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2021-03-23 10:52
Stronę wygenerowano: 2024-04-29 01:26:31
Strona wygenerowana z systemu bip.net