Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu nr 118

ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ANALIZY RYNKU nr 2/2019
Zespół Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Dostawa i montaż wyposażenia pracowni krawieckiej

Informacje o zamówieniu:

  • Rodzaj zamówienia: dostawa
  • Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni krawieckiej dla Zespołu Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży. Pracownia będzie wyposażona w stoły prasowalnicze wraz z żelazkiem, stoły do maszyn, krzesła tapicerowane na kółkach oraz maszyny krawieckie. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączonym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  • Kryteria oceny ofert: cena – 80%, termin realizacji – 20%
  • Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający:
    - Formularz oferty – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
    - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
    - Certyfikat zgodności z normami Unii Europejskiej    
  • Termin składania ofert: 2 września 2019 r. do godz. 12.00
  • Miejsce składania ofert: Zespół Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 7, 87-140 Chełmża
  • Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji (imię nazwisko telefon e-mail) Karolina Grabowska tel. 56 675 56 80 (w godz. 7.00-15.00), e-mail: sekretariat@zsuechelmza.pl

Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
Postępowanie o udzielenie zamówienia  zostaje unieważnione, w przypadku gdy:
a)    cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, chyba że istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
b)    nie złożono żadnej ważnej oferty.
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako „Oferta na zamówienie realizowane w trybie analizy rynku na zadanie pn.: „Dostawa i montaż wyposażenia pracowni krawieckiej dla Zespołu Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży” ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 7, 87-140 Chełmża.

Pełna treść zapytania ofertowego i załączniki do pobrania poniżej.

 

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 118)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Karolina Grabowska
    data wytworzenia: 2019-08-27
  • opublikował: Natalia Żochowska
    data publikacji: 2019-08-27 09:13
  • zmodyfikował: Natalia Żochowska
    ostatnia modyfikacja: 2019-08-27 09:16

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Karolina Grabowska
    data wytworzenia: 2019-08-27
  • opublikował: Natalia Żochowska
    data publikacji: 2019-08-27 09:13

Zmiana terminu składania ofert. Sprostowanie zapisów szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.

drukuj (Zmiana terminu składania ofert. Sprostowanie zapisów szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stanula
    data wytworzenia: 2019-08-29
  • opublikował: Anna Stanula
    data publikacji: 2019-08-29 13:09
  • zmodyfikował: Anna Stanula
    ostatnia modyfikacja: 2019-08-29 13:13

Protokół postępowania o zamówienie

drukuj (Protokół postępowania o zamówienie)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Karolina Grabowska
    data wytworzenia: 2019-09-12
  • opublikował: Natalia Żochowska
    data publikacji: 2019-09-12 10:13

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 121313
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2010-06-15 10:11

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- miejsce przeszukiwania

Menu

Ważne strony

Dane kontatkowe

Starostwo Powiatowe w Toruniu

ul. Towarowa 4-6

87-100 Toruń

tel. +48 56 662 88 88
fax +48 56 662 88 89

e-mail: starostwo@powiattorunski.pl

epuap: /lt8ks4a58b/skrytka

Godziny przyjęć

poniedziałek: 7.30 - 15.30
wtorek: 7.30 - 16.30
środa: 7.30 - 15.30
czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30

Konta bankowe

Opłaty za czynności geodezyjne
38 9550 0003 2024 0201 1255 0007

Opłaty komunikacyjne, najem, czynsze itp.
76 9550 0003 2024 0201 1255 0002

Opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów oraz
Powiatowy Zespół ds. Orzekania
o Niepełnosprawności
92 9550 0003 2024 0201 1255 0005

Wadium
22 9550 0003 2024 0201 1255 0004

Opłaty skarbowe
37 1160 2202 0000 0000 8344 0799

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 11539865
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2020-04-09 09:09

Stopka strony