Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

Nabór ofert na wynajem powierzchni biurowej na terenie Gminy Obrowo

Ogłoszenie o naborze ofert na wynajem powierzchni biurowej
na terenie Gminy Obrowo

Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Chełmży ogłasza nabór ofert na wynajem pomieszczeń dla Filii Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Chełmży z siedzibą w Dobrzejewicach.
Wymagania dotyczące oferty:

  1. Powierzchnia biurowa przystosowana do funkcjonowania jako budynek użyteczności publicznej.
  2. Co najmniej 4 pomieszczenia na gabinety psychologiczno-pedagogiczne (około 18m2 gabinet) oraz jedno większe pomieszczenie (około 25 m2) na prowadzenie terapii ruchowej.
  3. Pomieszczenia ze światłem dziennym, stosunek okien do podłogi min. 1:8 oraz oświetleniem sztucznym powierzchni biurowych co najmniej 500 lux.
  4. Budynek wolnostojący, parterowy wszystko na jednym poziomie z dostępem dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
  5. Dostęp do internetu w budynku.
  6. Pomieszczenie grzewcze wraz z opomiarowaniem, a w przypadku istnienia odrębnej kotłowni wymaga się kotłowni bezobsługowej.
  7. Odrębne opomiarowanie sieci elektrycznej.
  8. Przynajmniej 2/3 miejsca parkingowe.

Oferty należy składać do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Chełmży, ul. św. Jana 18, 87-140 Chełmża do dnia 31 lipca 2019 roku.
Osoba do kontaktu: Dyrektor Poradni tel. 56 675 67 27
 

Chełmża, dnia 17.07.2019r.
PPP.024.438.2019

drukuj (Nabór ofert na wynajem powierzchni biurowej na terenie Gminy Obrowo)

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Domalska
    data wytworzenia: 2019-07-17
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-07-18 10:27
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2019-07-18 10:31
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Domalska
    data wytworzenia: 2019-07-17
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-07-18 10:27

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 26623
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2019-08-14 10:14

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Dane kontatkowe

Starostwo Powiatowe w Toruniu

ul. Towarowa 4-6

87-100 Toruń

tel. +48 56 662 88 88
fax +48 56 662 88 89

e-mail: starostwo@powiattorunski.pl

epuap: /lt8ks4a58b/skrytka

Godziny przyjęć

poniedziałek: 7.30 - 15.30
wtorek: 7.30 - 16.30
środa: 7.30 - 15.30
czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30

Konta bankowe

Opłaty za czynności geodezyjne
38 9550 0003 2024 0201 1255 0007

Opłaty komunikacyjne, najem, czynsze itp.
76 9550 0003 2024 0201 1255 0002

Opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów oraz
Powiatowy Zespół ds. Orzekania
o Niepełnosprawności
92 9550 0003 2024 0201 1255 0005

Wadium
22 9550 0003 2024 0201 1255 0004

Opłaty skarbowe
37 1160 2202 0000 0000 8344 0799

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 10581461
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-08-20 12:47

Stopka strony