Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Do podstawowych zadań Biura ds. Kadr należy w szczególności:

  1. prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych powołanych przez Starostę,
  2. prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących rent i emerytur pracowników,
  3. sporządzanie sprawozdań statystycznych,
  4. kontrola przestrzegania dyscypliny pracy,
  5. organizowanie i przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie,
  6. organizowanie i koordynowanie praktyk zawodowych i staży absolwenckich,
  7. planowanie i realizacja wydatków osobowych Starostwa,
  8. rozliczanie umów cywilnoprawnych i delegacji sędziowskich oraz wprowadzanie danychkadrowych do programu kadrowego,
  9. obsługa programu Płatnik w zakresie zgłoszeń i wyrejestrowań z ubezpieczeń pracowników oraz członków ich rodzin,
  10. przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników, zaświadczeń emerytów i rencistów,
  11. sporządzanie planów oraz sporządzanie sprawozdawczości w zakresie etatyzacji,
  12. sporządzanie PIT 11 (Informacja o przychodach z innych źródeł oraz o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy w roku …) od umów cywilnoprawnych,
  13. składanie informacji do ZUS w programie Płatnik o danych do ustalenia składki na ubezpieczenia wypadkoweZUS IWA.

Metryka

  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2015-02-05 08:53
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2021-11-25 10:45

Rejestr zmian

  • zmieniono 2017-03-28 10:13 przez Marzena Pietruszyńska: Korekta treści.
  • zmieniono 2018-02-08 09:20 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści zgodnie z uchwałą Nr 417/2017 Zarządu Powiatu Toruńskiego z 13.12.2017r.
  • zmieniono 2019-03-01 12:17 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści.
  • zmieniono 2020-03-26 14:52 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja zadań wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym.
  • zmieniono 2020-07-01 14:26 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści zgodnie z obowiązujcym Regulaminem Organizacyjnym.
  • zmieniono 2021-11-25 10:45 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści zgodnie z obowiązującym Regulaminem Organizacyjnym.

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 53676
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-02-27 12:00:52

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji