Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu nr 7

Gronowo, dnia 15 lutego 2018r.

ZS.KG.334.1.2018.MR

ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ROZEZNANIA RYNKU
Nr 1/ZO/R/2018

Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz
Tel/fax: 56/ 678-41-18, -25, -66

zaprasza

do złożenia oferty na wykonanie zamówienia pn.:
„Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania „Modernizacja warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w celu utworzenia i doposażenia pracowni agrotroniki” na pracownie nauki zawodu”

Informacje o zamówieniu:

  • Informacja o współfinansowaniu zamówienia:
    Zamówienie nie jest w momencie ogłoszenia finansowane ze środków zagranicznych.
  • Przedmiotem zamówienia jest:
    Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania „Modernizacja warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w celu utworzenia i doposażenia pracowni agrotroniki” na pracownie nauki zawodu w budynku warsztatów szkolnych ZS, CKU w Gronowie, gm. Lubicz, pow. toruński, działka o nr geod. 67/34 dla zadania w ramach RPO ZIT.
  • Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji budowlanej dla pracowni nauki zawodu w budynku warsztatów szkolnych ZS, CKU w Gronowie. (…)
  • Główny kod CPV:
    71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
    Dodatkowe kody CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
  • Rodzaj zamówienia: Usługa.
  • Termin realizacji zamówienia:
    Do dnia 30.03.2018r.
  • Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji:
    w kwestiach technicznych Sławomir Milewski, e-mail: s.milewski@powiattorunski.pl
    tel. 56 662 89 35 (w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 11.00)
    w kwestiach proceduralnych Michał Rycharski,
    e-mail: m.rycharski@zsgronowo.edu.pl tel. 600 948 066
    (w dni powszednie w godzinach od 7.00 do 15.00)
  • Termin składania ofert: do dnia 23 lutego 2018 roku do godz. 13:00.

Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako:
Oferta na zapytanie ofertowe w trybie rozeznania rynku Nr 1/ZO/R/2018 na wykonania zamówienia pn.: „Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania „Modernizacja warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w celu utworzenia i doposażenia pracowni agrotroniki” na pracownie nauki zawodu”, w siedzibie zamawiającego: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz (sekretariat dyrektora, pokój nr 205) w terminie do dnia 23 lutego 2018 roku do godziny 13:00.
(godziny pracy Zamawiającego: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00)

Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.

W załączeniu:
1. Formularz Oferta – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
2. Wzór umowy – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Opracował: Michał Rycharski, kierownik gospodarczy, 15.02.2018 r.
Zatwierdził: Zbigniew Piotrowski, dyrektor Zespołu Szkół, CKU w Gronowie, 15.02.2018r.

Pełna treść zapytania i dokumentacja do pobrania w plikach załączonych poniżej.

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 7)

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharski
    data wytworzenia: 2018-02-16
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-02-16 10:18
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2018-02-16 10:15
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharski
    data wytworzenia: 2018-02-16
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-02-16 10:18

Informacja o rozstrzygnięciu postępowania (ogł. o zamówieniu nr 7)

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Dembińska
    data wytworzenia: 2018-02-26
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-02-26 13:07

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 32776
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2018-12-19 11:04

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Dane kontatkowe

Starostwo Powiatowe w Toruniu

ul. Towarowa 4-6

87-100 Toruń

tel. +48 56 662 88 88
fax +48 56 662 88 89

e-mail: starostwo@powiattorunski.pl

epuap: /lt8ks4a58b/skrytka

Godziny przyjęć

poniedziałek: 7.30 - 15.30
wtorek: 7.30 - 16.30
środa: 7.30 - 15.30
czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30

Konta bankowe

Opłaty za czynności geodezyjne
38 9550 0003 2024 0201 1255 0007

Opłaty komunikacyjne, najem, czynsze itp.
76 9550 0003 2024 0201 1255 0002

Opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów oraz
Powiatowy Zespół ds. Orzekania
o Niepełnosprawności
92 9550 0003 2024 0201 1255 0005

Wadium
22 9550 0003 2024 0201 1255 0004

Opłaty skarbowe
37 1160 2202 0000 0000 8344 0799

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 10583717
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-08-21 07:49

Stopka strony