Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu nr 13

ZAPYTANIE OFERTOWE
W TRYBIE ROZEZNANIA RYNKU
Nr PZD 11.252.2.7.2018

Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Usługi w zakresie sprzątania pasa drogowego dróg powiatowych
z odpadów komunalnych oraz pozimowego usuwania piasku z jezdni i chodników
na terenie Powiatu Toruńskiego

Informacje o zamówieniu:

  1. Informacja o współfinansowaniu zamówienia (należy wskazać, czy zamówienie jest finansowane ze środków zagranicznych) – Nie dotyczy
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie sprzątania pasa drogowego z odpadów komunalnych (zadanie nr 1 i nr 2) oraz pozimowego usuwania piasku z nawierzchni chodników i dróg powiatowych (zadanie nr 3) w ilości szacunkowej wskazanej w kosztorysie ofertowym. Przedmiotowe roboty mieć będą charakter jednorazowy w zakresie ilościowym wskazanym przez Zamawiającego w wystawianym zleceniu. Prace należy rozpocząć w terminie 10 dni od odebrania przez Wykonawcę zlecenia, a zakończone nie później niż do dnia wskazanego w ogłoszeniu. Zamawiający zastrzega, iż zakres ilościowy robót może być mniejszy, w zależności od posiadanych środków i potrzeb. Wywiezienie nieczystości na wysypisko, potwierdzone musi być dokumentem przekazania (dot. zad. nr 1 i 2)
  3. Warunki udziału w postępowaniu:
    Posiadanie kwalifikacji i doświadczenia, oraz sprzętu do wykonania usług związanych ze sprzątaniem/ posiadanie wykazanie się referencjami w zakresie sprzątania na wartość nie niższą niż 10.000 zł brutto
  4. Sposób oceny spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
    Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu/ referencje
  5. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
  6. Sposób obliczania stopnia spełnienia kryteriów oceny oferty:
    Najniższa suma cen jednostkowych – maksymalna ilość możliwa do uzyskania 100 pkt.
  7. Opis sposobu mierzenia stopnia spełnienia każdego kryterium oceny oferty:
    (Cena minimalna/cena badanej oferty) x 100% = ilość uzyskanych punków
  8. Termin składania ofert: 27.03.2018r.
  9. Termin realizacji zamówienia: 15.05.2018r.(zad 1 i 2) oraz 27.04.2018r. (zad nr 3)
  10. Termin dokonywania odbiorów częściowych (jeśli takowe są przewidywane): nie przewidziano
  11. Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający: protokół/referencje po wykonaniu zamówienia tożsamego z przedmiotem zamówienia
  12. Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji (imię nazwisko telefon e-mail):
    Sebastian Kannenberg, Wojciech Sobótka (56) 66-44-775 pzdtorun@wp.pl
  13. Możliwość i przyczyny unieważnienia zapytania:
    Przewiduje się unieważnienie postępowania w przypadku nie spełniania przez potencjalnych wykonawców warunków udziału w postępowaniu, jak również w przypadku braku zabezpieczenia przez Zamawiającego wystarczających środków finansowych ten cel.
  14. Klauzula weryfikacji danych oferenta: (np. Podane przez oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę dane (nr KRS/CEiDG. NIP, status podatnika vat) zostaną zweryfikowane przez zamawiającego przed zawarciem umowy. Stwierdzenie niezgodności tych danych z danymi znajdującymi się w odpowiednich rejestrach stanowią podstawę do odstąpienia od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie oferenta*)

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako „Oferta wykonania zamówienia nr PZD 11.252.2.7.2018 Usługi w zakresie sprzątania pasa drogowego dróg powiatowych z odpadów komunalnych oraz pozimowego usuwania piasku z jezdni i chodników na terenie Powiatu Toruńskiego".

Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.

W załączeniu:
1. formularz oferty
2. Kosztorys ofertowy

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 13)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2018-03-20
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-03-20 15:44

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2018-03-20
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-03-20 15:44

Protokół z postępowania o zamówienie nr 13

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2018-03-28
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-03-28 13:48

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 172706
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-12-19 11:04:13

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji