Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu nr 17

ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ROZEZNANIA RYNKU
nr OR.272.2.2.2018

Powiat Toruński reprezentowany przez Zarząd Powiatu
siedziba: ul. Towarowa 4-6, 87 – 100 Toruń

zaprasza

do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Dostawa materiałów spawalniczych na szkolenia z zakresu spawania
w ramach projektu „Powiatowi Zawodowcy”

Informacje o zamówieniu:

  • Informacja o współfinansowaniu zamówienia (należy wskazać, czy zamówienie jest finansowane ze środków zagranicznych):
    Projekt „Powiatowi Zawodowcy”, nr RPKP.10.01.03-04-002/17, współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Poddziałanie 10.1.3 Kształcenie zawodowe w ramach ZIT.
  • Opis przedmiotu zamówienia:
    Celem zamówienia jest dostarczenie materiałów spawalniczych na potrzeby organizacji szkoleń ze spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (spawanie łukowe elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych) oraz metodą MMA (spawanie łukowe elektrodami otulonymi), organizowanych dla uczniów z Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w ramach projektu „Powiatowi Zawodowcy”, nr RPKP.10.01.03-04-002/17.
    Zamówienie udzielane w pięciu częściach:
  1. gazy techniczne na spawanie metodą MAG;
  2. akcesoria spawalnicze na spawanie metodą MAG;
  3. akcesoria szlifierskie na spawanie metodą MMA i metodą MAG;
  4. akcesoria hutnicze na spawanie metodą MMA i metodą MAG;
  5. akcesoria spawalnicze na spawanie metodą MMA.

    Szczegółowy wykaz materiałów obejmujący wszystkie części opisany został w załączniku.
    Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
    Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą, wiążącą dla Wykonawcy. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, wymiarów oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią minimalne parametry produktu wskazanego z nazwy handlowej.
    W przypadku przyjęcia przez Wykonawcę do wyceny produktów równoważnych to obowiązany jest do oferty załączyć wykaz tych produktów.
    Ilości wskazane w załączniku są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie ilości nie spowoduje zmiany cen jednostkowych. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach, w przypadku zmiany zapotrzebowana zgłoszonej przez Zamawiającego. W takim przypadku należność Wykonawcy zostanie ustalona jako iloczyn określonej w umowie ceny jednostkowej oraz liczby dostarczonych produktów.
    Materiały spawalnicze należy dostarczyć i rozładować w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz; Wykonawca musi zapewnić transport i rozładunek do wskazanych pomieszczeń na koszt własny
  • Termin realizacji zamówienia:
    - zakładane terminy realizacji dostaw powiązane są z terminami realizacji szkoleń, zgodnie z załącznikiem – w okresie od IV 2018 do VI 2020;
    - dostawa materiałów odbywać się będzie sukcesywnie, w terminach odnoszących się do ww. okresów realizacji szkoleń, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez ZS, CKU w Gronowie;
    - przedmiot dostawy należy dostarczyć w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zapotrzebowania z ZS, CKU w Gronowie.
  • Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji:
    Anna Stanula email: przetargi@powiattorunski.pl
  • Termin składania ofert: 20 kwietnia 2018 r. godz. 10.

Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako „Oferta wykonania zamówienia nr OR.272.2.2.2018”, na adres siedziby zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, pokój nr 100, I piętro.

Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie/ zlecenie/ umowę w sprawie zamówienia publicznego.

Pełna treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania poniżej.

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 17)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stanula
    data wytworzenia: 2018-04-12
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-04-12 14:19
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2018-04-16 11:21

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stanula
    data wytworzenia: 2018-04-12
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-04-12 14:19

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 172000
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-12-19 11:04:13

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji