Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu nr 35

ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ANALIZY RYNKU nr DA.252.6.2018
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży
zaprasza

do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Remont holu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży

Informacje o zamówieniu:

  • Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
  • Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont holu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży (naprawa przyczyn i skutków zalania). Szczegółowy zakres prac przedstawia przedmiar robót (załącznik).
  • Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
  • Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 września 2018 r.
  • Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający: formularz oferty (załącznik), kosztorys ofertowy.
  • Termin składania ofert: do 21 sierpnia 2018 r. do godz. 9.00.
  • Miejsce składania ofert: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży, ul. gen. J. Hallera 23, 87-140 Chełmża.
  • Osoba odpowiedzialna za udzielenie informacji: Katarzyna Komakowska (w dni powszednie w godzinach 9:00 – 14:00),
    tel. 56/675 24 19.

Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą.

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione, w przypadku gdy:
a)    cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, chyba że istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
b)    nie złożono żadnej ważnej oferty.

Zamawiający odrzuci bez rozpoznania oferty firm, których przedstawiciele nie wzięli udziału w wizji lokalnej w ZSP w Chełmży.

Ofertę należy złożyć:
- w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako: Oferta na zamówienie realizowane w trybie analizy rynku na zadanie pn.: Remont holu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży. Ponadto należy wpisać nazwę (firmę) wykonawcy i adres jego siedziby.

Pełna treść zapytania ofertowego i załączniki do pobrania poniżej.

 

 

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 35)

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Karolina Kuziemkowska-Zalewska
    data wytworzenia: 2018-08-10
  • opublikował: Natalia Żochowska
    data publikacji: 2018-08-10 13:26

drukuj ()

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Karolina Kuziemkowska-Zalewska
    data wytworzenia: 2018-08-10
  • opublikował: Natalia Żochowska
    data publikacji: 2018-08-10 13:26

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 33189
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2018-12-19 11:04

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Dane kontatkowe

Starostwo Powiatowe w Toruniu

ul. Towarowa 4-6

87-100 Toruń

tel. +48 56 662 88 88
fax +48 56 662 88 89

e-mail: starostwo@powiattorunski.pl

epuap: /lt8ks4a58b/skrytka

Godziny przyjęć

poniedziałek: 7.30 - 15.30
wtorek: 7.30 - 16.30
środa: 7.30 - 15.30
czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30

Konta bankowe

Opłaty za czynności geodezyjne
38 9550 0003 2024 0201 1255 0007

Opłaty komunikacyjne, najem, czynsze itp.
76 9550 0003 2024 0201 1255 0002

Opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów oraz
Powiatowy Zespół ds. Orzekania
o Niepełnosprawności
92 9550 0003 2024 0201 1255 0005

Wadium
22 9550 0003 2024 0201 1255 0004

Opłaty skarbowe
37 1160 2202 0000 0000 8344 0799

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 10601977
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-08-23 12:25

Stopka strony