Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Inspektor ds. zamówień publicznych

OGŁOSZENIE NR 2/2018
STAROSTA TORUŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH

Wymiar etatu - 0,5

  1. Wymagania niezbędne:
    a) wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub administracyjne),
    b) co najmniej 3-letni staż pracy ogółem, w tym udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe związane z zamówieniami publicznymi,
    c) jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
    d) posiada pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    e) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    f) nieposzlakowana opinia.
  2. Wymagania dodatkowe:
    a) ukończone studia podyplomowe z zakresu prawa zamówień publicznych,
    b) bardzo dobra w teorii oraz w praktyce znajomość przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych do tej ustawy – wymagana jest aktualna wiedza z tego obszaru, ustawy kodeks cywilny oraz finansów publicznych,
    c) umiejętność stosowania aplikacji biurowych pakietu MS Office oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu,
    d) umiejętność pracy w zespole,
    e) umiejętność organizacji czasu pracy,
    f) sumienność, odpowiedzialność.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1) prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych zawieranych w trybie zamówień publicznych;
    2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, realizowanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wewnętrznych;
    3) przygotowywanie projektów umów dotyczących udzielanych zamówień publicznych w Starostwie oraz ich archiwizacja;
    4) obsługa aplikacji i programów informatycznych wspierających zamówienia publiczne;
    5) redagowanie BIP w zakresie prowadzonych w Starostwie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (zamieszczanie ogłoszeń, wyników itp.);
    6) redagowanie BIP w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez jednostki organizacyjne powiatu (zamieszczanie ogłoszeń itp.);
    7) wsparcie merytoryczne pracowników Starostwa odpowiedzialnych za przedmiot zamówienia podczas przygotowywania przez nich opisów przedmiotu zamówienia i szacowania wartości zamówienia;
    8) zbieranie niezbędnych informacji i czynny udział w opracowywaniu rocznych planów zamówień publicznych;
    9) realizacja innych zadań przydzielonych przez przełożonych w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    1) praca wykonywana będzie w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6,
    2) praca o charakterze biurowym, przy komputerze, w budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku;
    3) praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, zadania realizowane na stanowisku wymagają podnoszenia i przenoszenia sprzętu;
    4) narzędzia i materiały pracy: sprzęt informatyczny;
    5) praca w Urzędzie odbywa się w dniach: poniedziałek, środa, czwartek w godz.7.30 - 15.30; wtorek w godz. 7.30 – 16.30; piątek w godz. 7.30 – 14.30;
    6) wymiar zatrudnienia: 0,5 etatu, godziny pracy do uzgodnienia.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2018 roku wyniósł powyżej 6%.
  6. Wymagane dokumenty:
    a) życiorys (CV),
    b) list motywacyjny,
    c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
    d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.),
    e) kwestionariusz osobowy,
    f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa – Kancelaria Ogólna, piętro I, pok. nr 100, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, z dopiskiem:
    Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. zamówień publicznych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
    w terminie do dnia 9 maja 2018 roku do godz. 12:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowa 4-6.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t,j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t,j, Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).

drukuj (Inspektor ds. zamówień publicznych)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-04-25
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-04-25 10:09
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2018-05-16 14:35

Informacja o wynikach wstępnej selekcji - Inspektor ds. zamówień publicznych

Informacja o wynikach wstępnej selekcji kandydatów na stanowisko
Inspektor ds. zamówień publicznych
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. zamówień publicznych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, dokumenty można było składać do dnia 09.05.2018r. godz. 12:00. Wpłynęła 1 oferta p. Radosława Gowińskiego.
W związku z faktem, iż kandydat, który złożył aplikację nie spełnił wszystkich wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu drugi etap konkursu nie odbędzie się.

Komisja podjęła decyzję o powtórnym ogłoszeniu konkursu.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-05-14
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-05-15 08:50

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-04-25
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-04-25 10:09

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 350827
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-20 14:31:25

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji