Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Podinspektor ds. ewidencji pojazdów

OGŁOSZENIE NR 3/2018

STAROSTA TORUŃSKI
OGŁASZA NABÓR

NA JEDNO WOLNE STANOWISKO
w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Podinspektor ds. ewidencji pojazdów

  1. Wymagania niezbędne:
    a) wykształcenie wyższe administracyjne lub logistyczne,
    b) co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej rok na stanowisku ds. ewidencji pojazdów,
    c) jest obywatelem Unii Europejskiej lub obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
    d) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    e) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    f) nieposzlakowana opinia.
  2. Wymagania dodatkowe:
    a) Obsługa komputera, znajomość programów: do obsługi poczty elektronicznej, pakietu MS OFFICE, EZD SIDAS, system POJAZD.
    b) Znajomość przepisów w zakresie: ewidencji pojazdów, KPA, samorządu terytorialnego.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    - przyjmowanie wniosków, rozpatrywanie ich oraz wydawanie decyzji dotyczących rejestracji i ewidencji pojazdów,
    - przyjmowanie zgłoszeń dotyczących pojazdów i ich właścicieli,
    - wprowadzanie danych do systemu CEPIK,
    - wydawanie druków komunikacyjnych na wniosek lub z urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    - obsługa poczty w ewidencji pojazdów,
    - archiwizacja dokumentacji.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    a) Praca będzie wykonywana w Wydziale Komunikacji i Transportu, ewidencja pojazdów w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6.
    b) Praca o charakterze biurowym.
    c) Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
    d) Kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne.
    e) Praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30.
    f) Wymiar czasu pracy – pełen etat.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu wyniósł powyżej 6%.
  6. Wymagane dokumenty:
    a) życiorys (CV),
    b) list motywacyjny,
    c) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
    d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (dz. U. z 2016, poz. 902 ze zm.),
    e) kwestionariusz osobowy,
    f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu w terminie do dnia 25 maja 2018r. do godz. 12.00.
    Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzurą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 j.t.).

drukuj (Podinspektor ds. ewidencji pojazdów)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Irena Szewczuk
    data wytworzenia: 2018-05-11
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-05-11 13:30
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2018-08-21 09:46

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Irena Szewczuk
    data wytworzenia: 2018-05-11
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-05-11 13:30

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
NA WOLNE STANOWISKO PODINSPEKTOR
W WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  • WOJCIECH SKOWROŃSKI, zam. w Osieku n/Wisłą.

drukuj ()

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-05-29
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-05-30 13:03

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-05-29
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-05-30 13:03

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA WOLNE STANOWISKO

Podinspektor ds. ewidencji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan WOJCIECH SKOWROŃSKI zamieszkały w Osieku n/Wisłą.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan WOJCIECH SKOWROŃSKI z testu uzyskał 36 punktów na 40 punktów możliwych, a z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymał 59 punktów łącznie uzyskując 95 punktów. Wykazał się znajomością przepisów z zakresu ustawy o samorządzie powiatowym, kpa, ustawy prawo o ruchu drogowym.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-06-06
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-06-06 14:39

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-06-06
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-06-06 14:39

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 350833
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-20 14:31:25

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji