Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

PODINSPEKTOR w Wydziale Promocji i Rozwoju

OGŁOSZENIE NR 6/2018

STAROSTA TORUŃSKI
OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO
Podinspektora w Wydziale Promocji i Rozwoju

  1. Wymagania niezbędne:
    a) wykształcenie wyższe magisterskie (administracja),
    b) minimum półtora roku doświadczenia zawodowego na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego, co najmniej roczne doświadczenie w pracy w komórce Public Relations (staż absolwencki),
    c) znajomość zasad realizacji i rozliczeń projektów unijnych, w tym systemu SL 2014 potwierdzona certyfikatem/zaświadczeniem,
    d) minimum pół roku doświadczenia w pracy w zakresie obsługi Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych,
    e) znajomość Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 wraz z jego uszczegółowieniem w zakresie ZIT,
    f) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    g) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    h) nieposzlakowana opinia.
  2. Wymagania dodatkowe:
    a) biegła obsługa komputera (znajomość programów komputerowych pakietu MS Office oraz Corel Draw, PowerPoint, poczty elektronicznej i Internetu) oraz umiejętność obsługi podstawowego sprzętu biurowego,
    b) prawo jazdy kategorii B,
    c) posiadanie kluczowych kompetencji i umiejętności pozwalających na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: dyspozycyjność, łatwość pisania i swoboda wypowiedzi, kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole,
    d) znajomość przepisów prawnych związanych z wykonywanymi zadaniami (Ustawa o samorządzie powiatowym, Kodeks postępowania administracyjnego).
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    a) obsługa merytoryczna i administracyjna zadań związanych z realizacją ZIT,
    b) organizacja udziału władz powiatu w pracach Komitetu Sterującego oraz Zarządu ZIT,
    c) monitorowanie wdrażania Strategii ZIT oraz tworzenie okresowych sprawozdań z wykonania Strategii ZIT,
    d) wspieranie obiegu informacji wśród członków Związku w kwestiach związanych z realizacją ZIT,
    e) sprawozdawczość i inne zadania wspierające wdrażanie ZIT,
    f) organizacja szkoleń, konferencji i spotkań informacyjnych w zakresie realizacji ZIT,
    g) dbanie o dobry wizerunek powiatu i Starostwa,
    h) redagowanie wydziałowych podstron na stronie internetowej powiatu w szczególności podstrony ZIT,
    i) udział i współorganizacja promocyjnych imprez powiatowych oraz tematycznych konferencji,
    j) udział w tworzeniu powiatowych publikacji informacyjno-promocyjnych,
    k) udział w pracach i zadaniach realizowanych przez Wydział Promocji i Rozwoju.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    Praca w Urzędzie oraz w terenie, wymagana dyspozycyjność i mobilność.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2018 wyniósł 6%.
  6. Wymagane dokumenty:
    a) życiorys (CV) ze zdjęciem,
    b) list motywacyjny,
    c) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
    d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 t.j. z dnia 2016.06.24),
    e) kwestionariusz osobowy,
    f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora WPiR w terminie do dnia 30.05.2018 r. do godziny 12.00. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzurą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 t.j. z dnia 2016.06.28) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 t.j. z dnia 2016.06.24).

drukuj (PODINSPEKTOR w Wydziale Promocji i Rozwoju)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-05-17
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-05-18 12:52
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2018-08-21 09:52

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-05-17
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-05-18 12:52

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Podinspektora w Wydziale Promocji i Rozwoju

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
NA WOLNE STANOWISKO
PODINSPEKTOR
W WYDZIALE PROMOCJI I ROZWOJU

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  1. PRUSZYŃSKA DOROTA, zam. w Lubiczu Dolnym

 

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-06-05
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-06-05 16:13

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-06-05
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-06-05 16:13

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO
Podinspektor w Wydziale Promocji i Rozwoju

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani DOROTA PRUSZYŃSKA zamieszkała w Lubiczu Dolnym.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani DOROTA PRUSZYŃSKA z testu uzyskała 48 punktów na 51 punktów możliwych, a z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 54 punkty łącznie uzyskując 102 punkty. Wykazała się znajomością przepisów z zakresu ustawy o samorządzie powiatowym, kpa, wiedzą z zakresu zadań realizowanych w Wydziale Promocji i Rozwoju.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-06-08
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-06-11 11:18

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-06-08
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-06-11 11:18

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 355770
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-22 10:50:06

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji