Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Inspektor ds. dróg

OGŁOSZENIE NR 4/2019
STAROSTA TORUŃSKI OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTOR DS. DRÓG
- W WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU

wymiar etatu - 0,5 -

  1. Wymagania niezbędne:
    a) wykształcenie średnie,
    b) co najmniej 10 lat pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem ruchem na drogach publicznych i wydawaniem decyzji administracyjnych, lub kontrolą ruchu drogowego na drogach publicznych i wydawaniem decyzji administracyjnych,
    c) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    d) prawo jazdy kategorii B.
  2. Wymagania dodatkowe:
    a) bardzo dobra znajomość przepisów dot. postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie terytorialnym oraz ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych do ustawy,
    b) umiejętność obsługi komputera - korzystania z aplikacji pakietu MS Office lub Open Office, serwisu prawnego np. Lex, Legalis, poczty elektronicznej i Internetu,
    c) umiejętność komunikowania się z interesantami,
    d) samodzielność, dokładność, terminowość.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Wykonywanie zadań wynikających z organizacji ruchu na drogach gminnych i powiatowych.
    2. Sprawdzanie, weryfikowanie, opiniowanie, analizowanie i konsultowanie projektów stałej i tymczasowej organizacji ruchu. Rozpatrywanie poprawności projektów zgodnie z obowiązującymi wymogami, uzgadnianie projektów w różnych stadiach dokumentacji w celu właściwego projektowania zmian organizacji ruchu.
    3. Kontrolowanie oraz analizowanie stanu organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego na administrowanej sieci dróg. Udział w odbiorach oznakowania dróg w celu prawidłowej organizacji ruchu w terenie.
    4. Opracowywanie projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu.
    5. Rozpatrywanie wniosków dotyczących wykorzystania dróg w sposób szczególny oraz wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu.
    6. Przygotowywanie do zatwierdzenia projektów organizacji ruchu.
    7. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje, skargi i wnioski w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego.
    8. Udział w komisjach, zespołach zajmujących się problematyką drogową w powiecie oraz komisjach odbiorów obiektów drogowych w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu.
    9. Opracowywanie wytycznych do projektowania w zakresie organizacji ruchu, nadzorowanie projektowania organizacji ruchu.
    10. Prowadzenie innych spraw związanych z drogami powiatowymi nie zastrzeżonych dla innych komórek organizacyjnych lub jednostek organizacyjnych powiatu.
    11. Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem i przechowywaniem pojazdów na parkingu strzeżonym zgodnie z art. 130a PORD.
    12. Składanie wniosków do sądu o przepadek pojazdów nieodebranych z parkingu depozytowego.
    13. Przygotowywanie decyzji o kosztach związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdu na parkingu strzeżonym.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    a) praca wykonywana będzie w Wydziale Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6,
    b) praca o charakterze biurowym,
    c) praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
    d) kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, w tym liczne kontakty telefoniczne,
    e) narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, faks, kopiarka, czytnik, skaner, niszczarka,
    f) praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek w godz. 7:30 – 15:30, wtorek w godz. 7:30 – 16:30, piątek w godz. 7:30 – 14:30.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu wyniósł 5,9%.
  6. Wymagane dokumenty:
    a) życiorys (CV)
    b) list motywacyjny
    c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
    d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2018.1260 z późn. zm.),
    e) kwestionariusz osobowy,
    f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. dróg w terminie do dnia 24.06.2019 do godz. 10:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.

Treść ogłoszenia oraz klauzula informacyjna do pobrania poniżej.

drukuj (Inspektor ds. dróg)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2019-06-05
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-06-06 10:52
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2019-08-22 15:00

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2019-06-05
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-06-06 10:52

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Inspektor ds. dróg

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko
INSPEKTOR DS. DRÓG
w Wydziale Komunikacji i Transportu

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  • NOWAKOWSKI MAREK, zam. w Toruniu

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2019-06-26
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-06-27 09:35

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2019-06-26
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-06-27 09:36

Informacja o wynikach naboru - Inspektor ds. dróg

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko Inspektor ds. dróg
w Wydziale Komunikacji i Transportu

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan MAREK NOWAKOWSKI, zamieszkały w Toruniu.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan MAREK NOWAKOWSKI z testu uzyskał 25 pkt na 25 pkt możliwych, z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymał 76 punktów na 80 punktów możliwych, łącznie uzyskał 101 pkt na 105 pkt możliwych. Wykazał się bardzo dużą znajomością przepisów z zakresu ustawy o samorządzie powiatowym, Kpa, ustawy prawo o ruchu drogowym oraz wykazał się bardzo dużą wiedzą z zakresu zadań realizowanych w Wydziale Komunikacji i Transportu.

drukuj (Informacja o wynikach naboru - Inspektor ds. dróg)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2019-07-04
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-07-05 09:22

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2019-07-04
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-07-05 09:23

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 354055
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-09 12:29:18

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji