Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Inspektor ds. dróg
OGŁOSZENIE NR 4/2019
STAROSTA TORUŃSKI OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTOR DS. DRÓG
- W WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU
wymiar etatu - 0,5 -
- Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie,
b) co najmniej 10 lat pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem ruchem na drogach publicznych i wydawaniem decyzji administracyjnych, lub kontrolą ruchu drogowego na drogach publicznych i wydawaniem decyzji administracyjnych,
c) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) prawo jazdy kategorii B. - Wymagania dodatkowe:
a) bardzo dobra znajomość przepisów dot. postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie terytorialnym oraz ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych do ustawy,
b) umiejętność obsługi komputera - korzystania z aplikacji pakietu MS Office lub Open Office, serwisu prawnego np. Lex, Legalis, poczty elektronicznej i Internetu,
c) umiejętność komunikowania się z interesantami,
d) samodzielność, dokładność, terminowość. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wykonywanie zadań wynikających z organizacji ruchu na drogach gminnych i powiatowych.
- Sprawdzanie, weryfikowanie, opiniowanie, analizowanie i konsultowanie projektów stałej i tymczasowej organizacji ruchu. Rozpatrywanie poprawności projektów zgodnie z obowiązującymi wymogami, uzgadnianie projektów w różnych stadiach dokumentacji w celu właściwego projektowania zmian organizacji ruchu.
- Kontrolowanie oraz analizowanie stanu organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego na administrowanej sieci dróg. Udział w odbiorach oznakowania dróg w celu prawidłowej organizacji ruchu w terenie.
- Opracowywanie projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu.
- Rozpatrywanie wniosków dotyczących wykorzystania dróg w sposób szczególny oraz wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu.
- Przygotowywanie do zatwierdzenia projektów organizacji ruchu.
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje, skargi i wnioski w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- Udział w komisjach, zespołach zajmujących się problematyką drogową w powiecie oraz komisjach odbiorów obiektów drogowych w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu.
- Opracowywanie wytycznych do projektowania w zakresie organizacji ruchu, nadzorowanie projektowania organizacji ruchu.
- Prowadzenie innych spraw związanych z drogami powiatowymi nie zastrzeżonych dla innych komórek organizacyjnych lub jednostek organizacyjnych powiatu.
- Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem i przechowywaniem pojazdów na parkingu strzeżonym zgodnie z art. 130a PORD.
- Składanie wniosków do sądu o przepadek pojazdów nieodebranych z parkingu depozytowego.
- Przygotowywanie decyzji o kosztach związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdu na parkingu strzeżonym.
- Warunki pracy na danym stanowisku:
a) praca wykonywana będzie w Wydziale Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6,
b) praca o charakterze biurowym,
c) praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
d) kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, w tym liczne kontakty telefoniczne,
e) narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, faks, kopiarka, czytnik, skaner, niszczarka,
f) praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek w godz. 7:30 – 15:30, wtorek w godz. 7:30 – 16:30, piątek w godz. 7:30 – 14:30. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu wyniósł 5,9%.
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2018.1260 z późn. zm.),
e) kwestionariusz osobowy,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. - Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. dróg w terminie do dnia 24.06.2019 do godz. 10:00.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.
Treść ogłoszenia oraz klauzula informacyjna do pobrania poniżej.
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2019-06-05
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-06-06 10:52
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2019-08-22 15:00
- Ogłoszenie - treść (po korekcie: wymiar etatu) (PDF)(dodano: 2019-06-12 11:15)
- Klauzula informacyjna (PDF)(dodano: 2019-06-06 10:53)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2019-06-05
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-06-06 10:52
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Inspektor ds. dróg
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko
INSPEKTOR DS. DRÓG
w Wydziale Komunikacji i Transportu
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
- NOWAKOWSKI MAREK, zam. w Toruniu
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2019-06-26
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-06-27 09:35
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (PDF)(dodano: 2019-06-27 09:39)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2019-06-26
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-06-27 09:36
Informacja o wynikach naboru - Inspektor ds. dróg
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko Inspektor ds. dróg
w Wydziale Komunikacji i Transportu
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan MAREK NOWAKOWSKI, zamieszkały w Toruniu.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan MAREK NOWAKOWSKI z testu uzyskał 25 pkt na 25 pkt możliwych, z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymał 76 punktów na 80 punktów możliwych, łącznie uzyskał 101 pkt na 105 pkt możliwych. Wykazał się bardzo dużą znajomością przepisów z zakresu ustawy o samorządzie powiatowym, Kpa, ustawy prawo o ruchu drogowym oraz wykazał się bardzo dużą wiedzą z zakresu zadań realizowanych w Wydziale Komunikacji i Transportu.
drukuj (Informacja o wynikach naboru - Inspektor ds. dróg)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2019-07-04
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-07-05 09:22
- Informacja o wynikach naboru - Inspektor ds. dróg (PDF)(dodano: 2019-07-05 09:24)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2019-07-04
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-07-05 09:23