Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego

Starosta Toruński
ogłasza nabór

na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektora ds. zarządzania kryzysowego

w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

 

1.    Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe na kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne lub innej specjalności i ukończone studia podyplomowe z zakresu: bezpieczeństwa wewnętrznego, zarządzania kryzysowego
  • co najmniej półroczny staż pracy w administracji publicznej (do stażu zaliczane będzie również przygotowanie zawodowe w ramach umowy zawartej z urzędem pracy)
  • kandydat jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
  • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  • kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2.    Wymagania dodatkowe: obsługa komputera, pakietu MS OFFICE, znajomość przepisów prawa z zakresu: zarządzania kryzysowego, stanu klęski żywiołowej, powszechnego obowiązku obrony RP, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji niejawnych, samorządu powiatowego.

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) opracowywanie propozycji zmian do Regulaminu Organizacyjnego Staro¬stwa
    w dziedzinie zarządzania kryzysowego,
2) opracowywanie i aktualizacja Planu Zarządzania Kryzysowego,
3)  współpraca z Wydziałem Ochrony Ludności Urzędu Miasta Torunia w zakresie zapewnienia właściwego funkcjonowania TCZK i TZZK,
4) zapewnienie właściwego przepływu informacji związanej z realizacją zadań
           wynikających z Planu Zarządzania Kryzysowego oraz aktualizacja baz danych
           stanowiących załączniki do tego pliku,
5)    zbieranie i bieżąca aktualizacja baz danych dotyczących możliwości powiatu w zakresie realizacji zadań wynikających z obowiązków państwa gospoda¬rza (HNS),
6)    udział w opracowywaniu Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu Toruńskiego w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny wraz z załącznikami,
7)    udział w opracowywaniu i aktualizacji Planu Przygotowania Publicznej i Niepublicz-nej Służby Zdrowia Powiatu na Potrzeby Obronne Państwa,
8)    udział w opracowywaniu Planu Obrony Cywilnej Powiatu Toruńskiego,
9)    uczestnictwo w posiedzeniach i pracach Komisji Bezpieczeństwa i Porządku oraz współudział w ich organizacyjno - merytorycznym przygotowaniu
10)    terminowe i merytoryczne załatwianie spraw, a w szczególności prawidłowe i zgodne z przepisami szczególnymi realizowanie zadań zarządzania kryzy¬sowego,
11)    wykonywanie obowiązków Inspektora ds. Obrony Cywilnej podczas jego nieobecności i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za realizację zadań ob¬jętych zakresem jego kompetencji,
12)    realizacja zadań związanych z przestrzeganiem tajemnicy służbowej oraz zadań związanych z
obiegiem dokumentów niejawnych w Starostwie Powiatowym,
13)    racjonalne i oszczędne planowanie i wykorzystanie środków finansowych na potrzeby reagowania kryzysowego oraz wsparcia służb,
14)    prowadzenie gospodarki magazynowej sprzętu wykorzystywanego na potrzeby reagowania kryzysowego, właściwe utrzymanie i zabezpieczenie magazynu i sprzętu na potrzeby reagowania kryzysowego.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:
a)    praca będzie wykonywana w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6.
b)    praca o charakterze biurowym.
c)    praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
d)    kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne.
e)    praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30 (do indywidualnego uzgodnienia).
f)    wymiar czasu pracy – 0,75 etatu.

5.     Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu  przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2019 wyniósł mniej niż 6 %.

6.    Wymagane dokumenty:
a)    życiorys (CV),
b)    list motywacyjny,
c)    kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d)    oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3  pkt 2 ustawy z dnia 21  listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
e)    kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f)    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.  
*kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści:
„Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a  RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:
     Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. zarządzania kryzysowego w terminie do dnia 12 sierpnia 2019 r.
     W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
     Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

  1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl.
  3. Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
  4. Cel i podstawy przetwarzania
    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  5. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  6. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
  7. Mają Państwo prawo do:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. prawo do usunięcia danych osobowych,
    5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  9. Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
  10. Informacja o wymogu podania danych
    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

drukuj (Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Teresa Gryciuk
  • opublikował: Administrator - Dorota Wróblewska
    data publikacji: 2019-07-31 09:15
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2019-09-09 10:31

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na wolne stanowisko urzędnicze
PODINSPEKTORA DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  1. KLUGIEWICZ PAULA, zam. w Czernikowie
  2. ZIELIŃSKA ALEKSANDRA, zam. w Toruniu
  3. SUCKIEL LENA, zam. w Złotorii
  4. ROBACZEWSKI ADAM, zam. w Toruniu

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2019-08-14
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-08-16 10:51

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2019-08-14
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-08-16 10:51

Informacja o wynikach naboru - Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Podinspektora ds. Zarządzania Kryzysowego
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
0,75 etatu

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan ADAM ROBACZEWSKI zamieszkały w TORUNIU
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan ADAM ROBACZEWSKI z testu uzyskał 31 punktów na 32 punkty możliwe, natomiast z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymał 55 punktów na 60 punktów możliwych. Wykazał się bardzo dużą znajomością przepisów z zakresu (ustawa o samorządzie powiatowym, spraw prowadzonych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich oraz wykazał się dobrą znajomością zagadnień potrzebnych na stanowisku, na który ogłoszono konkurs.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2019-08-22
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-08-22 15:31

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2019-08-22
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-08-22 15:31

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 353933
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-09 12:29:18

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji