Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego
Starosta Toruński
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektora ds. zarządzania kryzysowego
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe na kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne lub innej specjalności i ukończone studia podyplomowe z zakresu: bezpieczeństwa wewnętrznego, zarządzania kryzysowego
- co najmniej półroczny staż pracy w administracji publicznej (do stażu zaliczane będzie również przygotowanie zawodowe w ramach umowy zawartej z urzędem pracy)
- kandydat jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
- kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe: obsługa komputera, pakietu MS OFFICE, znajomość przepisów prawa z zakresu: zarządzania kryzysowego, stanu klęski żywiołowej, powszechnego obowiązku obrony RP, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji niejawnych, samorządu powiatowego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) opracowywanie propozycji zmian do Regulaminu Organizacyjnego Staro¬stwa
w dziedzinie zarządzania kryzysowego,
2) opracowywanie i aktualizacja Planu Zarządzania Kryzysowego,
3) współpraca z Wydziałem Ochrony Ludności Urzędu Miasta Torunia w zakresie zapewnienia właściwego funkcjonowania TCZK i TZZK,
4) zapewnienie właściwego przepływu informacji związanej z realizacją zadań
wynikających z Planu Zarządzania Kryzysowego oraz aktualizacja baz danych
stanowiących załączniki do tego pliku,
5) zbieranie i bieżąca aktualizacja baz danych dotyczących możliwości powiatu w zakresie realizacji zadań wynikających z obowiązków państwa gospoda¬rza (HNS),
6) udział w opracowywaniu Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu Toruńskiego w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny wraz z załącznikami,
7) udział w opracowywaniu i aktualizacji Planu Przygotowania Publicznej i Niepublicz-nej Służby Zdrowia Powiatu na Potrzeby Obronne Państwa,
8) udział w opracowywaniu Planu Obrony Cywilnej Powiatu Toruńskiego,
9) uczestnictwo w posiedzeniach i pracach Komisji Bezpieczeństwa i Porządku oraz współudział w ich organizacyjno - merytorycznym przygotowaniu
10) terminowe i merytoryczne załatwianie spraw, a w szczególności prawidłowe i zgodne z przepisami szczególnymi realizowanie zadań zarządzania kryzy¬sowego,
11) wykonywanie obowiązków Inspektora ds. Obrony Cywilnej podczas jego nieobecności i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za realizację zadań ob¬jętych zakresem jego kompetencji,
12) realizacja zadań związanych z przestrzeganiem tajemnicy służbowej oraz zadań związanych z
obiegiem dokumentów niejawnych w Starostwie Powiatowym,
13) racjonalne i oszczędne planowanie i wykorzystanie środków finansowych na potrzeby reagowania kryzysowego oraz wsparcia służb,
14) prowadzenie gospodarki magazynowej sprzętu wykorzystywanego na potrzeby reagowania kryzysowego, właściwe utrzymanie i zabezpieczenie magazynu i sprzętu na potrzeby reagowania kryzysowego.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
a) praca będzie wykonywana w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6.
b) praca o charakterze biurowym.
c) praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
d) kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne.
e) praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30 (do indywidualnego uzgodnienia).
f) wymiar czasu pracy – 0,75 etatu.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2019 wyniósł mniej niż 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
e) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
*kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści:
„Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. zarządzania kryzysowego w terminie do dnia 12 sierpnia 2019 r.
W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.
- Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl.
- Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
- Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
- Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
- Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
drukuj (Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Teresa Gryciuk
- opublikował: Administrator - Dorota Wróblewskadata publikacji: 2019-07-31 09:15
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2019-09-09 10:31
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego
LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na wolne stanowisko urzędnicze
PODINSPEKTORA DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
- KLUGIEWICZ PAULA, zam. w Czernikowie
- ZIELIŃSKA ALEKSANDRA, zam. w Toruniu
- SUCKIEL LENA, zam. w Złotorii
- ROBACZEWSKI ADAM, zam. w Toruniu
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2019-08-14
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-08-16 10:51
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego (PDF)(dodano: 2019-08-16 10:52)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2019-08-14
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-08-16 10:51
Informacja o wynikach naboru - Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Podinspektora ds. Zarządzania Kryzysowego
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
0,75 etatu
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan ADAM ROBACZEWSKI zamieszkały w TORUNIU
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan ADAM ROBACZEWSKI z testu uzyskał 31 punktów na 32 punkty możliwe, natomiast z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymał 55 punktów na 60 punktów możliwych. Wykazał się bardzo dużą znajomością przepisów z zakresu (ustawa o samorządzie powiatowym, spraw prowadzonych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich oraz wykazał się dobrą znajomością zagadnień potrzebnych na stanowisku, na który ogłoszono konkurs.
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2019-08-22
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-08-22 15:31
- Informacja o wynikach naboru - Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego (PDF)(dodano: 2019-08-22 15:33)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2019-08-22
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-08-22 15:31