Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Podinspektor ds. zamówień publicznych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

Ogłoszenie nr 20/2019
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektora Ds. Zamówień Publicznych
w wymiarze 0,5 etatu
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

  1. Wymagania niezbędne:
    a) wykształcenie wyższe,
    b) kandydat jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
    c) kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    d) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią.
  2. Wymagania dodatkowe: obsługa komputera, pakietu MS OFFICE, znajomość przepisów prawa z zakresu: prawa zamówień publicznych, samorządu powiatowego, ochrony danych osobowych. Studia podyplomowe z zakresu: zamówień publicznych
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych zawieranych w trybie zamówień publicznych;
    2. prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, realizowanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wewnętrznych;
    3. przygotowywanie projektów umów dotyczących udzielanych zamówień publicznych w Starostwie oraz ich archiwizacja;
    4. obsługa aplikacji i programów informatycznych wspierających zamówienia publiczne;
    5. redagowanie BIP w zakresie prowadzonych w Starostwie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (zamieszczanie ogłoszeń, wyników itp.);
    6. redagowanie BIP w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez jednostki organizacyjne powiatu (zamieszczanie ogłoszeń itp.);
    7. wsparcie merytoryczne pracowników Starostwa odpowiedzialnych za przedmiot zamówienia podczas przygotowywania przez nich opisów przedmiotu zamówienia i szacowania wartości zamówienia;
    8. zbieranie niezbędnych informacji i czynny udział w opracowywaniu rocznych planów zamówień publicznych;
    9. realizacja innych zadań przydzielonych przez przełożonych w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    a) praca będzie wykonywana w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6,
    b) praca o charakterze biurowym,
    c) praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
    d) kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne,
    e) praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30 (do indywidualnego uzgodnienia),
    f) wymiar czasu pracy – 0,5 etatu.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2019 wyniósł mniej niż 6 %.
  6. Wymagane dokumenty:
    a) życiorys (CV),
    b) list motywacyjny,
    c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
    d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
    e) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    f) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
    *kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. zamówień publicznych w terminie do dnia 20 listopada 2019 r.
    W przypadku ofert wysyłanych pocztą, drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Toruniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

  1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl.
  3. Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
  4. Cel i podstawy przetwarzania Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  5. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  6. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
  7. Mają Państwo prawo do:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. prawo do usunięcia danych osobowych,
    5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  9. Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
  10. Informacja o wymogu podania danych. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

drukuj (Podinspektor ds. zamówień publicznych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2019-10-28
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-10-28 13:20
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2020-02-06 08:11

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2019-10-28
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-10-28 13:20

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Podinspektor ds. zamówień publicznych

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko
Podinspektor ds. zamówień publicznych
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  1. Rafał Cwaliński, zam. Toruń
  2. Angelika Studzińska, zam. Toruń
  3. Anna Baniecka, zam. Toruń
  4. Paula Klugiewicz, zam. Czernikowo

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2019-11-27
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-11-28 11:35

Informacja o wynikach naboru - Podinspektor ds. zamówień publicznych

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Podinspektora ds. zamówień publicznych
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich – 0,5 etatu

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Klugiewicz Paula zamieszkała w Czernikowie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Klugiewicz Paula z testu uzyskała 21 punktów na 21 punktów możliwych, natomiast z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 55 punktów na 60 punktów możliwych. Wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów z zakresu: ustawa o samorządzie powiatowym oraz dobrą znajomością zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2019-12-10
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-12-10 15:50

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 350834
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-20 14:31:25

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji