Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Inspektor ds. zarządzania kryzysowego

Ogłoszenie Nr 5/2020
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora ds. zarządzania kryzysowego

w wymiarze 0,75 etatu
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

  1. Wymagania niezbędne:
    • wykształcenie wyższe z zakresu bezpieczeństwa lub innej specjalności, w takim przypadku ukończone studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa wewnętrznego lub zarządzania kryzysowego
    • co najmniej trzyletni staż pracy zawodowej
    • kandydat jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
    • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    • kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią.
  2. Wymagania dodatkowe: obsługa komputera, pakietu MS OFFICE, znajomość przepisów prawa z zakresu: zarządzania kryzysowego, stanu klęski żywiołowej, powszechnego obowiązku obrony RP, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji niejawnych, samorządu powiatowego, posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. opracowywanie propozycji zmian do Regulaminu Organizacyjnego Starostwa w dziedzinie zarządzania kryzysowego,
    2. opracowywanie i aktualizacja Planu Zarządzania Kryzysowego,
    3. współpraca z Wydziałem Ochrony Ludności Urzędu Miasta Torunia w zakresie zapewnienia właściwego funkcjonowania TCZK i TZZK,
    4. zapewnienie właściwego przepływu informacji związanej z realizacją zadań wynikających z Planu Zarządzania Kryzysowego oraz aktualizacja baz danych stanowiących załączniki do tego pliku,
    5. opracowywanie i bieżąca aktualizacja baz danych dotyczących możliwości powiatu w zakresie realizacji zadań wynikających z obowiązków państwa gospodarza (HNS),
    6. udział w opracowywaniu Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu Toruńskiego w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny wraz z załącznikami,
    7. udział w opracowywaniu i aktualizacji Planu Przygotowania Publicznej i Niepublicznej Służby Zdrowia Powiatu na Potrzeby Obronne Państwa,
    8. udział w opracowywaniu Planu Obrony Cywilnej Powiatu Toruńskiego,
    9. uczestnictwo w posiedzeniach i pracach Komisji Bezpieczeństwa i Porządku oraz współudział w ich organizacyjno- merytorycznym przygotowaniu,
    10. terminowe i merytoryczne załatwianie spraw, a w szczególności prawidłowe i zgodne z przepisami szczególnymi realizowanie zadań zarządzania kryzysowego,
    11. wykonywanie obowiązków Inspektora ds. Obronnych podczas jego nieobecności i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za realizację zadań objętych zakresem jego kompetencji,
    12. prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań Szefa Obrony Cywilnej Powiatu Toruńskiego,
    13. realizacja zadań związanych z przestrzeganiem tajemnicy służbowej oraz zadań związanych z obiegiem dokumentów niejawnych w Starostwie Powiatowym,
    14. racjonalne i oszczędne planowanie i wykorzystanie środków finansowych na potrzeby reagowania kryzysowego oraz wsparcia odpowiednich służb,
    15. prowadzenie magazynu powodziowego,
    16. współpraca ze służbami mundurowymi i inspekcjami zapewniająca wykonywanie zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,
    17. realizacja zadań związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Kancelarii Specjalnej Starostwa Powiatowego w Toruniu.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    praca o charakterze biurowym, w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6,przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, w kontakcie z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne, wykonywana na piętrze - brak windy. Wymiar czasu pracy 0,75 etatu, świadczona w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30 (do indywidualnego uzgodnienia).
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2020 wyniósł mniej niż 6 %.
  6. Wymagane dokumenty:
    a) życiorys (CV),
    b) list motywacyjny,
    c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, ew. zaświadczenie o odbytych studiach),
    d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
    e) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    f) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
    *kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. zarządzania kryzysowego w terminie do dnia 23 marca 2020 roku.
    W przypadku ofert wysyłanych pocztą lub drogą elektroniczną, czy dostarczonych osobiście decyduje data wpływu do tut. Starostwa. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

  1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl.
  3. Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
  4. Cel i podstawy przetwarzania:
    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  5. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  6. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
  7. Mają Państwo prawo do:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. prawo do usunięcia danych osobowych,
    5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  9. Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
  10. Informacja o wymogu podania danych. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

drukuj (Inspektor ds. zarządzania kryzysowego)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2020-03-11
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-03-11 13:16
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2020-05-06 14:06

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2020-03-11
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-03-11 13:16

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Inspektor ds. zarządzania kryzysowego

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora ds. zarządzania kryzysowego
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich – 0,75 etatu

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  • Krzysztof Jankowski, zam. Głogowo

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2020-03-24
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-03-24 15:37

Informacja o wynikach naboru - Inspektor ds. zarządzania kryzysowego

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Inspektora ds. zarządzania kryzysowego
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich – 0,75 etatu

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Krzysztof Jankowski zamieszkały w Głogowie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru: 
Pan Krzysztof Jankowski z testu uzyskał 30 punktów na 32 punkty możliwe, natomiast z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymał 57 punktów na 60 punktów możliwych. Wykazał się bardzo dobrą znajomością przepisów z zakresu: ustawa o samorządzie powiatowym oraz bardzo dobrą znajomością zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2020-04-01
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-04-01 11:55

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 353379
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-09 12:29:18

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji