Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 8

DAG.241.3.2016.KZ

Ogłoszenie o zamówieniu nr 8

Dom Pomocy Społecznej w Pigży
ul. Szkolna 8
87-152 Łubianka

zaprasza

do  złożenia  propozycji cenowej na wykonanie zamówienia
„Dostawa pieluchomajtek, wkładek higienicznych dla mieszkańców
Domu Pomocy Społecznej w Pigży”

 

Informacja o zamówieniu ze wskazaniem (rodzaj - dostawa, usługa, robota budowlana):
- Dostawa pieluchomajtek, wkładek higienicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży.

Miejsce i termin realizacji zamówienia:
- Dom Pomocy Społecznej w Pigży , ul. Szkolna 8 , 87-152 Łubianka.

Zamówienie realizowane będzie  sukcesywnie (miesiąc luty 2016, marzec  2016, kwiecień 2016, maj  2016) w terminie 3 dni  roboczych od dnia złożenia zamówienia przez   Zamawiającego.     

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluchomajtek, wkładek higienicznych – w comiesięcznych dostawach do siedziby Zamawiającego. Szacunkowe zapotrzebowanie na zamawiany towar zawiera załącznik  nr 2 do ogłoszenia „ Formularz asortymentowo–cenowy”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego towaru (zwiększenia lub zmniejszenia), w zależności od ilości zleceń. Na sprzedawany asortyment Wykonawca będzie stosował ceny wyszczególnione   w załączniku nr 2 do ogłoszenia tj. formularzu asortymentowo-cenowym. Dostawy będą realizowane na podstawie każdorazowego zamówienia złożonego przez Zamawiającego, raz w miesiącu przez okres 4 miesięcy, transportem Wykonawcy na jego koszt. Zamawiający zastrzega że zamawiany asortyment : pieluchomajtki, i wkładki chłonne mają być pakowane w opakowaniach po  30 sztuk (na 1 zlecenie mieszkańca 30szt. pieluchomajtek „dziennych” i 30szt. pieluchomajtek „nocnych”). Na opakowaniach wymagana  jest informacja dot. dokładnego opisu produktu umożliwiająca identyfikację towaru zgodną z opisem w „Formularzu asortymentowo – cenowym” oraz   data ważności produktu. Produkt powinien posiadać graficzne oznaczenie chłonności  umożliwiające odróżnienie pieluchomajtek „dziennych” od „nocnych".

Zamawiający zaznacza że, każda modyfikacja „Formularza asortymentowo – cenowego”  przez Wykonawcę, powodująca niezgodność treści z formularzem Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty.

Wykonawca zobowiązany jest wystawić imienne faktury na produkty zamawiane na zlecenia lekarskie.  Zapłata należności za poszczególne dostawy dla Wykonawcy nastąpi w terminie 7 dni od dnia otrzymania faktur, przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. W przypadku zmiany przepisów regulujących realizację zleceń na refundowane środki pomocnicze, Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie zmian zgodnie z przepisami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z  zakresu zaopatrzenia w wyroby medyczne, będące przedmiotami oraz środkami pomocniczymi    z zachowaniem ceny brutto za jedną sztukę produktu.

Osoby do kontaktu:
- Marzanna Ott, tel. (56) 674 08 00 /01

Termin na zgłoszenie:
28.01.2016 r. do godz.  1000

Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie , w siedzibie zamawiającego, pokój 81,

Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy informację o wyborze oferty. Zamówienie zostanie wysłane po uzyskaniu zlecenia lekarskiego

Załączniki:
1. formularz oferty
2. formularz asortymentowo - cenowy

drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 8)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ott
    data wytworzenia: 2016-01-21
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-01-21 13:06
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2016-01-21 13:20

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ott
    data wytworzenia: 2016-01-21
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-01-21 13:06

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 882665
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-02-02 12:40:40

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji