Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 37
DAG.241.13.2016.KZ
Ogłoszenie o zamówieniu nr 37
Dom Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8,
87-152 Łubianka
zaprasza
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia
„Dostawa pieluchomajtek, wkładek higienicznych
dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży”
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem (rodzaj - dostawa):
Dostawa pieluchomajtek, wkładek higienicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży.
Miejsce i termin realizacji zamówienia:
Dom Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8, 87-152 Łubianka.
Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie (miesiąc czerwiec 2016, lipiec 2016, sierpień 2016, wrzesień 2016) w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluchomajtek, wkładek higienicznych – w comiesięcznych dostawach do siedziby Zamawiającego. Szacunkowe zapotrzebowanie na zamawiany towar zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia „ Formularz asortymentowo–cenowy”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego towaru (zwiększenia lub zmniejszenia), w zależności od ilości zleceń. Na sprzedawany asortyment Wykonawca będzie stosował ceny wyszczególnione w załączniku nr 2 do ogłoszenia tj. formularzu asortymentowo-cenowym. Dostawy będą realizowane na podstawie każdorazowego zamówienia złożonego przez Zamawiającego, raz w miesiącu przez okres 4 miesięcy, transportem Wykonawcy na jego koszt. Zamawiający zastrzega że zamawiany asortyment: pieluchomajtki, i wkładki chłonne mają być pakowane w opakowaniach po 30 sztuk (na 1 zlecenie mieszkańca 30szt. pieluchomajtek „dziennych” i 30szt. pieluchomajtek „nocnych”). Na opakowaniach wymagana jest informacja dot. dokładnego opisu produktu umożliwiająca identyfikację towaru zgodną z opisem w „Formularzu asortymentowo – cenowym” oraz data ważności produktu. Produkt powinien posiadać graficzne oznaczenie chłonności umożliwiające odróżnienie pieluchomajtek „dziennych” od „nocnych".
Zamawiający zaznacza że, każda modyfikacja „ Formularza asortymentowo – cenowego” przez Wykonawcę, powodująca niezgodność treści z formularzem Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest wystawić imienne faktury na produkty zamawiane na zlecenia lekarskie. Zapłata należności za poszczególne dostawy dla Wykonawcy nastąpi w terminie 7 dni od dnia otrzymania faktur, przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. W przypadku zmiany przepisów regulujących realizację zleceń na refundowane środki pomocnicze, Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie zmian zgodnie z przepisami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu zaopatrzenia w wyroby medyczne, będące przedmiotami oraz środkami pomocniczymi z zachowaniem ceny brutto za jedną sztukę produktu.
Osoby do kontaktu:
Marzanna Ott tel. (56) 674 08 00 /01
Termin na zgłoszenie:
24.05.2016 r. do godz. 8:00.
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego, pokój 96.
Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy informację o wyborze oferty. Zamówienie zostanie wysłane po uzyskaniu zlecenia lekarskiego.
Załączniki:
1. formularz oferty
2. formularz asortymentowo - cenowy
drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 37)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ottdata wytworzenia: 2016-05-17
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2016-05-17 12:41
- Ogłoszenie o zamówieniu nr 37 (PDF)(dodano: 2016-05-17 12:40)
- Formularz oferty (DOC)(dodano: 2016-05-17 12:40)
- Formularz asortymentowo - cenowy (DOC)(dodano: 2016-05-17 12:40)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ottdata wytworzenia: 2016-05-17
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2016-05-17 12:41
Pytania i odpowiedzi do ogłoszenia o zamówieniu nr 37
Pigża, 18.05.2016 r.
DAG.241.13.2016.KZ
dot: Ogłoszenia w BIP Starostwa Powiatowego w Toruniu Nr 37
Pytania i odpowiedzi do ogłoszenia na wykonanie pn. „Dostawa pieluchomajtek, wkładek higienicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży”.
W związku z zapytaniami dotyczącymi zamówienia pn. „Dostawa pieluchomajtek, wkładek higienicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży”, Zamawiający wyjaśnia:
Pytanie:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie pieluchomajtek konfekcjonowanych w opakowaniach po 20 szt. z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga aby asortyment był taki, jak ogłoszeniu o zamówieniu i formularzu asortymentowo-cenowym.
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ottdata wytworzenia: 2016-05-18
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2016-05-18 14:16
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2016-05-20 14:20
Pytania i odpowiedzi do ogłoszenia o zamówieniu nr 37 (20 maja 2016 roku)
- Pytania i odpowiedzi - Nr 2 (PDF)(dodano: 2016-05-20 14:19)
- Pytania i odpowiedzi - Nr 3 (PDF)(dodano: 2016-05-20 14:19)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ottdata wytworzenia: 2016-05-20
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2016-05-20 14:20