Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 97

Gronowo, 02.12.2016r.

ZS.KI.334.3.2016.KW

Ogłoszenie o zamówieniu nr 97

Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz
NIP 879-10-06-918
Tel./fax 56/678-41-18, -25, -66
e-mail: szkola@zsgronowo.edu.pl

zaprasza

do złożenia propozycji cenowej na wykonanie przedmiotu zamówienia pn.:
„Dostawa artykułów mleczarskich
do stołówki Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie”

o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro


Informacja o zamówieniu ze wskazaniem (rodzaj zamówienia):
Dostawa

Miejsce i termin realizacji zamówienia:
Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz, od 01.01.2017r do31.12.2017r.

Krótki opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy art. spożywczych określonych zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym.
  2. Zamawiający wymaga, aby w formularzu ofertowym określić cenę za każdą pozycję odrębnie oraz łączny koszt dostaw.
  3. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia i dostarczać przedmiot umowy do magazynu żywnościowego Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
  4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty, które odpowiadają wymaganiom jakościowym zawartym w obowiązujących normach oraz transportem zgodnym z wymaganiami sanitarnymi.
  5. Wykonawca zobowiązuję się do przestrzegania zapisów umownych określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do ogłoszenia.

Osoba do kontaktu:
Krystyna Witkowska – tel.56/6784118 , kom 696 501 848

Na ofertę złożoną przez Wykonawcę powinny składać się następujące dokumenty:
1. formularz ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia)
2. zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do ogłoszenia),
3. oświadczenie – HACCP (załącznik nr 4 do ogłoszenia),
4. oświadczenie – zatwierdzenie/rejestracja zakładu (załącznik nr 5 do ogłoszenia)

Termin na zgłoszenie:
Ofertę należy dostarczyć do sekretariatu szkoły w opisanej kopercie : Oferta na Ogłoszenie nr …… z dnia …………… pn.: „Dostawa artykułów mleczarskich” do stołówki Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie do dnia 09.12. 2016r. do godz. 8.45.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.12. 2016r. o godzinie 9.00.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do wybranego Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.

drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 97)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Witkowska
    data wytworzenia: 2016-12-02
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-12-02 14:26
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2016-12-02 14:28

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Witkowska
    data wytworzenia: 2016-12-02
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-12-02 14:26

Protokół z postępowania o zamówienie nr 97

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Witkowska
    data wytworzenia: 2016-12-09
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-12-12 09:41

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 881879
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-02-02 12:40:40

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji