Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 108

OR.2600.3.2016.PC

Ogłoszenie o zamówieniu nr 108

Starostwo Powiatowe w Toruniu

zaprasza

do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia
Dostawa materiałów eksploatacyjnych
do drukarek, ploterów oraz urządzeń wielofunkcyjnych


Informacja o zamówieniu ze wskazaniem (rodzaj – dostawa, usługa, robota budowlana):
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ploterów oraz urządzeń wielofunkcyjnych.

Miejsce i termin realizacji zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Toruniu ul. Towarowa 4-6
Od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 r.

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Toruniu ulica Towarowa 4-6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na swój koszt, w ciągu 72 godz. od złożenia zamówienia.
Zamawiający wskazuje, iż dostarczone wkłady barwiące nie mogą pochodzić z regeneracji, a wszystkie wyszczególnione w wykazie wkłady barwiące oraz ich elementy, w tym: bębny światłoczułe, wałki, listwy, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne, winny być wyrobami oryginalnymi (zalecane i dopuszczane przez producenta urządzenia i przez niego firmowane), fabrycznie nowymi, nieużywanymi i nie mogą pochodzić z odzysku. Zamawiający wyklucza zatem możliwość dostaw produktów używanych, regenerowanych czy powtórnie napełnianych.

Osoby do kontaktu:
Przemysław Chmielewski Tel. 56 662 88 14

Termin na zgłoszenie:
19.12.2016 r. do godz. 12:00

Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego.

Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie w sprawie zamówienia publicznego.

W załączeniu:
1. formularz oferty (formularz oferty przygotuje osoba odpowiedzialna merytorycznie za zamówienie).
2. formularz cenowy dot. zakupu tuszy i tonerów.
3. wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.

drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 108)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Przemysław Chmielewski
    data wytworzenia: 2016-12-12
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-12-13 09:02

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Przemysław Chmielewski
    data wytworzenia: 2016-12-12
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-12-13 09:02
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2016-12-14 13:20

Protokół z postępowania o zamówienie nr 108

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Przemysław Chmielewski
    data wytworzenia: 2016-12-21
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-12-22 08:19

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 882782
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-02-02 12:40:40

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji