Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 32

Ogłoszenie o zamówieniu nr 32

Starostwo Powiatowe w Toruniu

zaprasza

do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia
Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu
dla pojazdów usuniętych w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust. 1 lub 2
ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017r. poz.128 ze zm.)

Przedmiot zamówienia:

  • CZĘŚĆ I
    Prowadzenie dla Starostwa Powiatowego w Toruniu parkingu strzeżonego oraz usuwanie pojazdów (z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne) z dróg Powiatu Toruńskiego od dnia 15.05.2017 na okres 2 lat zgodnie z art. 130a ust. 5f ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j Dz. U. z 2017r, poz.128 ze zm.)

Wymagania:

1. Parking
a) Parking na minimum 50 pojazdów osobowych oraz minimum 15 zespołów pojazdów (w szczególności samochód łącznie z przyczepą, ciągnik samochodowy łącznie z naczepą, ciągnik rolniczy łącznie z 2 przyczepami lub urządzeniami rolniczymi)
b) Teren parkingu utwardzony
c) Teren parkingu ogrodzony
d) Parking monitorowany lub dozorowany 24h na dobę
e) Możliwość odbioru pojazdu z parkingu 24h da dobę
f) Parking ubezpieczony (ubezpieczenie obejmujące przechowywane pojazdy)
g) Zabezpieczenie przeciw pożarowe terenu
h) Minimum 2 pomieszczenia garażowe do przechowywania pojazdów rodzaju rower, motocykl itp.
i) Zabezpieczenie dla minimum 30 pojazdów uszkodzonych przed działaniem czynników atmosferycznych
j) Zobowiązanie do realizacji każdego zlecenia na parkowanie pojazdów
k) Dokumentacja parkowanych pojazdów – karta obiegowa oraz dokumentacja fotograficzna.

2. Usuwanie pojazdów
a) Firma musi posiadać ważną licencję na przewóz rzeczy
b) Możliwość usuwania pojazdów wszystkich kategorii.
c) Firma powinna dysponować odpowiednim sprzętem do usuwania pojazdów wszystkich kategorii.
d) Ubezpieczenie obejmujące usuwane pojazdy
e) Możliwość uprzątnięcia miejsca zdarzenia z drobnych części z uszkodzonego pojazdu
f) Czas reakcji (dojechania na miejsce wezwania od momentu wezwania) - 1 godzina.
g) Zobowiązanie do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu łącznie z usunięciem części i przedmiotów pochodzących z uszkodzonych pojazdów
h) Prowadzenie „karty obiegowej” pojazdu

  • CZĘŚĆ II
    Prowadzenie dla Starostwa Powiatowego w Toruniu parkingu strzeżonego oraz usuwanie pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z dróg Powiatu Toruńskiego od dnia 15.05.2017 na okres lat zgodnie z art. 130a ust. 5f ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j Dz. U. z 2017r, poz.128 ze zm.)

Wymagania:

3. Parking
a) Parking na minimum 2 pojazdy/zespoły pojazdów (w szczególności samochód łącznie z przyczepą, ciągnik samochodowy łącznie z naczepą, ciągnik rolniczy łącznie z 2 przyczepami lub urządzeniami rolniczymi)
b) Parking zabezpieczony i spełniający wymogi dla parkingów przeznaczonych dla pojazdów przewożących towary niebezpieczne

4. Usuwanie pojazdów
a) Firma musi posiadać ważną licencję na przewóz rzeczy
b) Możliwość usuwania pojazdów/zespołów pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.
c) Firma powinna dysponować odpowiednim sprzętem do usuwania pojazdów/ zespołów pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.
d) Ubezpieczenie obejmujące usuwane pojazdy
e) Możliwość uprzątnięcia miejsca zdarzenia z drobnych części z uszkodzonego pojazdu
f) Czas reakcji (dojechania na miejsce wezwania od momentu wezwania) - 1 godzina.
g) Zobowiązanie do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu łącznie z usunięciem części i przedmiotów pochodzących z uszkodzonych pojazdów
h) Prowadzenie „karty obiegowej” pojazdu

Kryterium oceny ofert spełniających powyższe wymagania: cena za pełnione usługi.

Miejsce i termin realizacji zamówienia – pojazdy usuwane z terenu Powiatu Toruńskiego, miejsce przechowywania – teren parkingu przedsiębiorcy, umowa zawierana na okres 3 lat.

Osoby do kontaktu – Dominik Gredecki – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu, Tel. 56-662-89-10, 667-674-623, e-mail: d.gredecki@powiattorunski.pl.

Termin na zgłoszenie – zgłoszenia należy złożyć do 08.05.2017 r. do godz. 12:00 na formularzu oferty stanowiącym załącznik do ogłoszenia wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów ogłoszenia.

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej na część I lub II zamówienia.

Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego – kancelaria pok. 100.

Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie/ zlecenie/ umowę w sprawie zamówienia publicznego.

Szacunkowa cena za zamówienie na okres 2 lat nie jest kwotą wiążącą. Umowa będzie zawarta z podaniem cen cząstkowych na poszczególne czynności.

W załączeniu:

  1. formularz ofertowy na część I
  2. formularz ofertowy na część II

drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 32)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dominik Gredecki
    data wytworzenia: 2017-04-28
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-04-28 12:00

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dominik Gredecki
    data wytworzenia: 2017-04-28
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-04-28 12:00

Informacja o wynikach postępowania o zamówienie publiczne (ogłoszenie nr 32)

Uprzejmie informujemy, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne pn.: „Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu dla pojazdów usuniętych w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust. 1 lub 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017r. poz. 128 ze zm.)” na część I zamówienia wybrano ofertę AUTO-HANDEL DUET s.c. J. Jaśniewska, W. Jaśniewski, ul. Polna 108, 87-100 Toruń.

Na część II zamówienia nie zostały złożone oferty.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dominik Gredecki
    data wytworzenia: 2017-05-17
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-05-18 11:25

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 882956
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-02-02 12:40:40

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji