Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

KARTA INFORMACYJNA SP-075

1. Przyjmowanie operatów do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

2. Nazwa wydziału:
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, (parter)
tel. (056) 662 88 84 lub 662 88 85

3. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 17 maja 1989r - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2017.2101 t.j.),
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011r Nr 263, poz. 1572)
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 11 lipca 2014r. w sprawie formularzy dotyczących zgłaszania prac geodezyjnych i prac kartograficznych, zawiadomienia o wykonaniu tych prac oraz przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2014, poz. 924)

4. Wymagane dokumenty:

  • Zawiadomienie o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych/kartograficznych.
  • Operat pomiarowy lub kartograficzny.

5. Opłaty:
- Bez opłaty.

6. Termin załatwienia sprawy:
- Dokumentacja przekazywana do zasobu podlega weryfikacji.
- Czynności weryfikacji wykonywane są niezwłocznie.
- Pozytywny wynik weryfikacji odnotowywany jest na protokole weryfikacji zbioru danych.
Adnotacja ta stanowi podstawę włączenia dokumentacji do zasobu.

7. Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, (parter)
tel. (056) 662 88 84 lub 662 88 85

8. Tryb odwoławczy:
W przypadku negatywnego wyniku weryfikacji wykonawca prac geodezyjnych lub prac kartograficznych ma prawo, w terminie 14 dni od dnia otrzymania protokołu, ustosunkować się na piśmie do wyników weryfikacji.
Jeżeli organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej nie uwzględni stanowiska wykonawcy prac geodezyjnych lub prac kartograficznych wydaje decyzję administracyjną o odmowie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub innych materiałów sporządzonych przez tego wykonawcę.

9. Dodatkowe informacje:
Wyniki weryfikacji utrwala się w protokole. Podstawę do przyjęcia zbiorów danych lub innych materiałów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego stanowi pozytywny wynik weryfikacji albo dokument potwierdzający odbiór tych zbiorów danych lub innych materiałów jako przedmiotu zamówienia publicznego realizowanego w związku z wykonywaniem zadań Głównego Geodety Kraju lub organów administracji geodezyjnej i kartograficznej. W przypadku negatywnego wyniku weryfikacji właściwy organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej zwraca wykonawcy prac geodezyjnych lub prac kartograficznych przekazane przez niego zbiory danych lub inne materiały wraz z protokołem zawierającym opis stwierdzonych uchybień i nieprawidłowości.

10. Formularze do pobrania
Zawiadomienie o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych/kartograficznych - druk do pobrania poniżej.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jacek Drzystek
    data wytworzenia: 2014-09-03
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2014-09-12 10:36
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2018-01-23 14:02

Rejestr zmian

  • zmieniono 2014-09-12 10:36 przez Marzena Pietruszyńska: Publikacja zaktualizowanej karty informacyjnej, wprowadzenie nowej nazwy karty.
  • zmieniono 2015-07-30 13:16 przez Administrator - Dorota Wróblewska: Aktualizacja podstawy prawnej.
  • zmieniono 2017-02-28 12:39 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja podstaw prawnych.
  • zmieniono 2018-01-23 14:02 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści karty.

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 25895
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-03 12:40:12

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji