Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Koordynator projektu "EduAkcja w technikach"

Dyrektor Zespołu Szkół,
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie

Gronowo 128, 87-162 Lubicz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
koordynator projektu „EduAkcja w technikach” 6/40 etatu

Oferta pracy nr 1/2017

1. Wymagania związane ze stanowiskiem:
a) niezbędne:

  • kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • praca na stanowisku kierowniczym w szkole przez co najmniej 10 lat
  • udokumentowane doświadczenie w koordynowaniu co najmniej 10 projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
  • wiedza z zakresu realizacji projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego potwierdzona ukończeniem odpowiedniego szkolenia/kursu
  • nieposzlakowana opinia.

b) dodatkowe:

  • prawo jazdy kategorii B,
  • biegła obsługa komputera (znajomość programów komputerowych MsOffice oraz Generatora Wniosków Płatniczych i Aplikacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki).

2. Wykształcenie:
a) niezbędne:

  • wyższe wykształcenie magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
  • ukończone studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny w zakresie zarządzania oświatą.

b) preferowane:

  • nie ma preferencji

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) Zarządzanie projektem i finansami m.in.:

  • dobór kadry,
  • rozwiązywanie kluczowych spraw,
  • szkolenia,
  • wyznaczanie zadań i egzekwowanie ich wykonania,
  • ocena pracowników,
  • zatwierdzanie kart pracy/ewidencji godzin,
  • opracowanie planowanych wydatków,
  • bieżąca kontrola przepływów środków finansowych,
  • sprawozdania finansowe,
  • kontrola kwalifikowalności wydatków,
  • akceptacja płatności,
  • nadzorowanie opracowania wniosków o płatność rozliczonych dotacji i sporządzenie bilansu,
  • kontakt z organem prowadzącym,
  • kontakt z Instytucją Zarządzającą – kontakt z partnerami projektu.

b) Odpowiedzialność za całokształt podejmowanych działań, nadzór nad terminowością i prawidłowością realizacji zakupów w ramach cross-financing.

4. Warunki pracy na stanowisku:

  • Stanowisko pracy usytuowane w budynku szkoły na parterze. Jest winda.
  • Czas pracy: 6/40 etatu
  • Bezpośredni kontakt z ludźmi, wysiłek umysłowy, odpowiedzialność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

5. Wymagane dokumenty:

  • curriculum vitae,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • dokumenty potwierdzające wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły, dyplomy),
  • dokumenty potwierdzające przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  • inne dodatkowe dokumenty (np. kserokopie zaświadczeń o kursach, szkoleniach).
  • kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (dotyczy osób niepełnosprawnych zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).

Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2016 poz. 902)”.

6. Doręczenie aplikacji:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy doręczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz, z dopiskiem „Oferta nr 1/2017 – nabór na stanowisko koordynatora projektu „EduAkcja w technikach” 6/40 etatu, w terminie 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP Starostwa Powiatowego w Toruniu www.powiattorunski.pl oraz na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół, CKU w Gronowie. Aplikacje, które wpłyną po tym terminie, nie będą rozpatrywane.
O zakwalifikowaniu do II etapu kandydaci zostaną powiadomienie telefonicznie.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół, CKU w Gronowie oraz opublikowanie w BIP Starostwa Powiatowego w Toruniu www.powiattorunski.pl przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Dyrektor
/-/ Zbigniew Piotrowski

drukuj (Koordynator projektu "EduAkcja w technikach")

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Pawlikowska
    data wytworzenia: 2017-01-11
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-01-11 15:09
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2017-01-31 10:33

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Pawlikowska
    data wytworzenia: 2017-01-11
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-01-11 15:09

Informacja o wynikach naboru

Gronowo, dnia 25 stycznia 2017 r.

INFORMACJA O WYNIKU NABORU KANDYDATÓW
na wolne stanowisko urzędnicze koordynator projektu „EduAkcja w technikach”
w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz

  1. W wyniku ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze koordynatora projektu „EduAkcja w technikach” ofertę pracy złożyła 1 kandydatka, w tym 1 kandydatka spełniała wymagania formalne.
  2. Komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu postępowania na wolne stanowisko urzędnicze koordynatora projektu „EduAkcja w technikach” wybrała Panią Anitę Ewę Murawską-Czaplę.
  3. Pani Anita Ewa Murawska-Czapla podczas rozmowy kwalifikacyjnej zaprezentowała cechy wymagane do pracy na wolnym stanowisku. Posiada niezbędną wiedzę, a także doświadczenie pozwalające stwierdzić, iż powierzone obowiązki będzie wykonywać w sposób prawidłowy.

Dyrektor
/-/ Zbigniew Piotrowski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Pawlikowska
    data wytworzenia: 2017-01-25
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-01-25 14:01

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Pawlikowska
    data wytworzenia: 2017-01-25
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-01-25 14:01

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 208203
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-21 10:25:38

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji