Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Asystent koordynatora projektu "Spełniamy Twoje zawodowe marzenia"

Dyrektor Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: asystenta koordynatora projektu
„Spełniamy Twoje zawodowe marzenia”
- 1/5 etatu
Oferta pracy nr 1/2018

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem:
    a) niezbędne:
    - kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
    - udokumentowane minimum roczne doświadczenie w pracy pedagogicznej lub organizacji kształcenia ustawicznego lub doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych
    - doświadczenie we współpracy z placówkami oświatowymi
    - znajomość przepisów z zakresu kształcenia ustawicznego dorosłych
    - wysokie kompetencje interpersonalne i organizacyjne.
    b) dodatkowe:
    - prawo jazdy kategorii B,
    - biegła obsługa komputera (znajomość programów komputerowych MsOffice).
  2. Wykształcenie:
    a) niezbędne:
    - wyższe wykształcenie magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym.
    b) preferowane:
    - nie ma preferencji
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    - promocja projektu,
    - rekrutacja uczestników,
    - kontakty z doradcami zawodowymi i podmiotami prowadzącymi kursy i szkolenia,
    - nadzorowanie realizacji projektu w szkole,
    - przygotowywanie umów z uczestnikami projektu,
    - dokonywanie odbioru zakupów towarów i usług,
    - rozliczanie uczestników,
    - organizacja kursów,
    - prowadzenie dokumentacji kursów,
    - dokonywanie zakupów,
    - archiwizacja dokumentacji.
  4. Warunki pracy na stanowisku:
    - Stanowisko pracy usytuowane w budynku szkoły na I piętrze. Jest winda.
    - Czas pracy: 1/5 etatu
    - Bezpośredni kontakt z ludźmi, wysiłek umysłowy, odpowiedzialność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
  5. Wymagane dokumenty:
    a) curriculum vitae,
    b) list motywacyjny,
    c) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    d) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    e) dokumenty potwierdzające wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły, dyplomy),
    f) dokumenty potwierdzające przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
    g) inne dodatkowe dokumenty (np. kserokopie zaświadczeń o kursach, szkoleniach),
    h) kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (dotyczy osób niepełnosprawnych zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
    Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2016 poz. 902)”.
  6. Doręczenie aplikacji
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy doręczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz, z dopiskiem „Oferta nr 1/2018 – nabór na stanowisko asystenta koordynatora projektu „Spełniamy twoje zawodowe marzenia” 1/5 etatu, w terminie 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP Starostwa Powiatowego w Toruniu www.powiattorunski.pl oraz na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół, CKU w Gronowie. Aplikacje, które wpłyną po tym terminie, nie będą rozpatrywane.
    O zakwalifikowaniu do II etapu kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
    Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół, CKU w Gronowie oraz opublikowanie w BIP Starostwa Powiatowego w Toruniu www.powiattorunski.pl przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Gronowo, 09.05.2018 r.

(~) Dyrektor
Zbigniew Piotrowski

drukuj (Asystent koordynatora projektu "Spełniamy Twoje zawodowe marzenia")

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Obodzińska
    data wytworzenia: 2018-05-09
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-05-09 14:45
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2018-06-11 15:19

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Obodzińska
    data wytworzenia: 2018-05-09
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-05-09 14:45

Gronowo, dnia 29 maja 2018 r.

INFORMACJA O WYNIKU NABORU KANDYDATÓW
na wolne stanowisko urzędnicze asystenta koordynatora projektu
„Spełnimy Twoje zawodowe marzenia”

w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz

  1. W wyniku ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze asystenta koordynatora projektu „Spełnimy Twoje zawodowe marzenia” ofertę pracy złożyła 1 kandydatka, w tym 1 kandydatka spełniała wymagania formalne.
  2. Komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu postępowania na wolne stanowisko urzędnicze asystenta koordynatora projektu „Spełnimy Twoje zawodowe marzenia” wybrała Panią Joannę Wojtczak - Różańską.
  3. Pani Joanna Wojtczak - Różańska podczas rozmowy kwalifikacyjnej zaprezentowała cechy wymagane do pracy na wolnym stanowisku. Posiada niezbędną wiedzę, a także doświadczenie pozwalające stwierdzić, iż powierzone obowiązki będzie wykonywać w sposób prawidłowy.

Dyrektor
/-/ Zbigniew Piotrowski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Obodzińska
    data wytworzenia: 2018-05-30
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-05-30 12:45

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Obodzińska
    data wytworzenia: 2018-05-30
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-05-30 12:45

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 209862
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-12 09:29:24

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji