Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Starszy Księgowy w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży

Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
ul. Hallera 23, 87-140 Chełmża
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze – starszy księgowy

Określenie stanowiska urzędniczego: starszy księgowy
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełen etat

  1. Wymagania niezbędne:
    a) wykształcenie wyższe (rachunkowość, ekonomia, finanse),
    b) co najmniej 4 lata pracy w księgowości, w tym przynajmniej 3 lata w księgowości jednostek budżetowych,
    c) obywatelstwo polskie,
    d) lub obywatelstwo Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, umożliwiające na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego podjęcie zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    e) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzone dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
    f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    g) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    h) nieposzlakowana opinia,
    i) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku starszej księgowej,
    j) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym arkusza kalkulacyjnego excel.
  2. Wymagania dodatkowe:
    a) ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej,
    b) znajomość zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych, dyscypliny finansów publicznych oraz regulacji prawnych w zakresie rachunkowości budżetowej i zagadnień podatkowych (w tym VAT),
    c) rzetelność i odpowiedzialność za wykonywane zadania,
    d) umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, odporność na stres.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. dekretacja dowodów księgowych,
    2. kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-rachunkowym przed przedłożeniem ich głównemu księgowemu do kontroli ostatecznej,
    3. wprowadzanie oraz księgowanie dowodów księgowych w programie Finanse Vulcan,
    4. wprowadzanie faktur zakupu oraz sprzedaży do rejestru VAT Finanse Vulcan oraz sporządzanie JPK,
    5. analiza i uzgadnianie sald kont,
    6. przygotowywanie danych do sporządzenia sprawozdań Rb-28S, Rb-27S, Rb-50W, Rb-N, Rb-Z,
    7. księgowanie i rozliczanie dowodów obrotu magazynowego,
    8. wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej,
    9. przygotowanie danych księgowych i sporządzanie sprawozdania w zakresie zrealizowanych wydatków w Systemie Informacji Oświatowej,
    10. sporządzanie kwartalnych meldunków ze zrealizowanych kosztów,
    11. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych potwierdzających zaistnienie operacji gospodarczych oraz pozostałej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.
  4. Warunki pracy na stanowisku.
    Praca w budynku parterowym księgowości Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży przy ul. Hallera 25. Do budynku prowadzą niskie schody, budynek bez podjazdów dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym.
    Pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w szkole, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
  6. Wymagane dokumenty:
    a) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj.: adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania,
    b) list motywacyjny,
    c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
    d) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    e) kopie określonych w przepisach o służbie cywilnej dokumentów potwierdzających posiadanie znajomości języka polskiego, w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego,
    f) oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    g) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    h) kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych,
    i) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
    *kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
    j) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.

Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży lub listownie na adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży, ul. Hallera 23, 87-140 Chełmża w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko starszego księgowego” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 czerwca 2020 r., do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży).

O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej oraz (lub) testu wiedzy i kompetencji, kandydaci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną (e-mailem), telefonicznie (w przypadku braku adresu mailowego) lub listownie.
Oferty, które wpłyną do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży po wyżej wskazanym terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży przy ulicy Hallera 23.
Oferty można odbierać w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży przez trzy miesiące od dnia zakończenia procedury naboru. Po tym okresie, oferty nie odebrane, zostaną zniszczone zgodnie z Zarządzeniem nr 37 Dyrektora Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży ul. Gen. J. Hallera 23, 87-140 Chełmża, tel. 56 675-24-19, e-mail: sekretariat.dyrektor@zspchelmza.pl.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży, ul. Gen. J. Hallera 23, 87-140 Chełmża, e-mail: rodo@zsp-chelmza.pl.
  3. Dane osobowe Pana/Pani będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108) w celu rekrutacji do pracy w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży.
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji. Po jej zakończeniu dane zostają usunięte, w przypadku, kiedy kandydat wyraził zgodę na przetwarzanie w celu kolejnej rekrutacji – dane mogą zostać.
  5. Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
  6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  7. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.

Dyrektor
Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
/-/ Katarzyna Komakowska

Chełmża, 04.06.2020 r.

drukuj (Starszy Księgowy w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Komakowska
    data wytworzenia: 2020-06-04
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-06-04 14:54
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2020-07-06 09:10

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Komakowska
    data wytworzenia: 2020-06-04
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-06-04 14:55

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - starszy księgowy

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko urzędnicze
starszego księgowego
w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży – 1 etat

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  • Beata Klukowska, zam. Nowa Chełmża

Dyrektor
Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
/-/ Katarzyna Komakowska

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Komakowska
    data wytworzenia: 2020-07-03
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-07-06 09:03

Informacja o wyniku naboru - starszy księgowy

Informacja o wyniku naboru
starszy księgowy
w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
ul. gen. Józefa Hallera 23, 87-140 Chełmża

W wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Beata Klukowska, zamieszkała w Nowej Chełmży.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Beata Klukowska spełniała wszystkie wymagania formalne oraz uzyskała z rozmowy kwalifikacyjnej maksymalną liczbę punktów. Wykazała się odpowiednim doświadczeniem zawodowym, wiedzą oraz umiejętnościami niezbędnymi do pracy na ww. stanowisku urzędniczym.

Dyrektor
Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
/-/ Katarzyna Komakowska

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Komakowska
    data wytworzenia: 2020-07-03
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-07-06 09:07

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 209890
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-12 09:29:24

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji