Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Karta informacyjna SP-132

  1. Nazwa procedury:
    Zaświadczenie w sprawie informacji o objęciu (lub nie) działki (działek) uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzjami, o których mowa w art. 19 ust. 3 ustawy o lasach
  2. Nazwa Wydziału:
    Wydział Środowiska
  3. Podstawa prawna:
  4. Wymagane dokumenty:
    • wniosek podpisany przez właściciela lub współwłaściciela działki
    • dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
      - jeżeli wnioskodawca nie jest właścicielem lub współwłaścicielem przedmiotowej działki należy do wniosku dołączyć dokument potwierdzający interes prawny do występowania o przedmiotowe zaświadczenie
  5. Opłaty:
    • skarbowa: 17 zł
    • za pełnomocnictwo: 17 zł
      Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku. Opłatę skarbową wnosi się gotówką w kasie Starostwa Powiatowego w Toruniu, lub bezgotówkowo na rachunek: Urząd Miasta Torunia Nr konta – 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799.
  6. Termin załatwienia sprawy:
    • Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni.
  7. Jednostka prowadząca sprawę:
    Wydział Środowiska
    I piętro, pokój 158, tel. 56 662 88 56
  8. Tryb odwoławczy:
    • Nie dotyczy
  9. Dodatkowe informacje:
    • Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
    • Zaświadczenia nieodebrane w ciągu miesiąca od daty wystawienia pozostaną w aktach sprawy.
    • Do osobistego odbioru zaświadczenia niezbędne jest okazanie dokumentu tożsamości.
  10. Formularze do pobrania:
    • Druk wniosku do pobrania poniżej

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Kamil Breński
    data wytworzenia: 2018-09-17
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-09-17 15:39
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2020-01-21 16:28

Rejestr zmian

  • zmieniono 2018-10-30 09:18 przez Marzena Pietruszyńska: Opublikowano uaktualnioną wersję wniosku.
  • zmieniono 2019-10-14 13:36 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja karty informacyjnej.
  • zmieniono 2020-01-21 16:28 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Kamil Breński
    data wytworzenia: 2018-09-24
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-10-30 09:17

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 147361
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-03-03 09:26:18

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji