Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu nr 16

ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ROZEZNANIA RYNKU
Nr PZD 11.252.2.8.2018

Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Zakup i dostawa do obwodu drogowego zlokalizowanego w m. Mała Grzywna,
kruszywa kamiennego wapiennego (mieszanki wapienno-żwirowej) w ilości 1000 Mg;

Informacje o zamówieniu:

  1. Informacja o współfinansowaniu zamówienia (należy wskazać, czy zamówienie jest finansowane ze środków zagranicznych) – Nie dotyczy
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawę do obwodu drogowego zlokalizowanego w m. Mała Grzywna, kruszywa kamiennego wapiennego (mieszanki wapienno-żwirowej) w ilości 1000 Mg (frakcja do 31,5 mm)
  3. Warunki udziału w postępowaniu:
    Posiadanie doświadczenia w dostawie kruszywa kamiennego
  4. Sposób oceny spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
    Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  5. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
  6. Sposób obliczania stopnia spełnienia kryteriów oceny oferty:
    Najniższa cena jednostkowa – maksymalna ilość możliwa do uzyskania 100 pkt.
  7. Opis sposobu mierzenia stopnia spełnienia każdego kryterium oceny oferty:
    (Cena minimalna/cena badanej oferty) x 100% = ilość uzyskanych punków
  8. Termin składania ofert: 03.04.2018r.
  9. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie wg. potrzeb do 15.12.2018r.
  10. Termin dokonywania odbiorów częściowych (jeśli takowe są przewidywane): po każdej dostawie
  11. Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający: Wykonawca winien wykazać i przedstawić oryginalne dokumenty WZ od producenta.
  12. Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji:
    Sebastian Kannenberg, Wojciech Sobótka (56) 66-44-775 pzdtorun@wp.pl
  13. Możliwość i przyczyny unieważnienia zapytania: Przewiduje się unieważnienie postępowania w przypadku nie spełniania przez potencjalnych wykonawców warunków udziału w postępowaniu, jak również w przypadku braku zabezpieczenia przez Zamawiającego wystarczających środków finansowych ten cel.
  14. Klauzula weryfikacji danych oferenta: (np. Podane przez oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę dane (nr KRS/CEiDG. NIP, status podatnika vat) zostaną zweryfikowane przez zamawiającego przed zawarciem umowy. Stwierdzenie niezgodności tych danych z danymi znajdującymi się w odpowiednich rejestrach stanowią podstawę do odstąpienia od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie oferenta*)

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako „Oferta wykonania zamówienia nr PZD 11.252.2.8.2018 – Zakup i dostawa kruszywa kamiennego…” w siedzibie zamawiającego

Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 16)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2018-03-27
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-03-27 14:52

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2018-03-27
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-03-27 14:52

Protokół z postępowania (PZD 11.252.2.8.2018)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2018-04-04
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-04-05 09:33

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 172627
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-12-19 11:04:13

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji