Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu nr 41

ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ANALIZY RYNKU
Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Zakup i dostawa soli drogowej i piasku do obsługi zimowego utrzymania dróg
na sezon 2018-2019

 

Informacje o zamówieniu:

  • Rodzaj zamówienia: Dostawa
  • Opis przedmiotu zamówienia:
    Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa soli drogowej w ilości szacunkowej (z możliwością zmniejszenia, w zależności od panujących warunków atmosferycznych)  100 ton
    Zadanie nr 2 -  Zakup i dostawa piasku w ilości szacunkowej (z możliwością zmniejszenia, w zależności od panujących warunków atmosferycznych) 1000 ton wraz z dostawą na place składowe oddalone od siedziby Zamawiającego w odległości nie większej niż 30 km.
    Wymagania:
    Specyfikacja: Sól kamienna drogowa DR:
    •    granulacja od 0,16 mm do 6,00 mm,
    •    zawartość chlorku sodu (NaCl)- min. 90,00 %,
    •    zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie- max.5,00 %,
    •    antyzbrylacz
    Sól powinna spełniać wymagania PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w wymagań, jednak Wykonawca który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
    Specyfikacja: Materiał będący przedmiotem zamówienia  powinien spełniać wymagania PN-B-11113/1996- kruszywa mineralne oraz  warunki określone w  Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. /Dz. U. z 2005 r. , Nr 230, poz. 1960/ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Uziarnienie piasku nie powinno przekraczać 2,00 mm. Piasek bez zanieczyszczeń organicznych (humus, trawa, korzenie), bez zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w wymagań, jednak Wykonawca który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełnienia:
    Warunki: posiadanie doświadczenia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia
    Spełnianie warunków: Złożenie oświadczenia o posiadaniu doświadczenia i akceptowaniu warunków udziału w postępowaniu
    Sposób spełniania: Metoda spełnia/nie spełnia
  • Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
  • Termin realizacji zamówienia ze wskazaniem terminów odbiorów/dostaw częściowych:
    Termin końcowy wykonania zamówienia: 30.10.2018r.
  • Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
  • Termin składania ofert: 14.09.2018r.
  • Miejsce składania ofert: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń
  • Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji: Wojciech Sobótka, Sebastian Kannenberg (pzdprzetargi@wp.pl)

Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą.

Postępowanie o udzielenie zamówienia  zostaje unieważnione, w przypadku gdy:
a)    cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, chyba że istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
b)    nie złożono żadnej ważnej oferty.

Ofertę należy złożyć:
- w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako, „Oferta na zamówienie realizowane w trybie analizy rynku na zadanie pn.: Zakup i dostawa soli drogowej i pisaku do obsługi zimowego utrzymania dróg na sezon 2018-2019

Pełna treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami poniżej.

 

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 41)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg, Wojciech Sobótka
    data wytworzenia: 2018-09-06
  • opublikował: Natalia Żochowska
    data publikacji: 2018-09-06 15:19
  • zmodyfikował: Natalia Żochowska
    ostatnia modyfikacja: 2018-09-06 15:22

Rejestr zmian

  • zmieniono 2018-09-06 15:17 przez Natalia Żochowska: formatowanie tekstu
  • zmieniono 2018-09-06 15:22 przez Natalia Żochowska: formatowanie tekstu

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg, Wojciech Sobótka
  • opublikował: Natalia Żochowska
    data publikacji: 2018-09-06 15:19

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 171969
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-12-19 11:04:13

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji