Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu nr 11

ZAPYTANIE OFERTOWE
W TRYBIE ANALIZY RYNKU nr 1/ZO/R/2020
Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia:
„Dostawa środków czystości i koncentratów do mycia i czyszczenia”

Informacje o zamówieniu:
1. Rodzaj zamówienia: dostawa
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i koncentratów do mycia i czyszczenia na potrzeby Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Szacunkowe zapotrzebowanie na środki czystości i koncentraty do mycia i czyszczenia określono w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Ilość ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Ostateczna ilość będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne prawo roszczeniowe.
W przypadku innych szczególnych potrzeb Zamawiającego w zamówieniu mogą wystąpić pozycje nieuwzględnione w formularzu asortymentowo-cenowym.
Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, w terminie oznaczonym w ofercie, jednak nie dłużej niż w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia za pomocą faksu, drogą korespondencji elektronicznej lub telefonicznie przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.
Dla produktów z określoną nazwą własną dopuszcza się złożenie oferty z produktem równoważnym (zaoferowane produkty muszą być dostarczane przez cały okres obowiązywania umowy).
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych do oferty należy dołączyć karty charakterystyk dla produktów je posiadających. Nie dołączenie powyższych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Ciężar udokumentowania równoważności produktu spoczywa na Wykonawcy - dotyczy to również przekazania nieodpłatnych próbek produktów na wniosek  Zamawiającego.
Przed zawarcie umowy wybrany Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do siedziby Zamawiającego wydrukowane karty charakterystyki dla tych substancji i preparatów, które je posiadają.
Na dostarczone środki czystości i koncentraty wymagany jest okres przydatności do użycia co najmniej 6 miesięcy licząc od daty dostawy.
Każdy środek czystości oraz koncentrat do mycia i czyszczenia powinien posiadać etykiety w języku polskim z dokładnym opisem stosowania.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełnienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
4. Kryteria oceny ofert:
Cena  – 80 %
Termin dostawy  - 20%
5. Informację o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:
Ocena ofert w zakresie przedstawionych powyższej kryteriów zostanie dokonana zgodnie z następującymi zasadami:
1. w zakresie kryterium nr 1 – cena brutto oferty - punkty C1  zostaną ustalone wg wzoru:
najniższa cena brutto oferty spośród ofert nieodrzuconych
C1=   -----------------------------------------------------------------------------  x 100 pkt  x 80%
                                  cena brutto oferty badanej
Ocena oferty wyrażona jest w punktach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. w  zakresie kryterium nr 2 – termin dostawy - punkty C2 zostaną przyznane wg zasady:

Termin dostawy

Liczba punktów

0-2 dni robocze

20 pkt

3-5 dni roboczych

10 pkt

6-7 dni roboczych 

0 pkt

3. ostateczna ocena oferty ( C ) zostanie ustalona według wzoru:
C = C1 + C2
4. Przyznanie punktów w kryterium nr 2 nastąpi na podstawie informacji zawartych
w formularzu Oferta (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

5. w przypadku braku wskazania w ofercie terminu dostawy Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela w ofercie terminu dostawy 7 dni roboczych i tym samym otrzyma 0 punktów w tym kryterium.

6. Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert nieodrzuconych. Ocena ofert wyrażona jest w punktach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Z Wykonawcą, który otrzyma największą ilość punktów w przestawionym kryterium zostanie podpisana umowa.
3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

7. Termin realizacji zamówienia ze wskazaniem terminów odbiorów/dostaw częściowych
Sukcesywne dostawy  od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2021 r. w zależności od potrzeb Zamawiającego.

8. Dokumenty, których dostarczenia wymaga Zamawiający:
1. Formularz oferty – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
3. Zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4. Wydruk potwierdzający, że Wykonawca znajduje się na białej liście podatników VAT jako czynny podatnik VAT ( jeżeli dotyczy).

9. Termin składania ofert: do 02 marca 2020r. do godz. 15:00

10. Miejsce składania ofert:
Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz (sekretariat dyrektora, pokój nr 205). Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00.

11. Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji:
Agata Dembinska, e-mail: a.dembinska@zsgronowo.edu.pl , tel.: 698 665 483;
Michał Rycharski, e-mail: m.rycharski@zsgronowo.edu.pl ,  tel.: 600 948 066
( w dni powszednie w godzinach od 7.00 do 15.00).

12. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu i najkorzystniejszą pod względem kryteriów oceny ofert.
13. Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione, w przypadku gdy:
a) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, chyba że istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
b) nie złożono żadnej ważnej oferty.
Ofertę należy złożyć:
w formie pisemnej w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako: „Dostawa środków czystości i koncentratów do mycia i czyszczenia”. Ponadto należy wpisać nazwę (firmę) wykonawcy i adres jego siedziby.

Pełna treść zapytania ofertowego i załączniki do pobrania poniżej.

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 11)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Dembińska, Agnieszka Bejger
    data wytworzenia: 2020-02-20
  • opublikował: Paula Klugiewicz
    data publikacji: 2020-02-20 13:26
  • zmodyfikował: Paula Klugiewicz
    ostatnia modyfikacja: 2020-02-20 13:19

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Dembińska, Agnieszka Bejger
    data wytworzenia: 2020-02-20
  • opublikował: Paula Klugiewicz
    data publikacji: 2020-02-20 13:26

Odpowiedź na zapytanie Wykonawcy

Gronowo, dnia 25.02.2020 r.

Znak sprawy: ZS.KG.334.1.2020.AD

Dotyczy zamówienia: „Dostawa środków czystości i koncentratów do mycia i czyszczenia”  prowadzonego w trybie analizy rynku (zapytanie ofertowe 1/ZO/R/2020) zgodnie z zapisami „Instrukcji udzielania zamówień publicznych o szacunkowej wartości większej niż 20 000 zł” stanowiącej załącznik do Uchwały nr 173/2020 Zarządu Powiatu Toruńskiego z dnia 15 stycznia 2020 r.

W dniu 24.02.2020 r. Wykonawca zwrócił się z pytanie o następującej treści:
„Dotyczy postępowania nr 11/ZO/R/202020 - Dostawa środków czystości i koncentratów do mycia i czyszczenia”

Pozycja nr 2
Prosimy o wyjaśnienie, jaki wpływ na walory użytkowe ma zapach miętowy i czy w z związku z tym Zamawiający dopuszcza inny zapach zaoferowanego produktu niż podany w specyfikacji?

Pozycja nr 9
Prosimy o wyjaśnienie, jaki wpływ na walory użytkowe ma kolor różowy i czy w związku z tym Zamawiający dopuszcza inny kolor zaoferowanego produktu niż podany w specyfikacji?

Pozycja nr 32
Zgodnie z informacją otrzymaną bezpośrednio od firmy PPUH VOIGT Sp. z o.o. – środek VC247 został wycofany z produkcji. Na rynku dostępne są jedynie pozostałości towaru.
W związku z tym prosimy o określenie, jakiego produktu oczekuje Zamawiający w miejsce tego wycofanego?”

 

Odpowiedź na zapytanie:

  1. Pozycja nr 2: Zamawiający wyjaśnia, że zapach miętowy nie ma wpływu na walory użytkowe produktu. W związku z tym dopuszczamy zaoferowanie produktu o innym zapachu niż podany w specyfikacji przy założeniu, że pozostałe parametry użytkowe zaoferowanego przez Wykonawcę produktu będą równoważne z produktem ze specyfikacji.
  2. Pozycja nr 9: Zamawiający wyjaśnia, że kolor różowy nie ma wpływu na walory użytkowe produktu. W związku z tym dopuszczamy zaoferowanie produktu o innym kolorze niż podany w specyfikacji przy założeniu, że pozostałe parametry użytkowe zaoferowanego przez Wykonawcę produktu będą równoważne z produktem ze specyfikacji.
  3. Pozycja nr 32: Zamawiający potwierdził u producenta firmy PPUH VOIGT Sp. z o.o. informację, że produkt VC247 został wycofany z produkcji. W związku z tym pozycja nr 32 w zakresie ilości zaoferowanych produktów powinna zawierać cenę skalkulowaną dla produktu VC248, który wg informacji producenta zastąpił wspominany wcześniej produkty VC247.

 

drukuj (Odpowiedź na zapytanie Wykonawcy)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Dembińska
    data wytworzenia: 2020-02-25
  • opublikował: Paula Klugiewicz
    data publikacji: 2020-02-25 14:01

Odpowiedź na zapytanie Wykonawcy

  • Odpowiedź na pytania Wykonawcy (PDF)
    (dodano: 2020-02-25 13:58)

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Dembińska
      data wytworzenia: 2020-02-25
    • opublikował: Paula Klugiewicz
      data publikacji: 2020-02-25 14:01

drukuj (Odpowiedź na zapytanie Wykonawcy)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Dembińska
    data wytworzenia: 2020-02-25
  • opublikował: Paula Klugiewicz
    data publikacji: 2020-02-25 14:01

Odpowiedź na zapytanie Wykonawcy

Gronowo, dnia 27.02.2020 r.

Znak sprawy: ZS.KG.334.1.2020.AD

Dotyczy zamówienia: „Dostawa środków czystości i koncentratów do mycia i czyszczenia”  prowadzonego w trybie analizy rynku (zapytanie ofertowe 1/ZO/R/2020) zgodnie z zapisami „Instrukcji udzielania zamówień publicznych o szacunkowej wartości większej niż 20 000 zł” stanowiącej załącznik do Uchwały nr 173/2020 Zarządu Powiatu Toruńskiego z dnia 15 stycznia 2020 r.

W dniu 26.02.2020 r. Wykonawca zwrócił się z pytanie o następującej treści:
„Dotyczy postępowania nr 11/ZO/R/202020 - Dostawa środków czystości i koncentratów do
mycia i czyszczenia”
Pozycja nr 18
Czy Zamawiający dopuści ręcznik równoważny, spełniający parametry użytkowe ręcznika Merida Top Mini, ale pakowany po 6 sz. w zgrzewce wraz z przeliczeniem właściwej ilości?

Odpowiedź na zapytanie:
Pozycja nr 18: Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie jednakże należy zwrócić szczególną uwagę na równoważność w zakresie wymiarów produktów bowiem są one używane w zasobnikach.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Dembińska
    data wytworzenia: 2020-02-27
  • opublikował: Paula Klugiewicz
    data publikacji: 2020-02-27 11:59

Odpowiedź na zapytanie Wykonawcy

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Dembińska
    data wytworzenia: 2020-02-27
  • opublikował: Paula Klugiewicz
    data publikacji: 2020-02-27 11:59

Informacja o wyniku postępowania

drukuj (Informacja o wyniku postępowania)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Dembińska
    data wytworzenia: 2020-03-04
  • opublikował: Natalia Żochowska
    data publikacji: 2020-03-04 11:58

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 152523
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-07-03 07:56:37

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji