Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Do zadań Archiwum Zakładowego należy prowadzenie archiwum Starostwa, a w szczególności: 

  1. wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  2. sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego, 
  3. przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych Starostwa po uprzedniej kontroli jej przygotowania do archiwizacji, 
  4. odpowiednie składowanie przyjętej dokumentacji, 
  5. właściwe zabezpieczenie dokumentacji przed wpływem szkodliwych czynników (temperatura, wilgotność, itp.), 
  6. zlecanie w razie potrzeby niezbędnych prac konserwatorskich,
  7. bieżące prowadzenie stosownej ewidencji przechowywanej dokumentacji,
  8. inicjowanie komisyjnego brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego nadzorowanie procesu fizycznego niszczenia dokumentacji, 
  9. udostępnianie, wypożyczanie dokumentacji osobom i uprawnionym podmiotom,
  10. zapewnienie ochrony (zabezpieczenia) dokumentacji przed ich utratą i wglądem osób nieupoważnionych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami, 
  11. przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych po upływie wymaganego okresu do właściwego Archiwum Państwowego,
  12. wykonywanie pozostałych obowiązków wynikających z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

Metryka

  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-03-31 10:08
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2021-11-25 10:57

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-07-01 14:30 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści zgodnie z obowiązujcym Regulaminem Organizacyjnym.
  • zmieniono 2021-11-25 10:57 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści zgodnie z obowiązującym Regulaminem Organizacyjnym.

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 23693
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-02-27 12:42:29

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji