BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE »
- ARCHIWUM OGŁOSZEŃ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101
Ogłoszenie o zamówieniu nr 85
ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ANALIZY RYNKU
Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Zakup i dostawa oznakowania pionowego i elementów BRD
Informacje o zamówieniu:
- Rodzaj zamówienia: Dostawa (rodzaj zamówienia: roboty budowlane, usługa lub dostawa)
- Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu. Odbiór dostarczonego oznakowania przez zamawiającego odbywać się będzie w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu – Obwód Drogowy w m. Mała Grzywna gmina Chełmża w godz. 7:00 – 15.00 w dni robocze. Przewidywana ilość zapotrzebowania na rok 2019, w załączniku do niniejszego zamówienia sporządzonego w oparciu o rok 2018.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełnienia: posiadanie doświadczenia w realizacji zadania tożsamego z przedmiotem zamówienia – ocena ich spełniania: spełnia/nie spełnia
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena
- Informację o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert: cena 100%
- Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert: średnia arytmetyczna wartość dla danej kategorii oznakowania; tj. Znaki grupy wielkości – średnia, Znaki kierunku i miejscowości, Znaki uzupełniające, Tabliczki do znaków Drogowych, Dodatkowe znaki pionowe, Urządzenia bezpieczeństwa ruchu, Inne – zgodnie z zamieszczonym kosztorysem ofertowym. Każda z kategorii będzie oceniana przez Zamawiającego oddzielnie.
- Termin realizacji zamówienia ze wskazaniem terminów odbiorów/dostaw częściowych (jeśli są one przewidziane): termin dostaw do dn. 31.12.2019r., odbiory częściowe: maksymalnie 3 dni robocze od otrzymania zlecenia przez Wykonawcę.
- Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający: Formularz oferty, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), dokument potwierdzający posiadanie doświadczenia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
- Termin składania ofert: 06.03.2019r. godz. 15:00.
- Miejsce składania ofert: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń
- Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji (imię nazwisko telefon e-mail): Wojciech Sobótka, pzdtorun@wp.pl; Tel. 601 923 769.
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione, w przypadku gdy:
a) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, chyba że istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
b) nie złożono żadnej ważnej oferty.
Ofertę należy złożyć :
w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako, „Oferta na zamówienie realizowane w trybie analizy rynku na zadanie pn.: Zakup i dostawa oznakowania pionowego i elementów BRD. Ponadto należy wpisać nazwę (firmę) wykonawcy i adres jego siedziby”.
Pełna treść zapytania ofertowego i załączniki do pobrania poniżej.
autor lub odpowiedzialny za treść: Wojciech Sobótka
data wytworzenia: 2019-02-26
opublikował: Natalia Żochowska
data publikacji: 2019-02-26 09:12
autor lub odpowiedzialny za treść: Wojciech Sobótka
data wytworzenia: 2019-02-27
opublikował: Natalia Żochowska
data publikacji: 2019-02-27 12:59
autor lub odpowiedzialny za treść: Wojciech Sobótka
data wytworzenia: 2019-02-26
opublikował: Natalia Żochowska
data publikacji: 2019-02-26 09:12
zmodyfikował: Natalia Żochowska
ostatnia modyfikacja: 2019-02-27 13:00
Rejestr zmian
- zmieniono 2019-02-27 13:00 przez Natalia Żochowska: konieczność dołączenia załącznika
Stronę wygenerowano: 2024-04-27 08:41:45
Strona wygenerowana z systemu bip.net