BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

  • PRACA »
  • Oferty pracy w Starostwie Powiatowym »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Informatyk w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich (Ogłoszenie nr 13/2022)

Ogłoszenie nr 13/2022
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze w wymiarze 1 etatu
Informatyk w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe lub średnie o profilu informatycznym, trzyletni staż pracy na podobnym stanowisku;
    2. bardzo dobra znajomość klienckich systemów operacyjnych Windows;
    3. podstawowa wiedza z zakresu systemów serwerowych Windows i Linux;
    4. bardzo dobra znajomość architektury komputerów klasy PC;
    5. znajomość zagadnień związanych z budową i działaniem sieci komputerowych;
    6. znajomość obsługi sprzętu biurowego, drukarek sieciowych oraz urządzeń wielkoformatowych;
    7. umiejętność identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz usługami sieciowymi;
    8. znajomość pakietów biurowych Microsoft Office i Open Office;
    9. znajomość tematyki infrastruktury klucza publicznego oraz podpisu elektronicznego;
    10. znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej; 
    11. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych;
    12. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    13. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    14. nieposzlakowana opinia;
    15. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
  2. Wymagania dodatkowe: 
    1. doświadczenie z zakresu zarządzania bezpieczeństwem systemów informatycznych, cyberbezpieczeństwa; 
    2. znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem komputerowym i archiwizacją danych; 
    3. znajomość rozwiązań CMS;
    4. staż pracy w administracji; 
    5. znajomość zagadnień wirtualizacji – Vmware;
    6. samodzielność, dokładność, terminowość;
    7. umiejętność dobrej organizacji czasu pracy na stanowisku;
    8. umiejętność pracy w zespole.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. opieka nad systemami teleinformatycznymi;
    2. konfiguracja stacji roboczych działających w systemie Windows;
    3. instalacja i konfiguracja drukarek sieciowych, urządzeń wielofunkcyjnych;
    4. diagnozowanie i usuwanie usterek sprzętowych i programowych w komputerach i urządzeniach peryferyjnych;
    5. instalacja programów biurowych oraz użytkowych;
    6. czuwanie nad bezpieczeństwem danych osobowych zawartych w tych systemach;
    7. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania będącego na wyposażeniu poszczególnych stanowisk pracy w starostwie;
    8. pomoc w redagowaniu strony internetowej urzędu;
    9. wydawanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek itp.;
    10. szkolenie pracowników w zakresie właściwego użytkowania sprzętu komputerowego oraz udzielanie użytkownikom pomocy w zakresie jego obsługi; 
    11. koordynowanie spraw związanych z projektami unijnymi w zakresie teleinformatycznym;
    12. pełnienie funkcji Administratora Systemu Teleinformatycznego do przetwarzania informacji niejawnych.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    Praca o charakterze biurowym, w Starostwie Powiatowego w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6, przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała. 
    Wymiar czasu pracy:
    pełny etat, praca świadczona w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30. 
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2022 był wyższy niż 6 %.
  6. Wymagane dokumenty: 
    1. życiorys (CV); 
    2. list motywacyjny;
    3. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. świadectwo ukończenia szkoły średniej, zaświadczenie o stanie odbytych studiów, dyplom);
    4. oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych;
    5. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
    6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*. 
      *kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa w pokoju nr 1 ( Biuro Obsługi Interesanta ) mieszczącym się na parterze budynku lub pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Informatyka” w terminie do dnia 14 grudnia 2022 roku. 
    Przy każdej formie dostarczenia ofert tj. wysyłanych: pocztą, drogą elektroniczną lub osobiście decyduje data wpływu do starostwa.
    Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6. 

Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż: 

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800 , e-mail: starostwo@powiattorunski.pl
  2. Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się kontaktować pod numerem tel.: 56 6628960 lub wysyłając e-mail na adres iod@powiattorunski.pl
  3. Możesz kontaktować z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
  4. Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Toruniu.
  5. Podstawą do przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) Nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  6. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  7. Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (t. j. Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67).
  8. Posiadasz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
  9. Przysługuje Ci skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  10. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  11. Twoje dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.

Metryka

  • Treść archiwalnatak
  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
  • Data wytworzenia2022-12-01
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2022-12-02 12:27

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Informatyk w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko urzędnicze 
Informatyk 
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
(1 etat)

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  • Krzysztof Zaborowski, zamieszkały w Chełmży

Metryka

  • Treść archiwalnatak
  • Autor lub odpowiedzialny za treśćLidia Gajek
  • Data wytworzenia2022-12-21
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2022-12-21 14:48

Informacja o wynikach naboru - Informatyk w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko 
Informatyk w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
(1 etat) 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Krzysztof Zaborowski zamieszkały w Chełmży.

Uzasadnienie dokonanego wyboru: 
Pan Krzysztof Zaborowski wykazał się dobrą znajomością przepisów z zakresu ustawy o samorządzie powiatowym, KPA, oraz dobrą znajomością zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.

Metryka

  • Treść archiwalnatak
  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
  • Data wytworzenia2022-12-28
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2022-12-28 14:19
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-08-02 15:22:37
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net