BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

  • PRACA »
  • Oferty pracy w Starostwie Powiatowym »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Młodszy referent do spraw inwestycji i remontów (Ogłoszenie nr 17/2023)


Ogłoszenie nr 17/2023

Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze 
Młodszy referent do spraw inwestycji i remontów

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie średnie lub wyższe na kierunku budownictwo lub architektura,
    2. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
    3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
    4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5. nieposzlakowana opinia,
    6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej,
    2. mile widziany/a student/ka ostatniego roku studiów kierunku budownictwo lub architektura
    3. prawo jazdy kat. B,
    4. obsługa komputera, pakietu MS OFFICE, 
    5. znajomość funkcjonowania organów administracji samorządowej,
    6. znajomość przepisów prawa z zakresu:
      • prawa budowlanego (ustawy i wydanych na jej podstawie rozporządzeń)
      • ustawy o pracownikach samorządowych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
      • ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
      • ustawy kodeks cywilny,
      • ustawy kodeks pracy,
      • ustawy o finansach publicznych,
      • ustawy prawo zamówień publicznych,
      • ustawy o dostępie do informacji publicznej,
      • ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
      • instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. przeprowadzanie okresowych przeglądów obiektów budowlanych w celu określenia na ich podstawie potrzeb remontowych w formie planów,
    2. opracowywanie planów inwestycyjnych i remontowych dla zarządzanych obiektów,
    3. sporządzanie kosztorysów budowlanych na planowane zamierzenia remontowe i inwestycyjne,
    4. rozliczanie nakładów finansowych na budowane i remontowane obiekty,
    5. prowadzenie postępowania w zakresie konkursu architektonicznego,
    6. współdziałanie z kierownikami jednostek organizacyjnych powiatu w sprawach zabezpieczenia i prowadzenia prawidłowej gospodarki mieniem,
    7. współdziałanie z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi powiatu w sprawach związanych z gospodarowaniem mieniem oraz zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi,
    8. ocenianie wykonywanych remontów i inwestycji w zakresie likwidacji barier architektonicznych,
    9. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowania administracyjnego w sprawach określonych ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane w zakresie administracji budowlanej.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    Praca o charakterze biurowym w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6, przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, w tym liczne wyjazdy służbowe na terenie powiatu. 
    Wymiar czasu pracy:
    pełny etat, praca świadczona w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30. 
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2023 r. wyniósł poniżej 6 %.
  6. Wymagane dokumenty: 
    1. życiorys (CV), 
    2. list motywacyjny,
    3. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie uczelni wyższej z informacją o etapie studiów),
    4. oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
    5. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
    6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*. 
      *kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa w pokoju nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta) mieszczącym się na parterze budynku, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Młodszy referent do spraw inwestycji i remontów w terminie do dnia 27 listopada 2023 r. 
    Przy każdej formie dostarczenia ofert tj. wysyłanych: pocztą, drogą elektroniczną lub osobiście decyduje data wpływu do Starostwa.
    Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.

Klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane dalej RODO) informuję że: 

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e mail: starostwo@powiattorunski.pl
  2. Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się kontaktować pod numerem tel.: 56 6628960 lub wysyłając e-mail na adres iod@powiattorunski.pl
  3. Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
  4. Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Toruniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą. Podstawą do przetwarzania Twoich danych osobowych jest oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  5. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  6. Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.)., tj. 5 lat (zależy od akt sprawy z JRWA), następnie zostaną usunięte.
  7. Posiadasz prawo do:
    1. dostępu do treści danych na podstawie art. 15 RODO;
    2. sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO;
    3. usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO jeżeli:
      1. wycofasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych;
      2. dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
      3. dane są przetwarzane niezgodnie z prawem;
    4. ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO jeżeli:
      1. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych;
      2. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
      3. administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
      4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
  8. Przysługuje Ci skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  9. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  10. Twoje dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.

Metryka

  • Treść archiwalnatak
  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
  • Data wytworzenia2023-11-15
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2023-11-16 15:04

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (Ogłoszenie nr 17/2023)

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko urzędnicze 
Młodszy referent do spraw inwestycji i remontów
w Wydziale Inwestycji i Remontów 
(1 etat)

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  1. Marta Błaszczęć, zamieszkała w Toruniu
  2. Mateusz Szymczuch, zamieszkały w Bydgoszczy

Metryka

  • Treść archiwalnatak
  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
  • Data wytworzenia2023-11-29
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2023-11-29 13:47

Informacja o wynikach naboru - Młodszy referent do spraw inwestycji i remontów (Ogłoszenie 17/2023)

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko 
Młodszy referent ds. inwestycji i remontów 
w Wydziale Inwestycji i Remontów

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Marta Błaszczęć  zamieszkała w Toruniu.

Uzasadnienie dokonanego wyboru: 
Pani Marta Błaszczęć podczas rozmowy kwalifikacyjnej i testu wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów z zakresu zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.

Metryka

  • Treść archiwalnatak
  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
  • Data wytworzenia2023-12-05
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2023-12-06 11:26
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-21 17:43:19
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net