Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109
Podinspektor w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych (Ogłoszenie nr 8/2024)
Ogłoszenie nr 8/2024
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w wymiarze 1 etatu:
Podinspektor w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, zarządzania, prawa lub administracji,
- minimum 2-letni staż pracy w administracji publicznej (do stażu zaliczane będzie również przygotowanie zawodowe w ramach umowy zawartej z urzędem pracy),
- posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programów MS Office, w tym w szczególności Excel, Word,
- znajomość obsługi programu informatycznego BeSTi@, elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją oraz serwisu LEX,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów prawa o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pomocy społecznej, rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej, rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy,
- samodzielność, dokładność, terminowość,
- zdolności analityczne,
- umiejętność planowania pracy i pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do szczegółowego zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracownika na zajmowanym stanowisku należy sprawowanie nadzoru nad działalnością domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz powiatowego centrum pomocy rodzinie w zakresie spraw finansowych i organizacyjnych, w tym:
- współpraca z jednostkami pomocy społecznej w sprawach związanych z organizacją wewnętrzną i ich funkcjonowaniem (m.in. weryfikacja statutów, regulaminów, planów pracy i sprawozdań jednostek),
- współpraca z centrum usług wspólnych oraz jednostkami pomocy społecznej w zakresie sprawowanego nadzoru finansowego obejmująca m.in.:
- opracowywanie planów finansowych dla poszczególnych jednostek,
- sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu we współpracy z centrum usług wspólnych, poszczególnymi jednostkami oraz wydziałami w urzędzie,
- bieżącą współpracę z jednostkami w zakresie ustalania kosztu utrzymania, ustalania i rozliczania limitów wydatków budżetowych, przygotowywania zawiadomień budżetowych oraz rozliczeń finansowych na potrzeby wydziału,
- analizę dochodów i wydatków jednostek pomocy społecznej,
- prowadzenie sprawozdawczości i opracowań w zakresie powierzonych obowiązków,
- rozliczanie otrzymanych dotacji oraz opracowywanie wniosków o dodatkowe środki na zadania z zakresu pomocy społecznej,
- prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozliczaniem umów (porozumień) w zakresie finansowania zadań z zakresu pomocy społecznej,
- współpraca na rzecz integracji osób niepełnosprawnych ze środowiskiem oraz w zakresie polityki społecznej zgodnej z założeniami przyjętymi przez Radę Powiatu,
- opracowywanie projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów z zakresu działania wydziału,
- przygotowywanie informacji, analiz i sporządzenie sprawozdań z zakresu działania wydziału,
- współpraca z zespołem w zakresie zadań realizowanych przez wydział,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
- Warunki pracy na danym stanowisku:
- miejscem pracy jest Starostwo Powiatowe w Toruniu – Wydział Edukacji i Spraw Społecznych, ul. Towarowa 4-6, II piętro, w budynku urzędu znajduje się winda,
- praca o charakterze biurowym,
- praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała;
- praca wymaga współpracy z jednostkami organizacyjnymi powiatu toruńskiego oraz instytucjami, organizacjami i innymi podmiotami zewnętrznymi,
- praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek w godz. 7:30-15:30, wtorek 7:30-16:30, piątek w godz. 7:30-14:30,
- wymiar czasu pracy – pełny etat.
- Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie: w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu wrześniu był wyższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadany staż pracy (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwa pracy, itp.),
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu w pokoju nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta) mieszczącym się na parterze budynku lub pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych w konkursie nr 8/2024” w terminie do 12 listopada 2024 r. do godz. 16:30.
Przy każdej formie dostarczenia ofert tj. wysyłanych: pocztą, drogą elektroniczną lub osobiście decyduje data wpływu do Starostwa.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po terminie określonym w pkt 7 nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6.
Klauzula Informacyjna o ochronie danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl
- Do kontaktów w sprawie ochrony Państwa danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się kontaktować pod numerem tel.: 5666288 88 lub wysyłając e-mail na adres: iod@powiattorunski.pl
- Możecie Państwo kontaktować się z nim w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Toruniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Posiadacie Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Państwu skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
W Starostwie Powiatowym w Toruniu funkcjonuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa, podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń wewnętrznych, wdrożony zarządzeniem nr 47/2024 Starosty Toruńskiego z 25 września 2024 roku.
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćJoanna Rybitwa
- Data wytworzenia2024-10-31
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2024-10-31 14:00
- Ostatnio zmodyfikowałMarzena Pietruszyńska
- Ostatnia modyfikacja2024-10-31 14:03
Rejestr zmian
- zmieniono 2024-10-31 14:03 przez Marzena Pietruszyńska: Formatowanie tekstu.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (Ogłoszenie nr 8/2024)
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych (1 etat)
Ogłoszenie nr 8/2024
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
- Robert Kwaśniewski, zamieszkały w Toruniu
- Natalia Lewandowska, zamieszkała w Brzozówce
- Radosław Szwed, zamieszkały w Unisławiu
- Julita Wołowska, zamieszkała w Toruniu
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
- Data wytworzenia2024-11-19
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2024-11-19 15:28
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko Podinspektor w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych (Ogłoszenie nr 8/2024)
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko Podinspektor w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Julita Wołowska, zamieszkała w Toruniu.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Julita Wołowska podczas rozmowy kwalifikacyjnej i testu wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów z zakresu zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
- Data wytworzenia2024-12-03
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2024-12-03 15:46