BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

  • PRACA »
  • Oferty pracy w Starostwie Powiatowym »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Podinspektor w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych (Ogłoszenie nr 8/2024)

Ogłoszenie nr 8/2024
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w wymiarze 1 etatu:
Podinspektor w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych

  1. Wymagania niezbędne: 
    1. wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, zarządzania, prawa lub administracji,
    2. minimum 2-letni staż pracy w administracji publicznej (do stażu zaliczane będzie również przygotowanie zawodowe w ramach umowy zawartej z urzędem pracy), 
    3. posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
    4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6. nieposzlakowana opinia. 
  2. Wymagania dodatkowe: 
    1. umiejętność obsługi programów MS Office, w tym w szczególności Excel, Word,
    2. znajomość obsługi programu informatycznego BeSTi@, elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją oraz serwisu LEX,
    3. doświadczenie na podobnym stanowisku,
    4. znajomość przepisów prawa o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pomocy społecznej, rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej, rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy, 
    5. samodzielność, dokładność, terminowość,
    6. zdolności analityczne,
    7. umiejętność planowania pracy i pracy pod presją czasu,
    8. umiejętność pracy w zespole.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    Do szczegółowego zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracownika na zajmowanym stanowisku należy sprawowanie nadzoru nad działalnością domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz powiatowego centrum pomocy rodzinie w zakresie spraw finansowych i organizacyjnych, w tym:
    1. współpraca z jednostkami pomocy społecznej w sprawach związanych z organizacją wewnętrzną i ich funkcjonowaniem (m.in. weryfikacja statutów, regulaminów, planów pracy i sprawozdań jednostek),
    2. współpraca z centrum usług wspólnych oraz jednostkami pomocy społecznej w zakresie sprawowanego nadzoru finansowego obejmująca m.in.:
      1. opracowywanie planów finansowych dla poszczególnych jednostek,
      2. sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu we współpracy z centrum usług wspólnych, poszczególnymi jednostkami oraz wydziałami w urzędzie,
      3. bieżącą współpracę z jednostkami w zakresie ustalania kosztu utrzymania, ustalania i rozliczania limitów wydatków budżetowych, przygotowywania zawiadomień budżetowych oraz rozliczeń finansowych na potrzeby wydziału,
      4. analizę dochodów i wydatków jednostek pomocy społecznej,
      5. prowadzenie sprawozdawczości i opracowań w zakresie powierzonych obowiązków,
      6. rozliczanie otrzymanych dotacji oraz opracowywanie wniosków o dodatkowe środki na zadania z zakresu pomocy społecznej,
      7. prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozliczaniem umów (porozumień) w zakresie finansowania zadań z zakresu pomocy społecznej,
    3. współpraca na rzecz integracji osób niepełnosprawnych ze środowiskiem oraz w zakresie polityki społecznej zgodnej z założeniami przyjętymi przez Radę Powiatu,
    4. opracowywanie projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów z zakresu działania wydziału,
    5. przygotowywanie informacji, analiz i sporządzenie sprawozdań z zakresu działania wydziału,
    6. współpraca z zespołem w zakresie zadań realizowanych przez wydział,
    7. wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku: 
    1. miejscem pracy jest Starostwo Powiatowe w Toruniu – Wydział Edukacji i Spraw Społecznych, ul. Towarowa 4-6, II piętro, w budynku urzędu znajduje się winda,
    2. praca o charakterze biurowym,
    3. praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała;
    4. praca wymaga współpracy z jednostkami organizacyjnymi powiatu toruńskiego oraz instytucjami, organizacjami i innymi podmiotami zewnętrznymi,
    5. praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek w godz. 7:30-15:30, wtorek 7:30-16:30, piątek w godz. 7:30-14:30,
    6. wymiar czasu pracy – pełny etat.
  5. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie: w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu wrześniu był wyższy niż 6 %.
  6. Wymagane dokumenty: 
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadany staż pracy (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwa pracy, itp.),
    4. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    5. oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu w pokoju nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta) mieszczącym się na parterze budynku lub pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych w konkursie nr 8/2024” w terminie do 12 listopada 2024 r. do godz. 16:30. 
    Przy każdej formie dostarczenia ofert tj. wysyłanych: pocztą, drogą elektroniczną lub osobiście decyduje data wpływu do Starostwa. 
    Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po terminie określonym w pkt 7 nie będą rozpatrywane.
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6.

Klauzula Informacyjna o ochronie danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż: 

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl
  2. Do kontaktów w sprawie ochrony Państwa danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się kontaktować pod numerem tel.: 5666288 88 lub wysyłając e-mail na adres: iod@powiattorunski.pl
  3. Możecie Państwo kontaktować się z nim w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
  4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Toruniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
  5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  6. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  7. Posiadacie Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
  8. Przysługuje Państwu skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  9. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  10. Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.

W Starostwie Powiatowym w Toruniu funkcjonuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa, podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń wewnętrznych, wdrożony zarządzeniem nr 47/2024 Starosty Toruńskiego z 25 września 2024 roku.

Metryka

  • Treść archiwalnatak
  • Autor lub odpowiedzialny za treśćJoanna Rybitwa
  • Data wytworzenia2024-10-31
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2024-10-31 14:00
  • Ostatnio zmodyfikowałMarzena Pietruszyńska
  • Ostatnia modyfikacja2024-10-31 14:03

Rejestr zmian

  • zmieniono 2024-10-31 14:03 przez Marzena Pietruszyńska: Formatowanie tekstu.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (Ogłoszenie nr 8/2024)

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko urzędnicze 
Podinspektor w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych (1 etat)
Ogłoszenie nr 8/2024

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  1. Robert Kwaśniewski, zamieszkały w Toruniu
  2. Natalia Lewandowska, zamieszkała w Brzozówce
  3. Radosław Szwed, zamieszkały w Unisławiu
  4. Julita Wołowska, zamieszkała w Toruniu

Metryka

  • Treść archiwalnatak
  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
  • Data wytworzenia2024-11-19
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2024-11-19 15:28

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko Podinspektor w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych (Ogłoszenie nr 8/2024)

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko Podinspektor w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Julita Wołowska,  zamieszkała w Toruniu.

Uzasadnienie dokonanego wyboru: 
Pani Julita Wołowska podczas rozmowy kwalifikacyjnej i testu wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów z zakresu zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.

Metryka

  • Treść archiwalnatak
  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
  • Data wytworzenia2024-12-03
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2024-12-03 15:46
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-08-21 21:53:29
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net