BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

  • PRACA »
  • Oferty pracy w Starostwie Powiatowym »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Referent ds. ewidencji pojazdów (Ogłoszenie nr 2110.2.2025)

Ogłoszenie nr 2110.2.2025
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze 
Referent ds. ewidencji pojazdów wymiarze pełnego etatu

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie co najmniej średnie,
    2. minimum pół roku pracy w administracji publicznej – (do stażu zaliczane będzie również przygotowanie zawodowe w ramach umowy zawartej z urzędem pracy),
    3. posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
    4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6. nieposzlakowana opinia
  2. Wymagania dodatkowe:
    obsługa komputera, pakietu MS OFFICE, znajomość: struktury starostwa, ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. Zadania główne:
      obsługa bezpośrednia klientów Wydziału, prowadzenie postępowań dotyczących ewidencji pojazdów
    2. Zadania pomocnicze:
      obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa poczty elektronicznej, 
    3. Zadania okresowe: 
      archiwizacja akt pojazdów, 
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    1. praca będzie wykonywana w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6,
    2. praca o charakterze biurowym,
    3. praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
    4. stały kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne,
    5. praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30.,
    6. wymiar czasu pracy – cały etat
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu grudniu 2024 r. wyniósł powyżej 6%.
  6. Wymagane dokumenty: 
    1. życiorys (CV), 
    2. list motywacyjny,
    3. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
    4. oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
    5. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*. 
      *kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu w pokoju nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta) mieszczącym się na parterze budynku lub pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. ewidencji pojazdów w terminie do dnia 14 lutego 2025 r.
    W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa.
    Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6. 

Klauzula Informacyjna o ochronie danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl
  2. Do kontaktów w sprawie ochrony Państwa danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się kontaktować pod numerem tel.: 56 6628888 lub wysyłając e-mail na adres: iod@powiattorunski.pl
  3. Możecie Państwo kontaktować się z nim w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
  4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Toruniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
  5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  6. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  7. Posiadacie Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
  8. Przysługuje Państwu skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  9. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  10. Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.

W Starostwie Powiatowym w Toruniu funkcjonuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa, podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń wewnętrznych, wdrożony zarządzeniem nr 47/2024 Starosty Toruńskiego z 25 września 2024 roku.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćDominik Gredecki
  • Data wytworzenia2025-02-03
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2025-02-04 07:52

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (Ogłoszenie nr 2110.2.2025)

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko urzędnicze 
Referent ds. ewidencji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu 
(1 etat)

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  1. Jagoda Beauvale - Miejsce zamieszkania: Rozgarty
  2. Ewa Bendlin - Miejsce zamieszkania: Mazowsze Parcele
  3. Katarzyna Błaszczak - Miejsce zamieszkania: brak danych
  4. Paulina Chrobak - Miejsce zamieszkania: Toruń
  5. Agnieszka Czajka - Miejsce zamieszkania: Stajenczynki
  6. Sandra Czyżnikiewicz - Miejsce zamieszkania: Brzozówka
  7. Julia Deleszek - Miejsce zamieszkania: Stary Toruń
  8. Jarosław Jagielski - Miejsce zamieszkania: Chełmża
  9. Katarzyna Kołodziejczyk - Miejsce zamieszkania: Skłudzewo
  10. Dawid Kiciński - Miejsce zamieszkania: Grębocin
  11. Anna Laskowska - Miejsce zamieszkania: Łubianka
  12. Dominika Makowska - Miejsce zamieszkania: Silno
  13. Justyna Malenta-Zdzienicka - Miejsce zamieszkania: Złotoria
  14. Natalia Malinowska - Miejsce zamieszkania: Golub-Dobrzyń
  15. Mikołaj Michalczyk - Miejsce zamieszkania: Grębocin
  16. Dawid Młodziankiewicz - Miejsce zamieszkania: Łysomice
  17. Karolina Poskart - Miejsce zamieszkania: Krobia
  18. Krzysztof Poznański - Miejsce zamieszkania: Czernikowo
  19. Jagoda Prusak - Miejsce zamieszkania: Inowrocław
  20. Mariusz Sokołowski - Miejsce zamieszkania: Toruń
  21. Dorota Smyrak - Miejsce zamieszkania: Toruń
  22. Dominika Wasiniak - Miejsce zamieszkania: Grzywna
  23. Małgorzata Wieczorek - Miejsce zamieszkania: Toruń
  24. Natalia Woch - Miejsce zamieszkania: Nowa Wieś
  25. Violetta Żywiczyńska – Miotk - Miejsce zamieszkania: Zakrzewko

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
  • Data wytworzenia2025-02-20
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2025-02-20 13:30

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko (ogłoszenie nr 2110.2.2025)

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko 
Referent ds. ewidencji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Katarzyna Błaszczak, zamieszkała w Toruniu.

Uzasadnienie dokonanego wyboru: 
Pani Katarzyna Błaszczak podczas rozmowy kwalifikacyjnej i testu wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów z zakresu zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
  • Data wytworzenia2025-02-26
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2025-02-27 12:40

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko (ogłoszenie nr 2110.2.2025)

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko 
Referent ds. ewidencji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu

Na podstawie przeprowadzonego naboru ma wolne stanowisko Referenta ds. ewidencji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu, informujemy, że osoba wyłoniona w wyniku postępowania rekrutacyjnego zrezygnowała z podjęcia zatrudnienia. 

W związku z powyższym, zgodnie z decyzją Starosty Toruńskiego zatrudniona zostanie Pani Natalia Woch zamieszkała w Nowej Wsi.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
  • Data wytworzenia2025-04-04
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2025-04-07 09:16
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-24 04:59:24
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net