Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 110
Gronowo, 13.12. 2016r.
ZS.KI.334.8.2016.KW
Ogłoszenie o zamówieniu nr 110
Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz
NIP 879-10-06-918
Tel./fax 56/678-41-18, -25, -66
e-mail: szkola@zsgronowo.edu.pl
zaprasza
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie przedmiotu zamówienia pn.:
„Zakup i sukcesywna dostawa nabiału
do stołówki Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie”
wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem (rodzaj zamówienia):
Miejsce i termin realizacji zamówienia:
- Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz,
- od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy art. spożywczych określonych zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym.
- Zamawiający wymaga, aby w formularzu ofertowym określić cenę za każdą pozycję odrębnie oraz łączny koszt dostaw.
- Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia i dostarczać przedmiot umowy do magazynu żywnościowego Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty, które odpowiadają wymaganiom jakościowym zawartym w obowiązujących normach oraz transportem zgodnym z wymaganiami sanitarnymi.
- Wykonawca zobowiązuję się do przestrzegania zapisów umownych określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do ogłoszenia.
Osoba do kontaktu:
- Krystyna Witkowska – tel.56/6784118 , kom 696 501 848
Na ofertę złożoną przez Wykonawcę powinny składać się następujące dokumenty:
1. formularz ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia)
2. zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do ogłoszenia),
3. oświadczenie – HACCP (załącznik nr 4 do ogłoszenia),
4. oświadczenie – zatwierdzenie/rejestracja zakładu (załącznik nr 5 do ogłoszenia)
Termin na zgłoszenie:
Ofertę należy dostarczyć do sekretariatu szkoły w opisanej kopercie: Oferta na Ogłoszenie nr .......……z dnia …………… pn.: „Zakup i sukcesywne dostawy nabiału do stołówki Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie” do dnia 20.12. 2016r. do godz. 8:15.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12. 2016r. o godzinie 8:30.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do wybranego Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.
[treść archiwalna]
autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Witkowska
data wytworzenia: 2016-12-12
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2016-12-14 11:24
[treść archiwalna]
autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Witkowska
data wytworzenia: 2016-12-12
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2016-12-14 11:24
Protokół z postępowania o zamówienie nr 110
[treść archiwalna]
autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Witkowska
data wytworzenia: 2016-12-20
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2016-12-21 07:56